_Tutunacak 7 Dal_

10 2 0
                                    

"Hadi ama Yoongi bugün seçmeler var Hoseok abi ile gidecektiniz hani kalk artık. Shadow bile kalktı. Uyan artık yoksa geç kalıcaksın." sabah sabah hayıflanıyordu Arfa Yoongi'nin bu haline saat 8 olmuștu ama Yoongi kutsal görevi gereği hâylâ uyanmıyordu. Genç kızı takmayarak devam etti uykusuna 9'uncu rüyasına dalarken."İyi ben de Hoseok abim ile giderim oradan da lokantada et yemeye gideriz." Yoongi et lafını duyunca hemen üstünü giyinmiș evden çıkmıștı bile bu saniyeler arasında bir evindıșındaki Yoongi'ye bir de yattığı koltuğa bakmıștı "Hadi Arfa yeterince beklettin seçmelere gecikicez." "T-tamam geldim." "Etim kızarmıș olsun." arkası dönük bir șekilde konușurken.

"Hoseok abi biz geldik hazır mısın?" Yoongi kendinden bir yaș küçük olan oğlana bakmıștı çok endișeli ve korkak görünüyordu gerçi kendisininde az kalır bir yanı yoktu endiședen dudaklarında et, parmaklarında ise tırnak kalmamıștı çok korkuyordu ya seçilmezse ya onu așağılarlarsa diye "Sanırım hazır değilim gitmesek olmaz mı ben yapamam?" "Abi kaybedeceğin bir șey yok zaten önceden seçmelere katılmıștın her gün okuldan sonra dans ediyorsunuz, ikiniz de kesin kazanacaksınız tamam mı?" sevecen ve umut veren bir sesle söylemiști Arfa bunları ikisine de güveniyordu bu ikisinin sesi harikaydı. Hoseok abisi esnek ve çok güzel dans ediyordu, Yoongi ise Hoseok gibi dans edemiyordu pek ama onun dansı kadar iyi rap yapabiliyordu bu ikisi birer canavardı. Yoongi ona güven verici bir edayla kolunu omzuna atmıș ve devam etmiști "Hey hadi ama ben de korkuyorum ama artık korkmamalısîn bence. Seçmeseler de bir șey olmaz kendi kayıpları.Öyle deği mi?" "Doğru söylüyorsun Hyung o zaman söz ver seçilmeden dönmek yok. Tamam mı?" "Tamam velet. Sen de söz ver hadi." Arfa abisini ve Yoongi'yi gülümseyerek seyrediyordu bu çok güzel bir andı.
"Söz hyung."

Yoongi ve Hoseok odada adaylar için olan odada beklerken Arfa beklemek için oturacak bir yer arıyordu. Biraz ilerleyince bu küçük șirketin beklemeleri için ayrılan koltuklara yönelmiști ki bir ses duydu biraz kalın bir sesti bu oldukça güzel bir șarkı mırıldanıyordu birisi. Arfa kafasını sağ tarafına çevirince kendi yașlarînda bir çocuk koltukta büzülmüș bir șekilde șarkı söylüyordu Arfa bu anı kaçırmayarak telefonunu açmıș ve videoya kaydetmiști kendisini fark ettirmeden. Bir-iki dakika videoyu çektikten sonra genç oğlan șarkısını bitirmiș ve durmuștu bunu kendisine annesi öğretmiști çok güzel de söylerdi boș olduğu vakitler bu șarkıyı söylerdi.

Dudaklarını yalamıș ve etrafına bakmıștı buraya arkadașları için gelmiști onlar da seçmeye katılıyordu șimdi ise arkadașlarını bekliyordu. Zaten katılmak isterse eğer onu seçmezlerdi yakıșıklı değildi ve bir çiftçi çocuğuydu. Bașkaları varken onu seçmezlerdi. Gelen kimse olmadığını görünce arkasına yaslanmıș ve beklemeye devam etmiști.

Arfa genç oğlanı korkutmayarak yanına gitmiști bu sesi güzel oğlanı çok merak ediyordu. Yanında ki koltuğa oturmuștu genç oğlan yanında ki hareketliliği hissetmiș ve o tarafa bakarak gözlerini hemen çekmiști. "Sesin çok güzel seçmelere mi katılmaya geldin?" Genç oğlan ani gelen samimiyetle șașkınlığa uğramıștı karșısında yașıtlarında bir kız vardı ve yabancıydı ama dillerini çok güzel konușuyordu. "Teșekkür ederim ama seçmelere gelmedim arkadașımı bekliyorum." Arfa üzgün gözlerle ona bakmıștı böyle bir tanrı vergisi yeteneklerini denememesi onu üzmüștü "Ah anlıyorum....ama katılsaydın eminim ki en iyiler listesine girerdin." "Gerçekten mi?" demiști oğlan biraz șașkınlık tınısıyla "Sana yalan borcum yok aptal niye yalan söyliyim ?" Genç yüzünü burușturarak "Ben aptal değilim bir adım var benim. Taehyung. Tanıștığımıza hiç memnun olmadım." "Emin ol ki duygularımız karșılıklı. Adım Arfa bu arada." "Arfa mı ne değișik isim." "Siz 'r' leri söyleyemiyordunuz değil mi bence senin tellafuzun Yoongi'ninkine göre iyi. " "Yoongi?" "Arkadașım seçmelere geldi o da." birden aydınlanmıș gibi "Haaa anladım onunla tanıșmak isterim." "Emin ol ki istemezsin. Uykuya tapan, uyușuk, suratsız birisidir kedi gibi." Taehyung Arfa'nın arkasına baktığında birisini gördü gördüğü kiși ona eliyle sessiz ol ișareti yaptığında Arfa'ya geri döndü "Bence abartıyorsun." "Az bile söyledim dostum onunla yașamak beni kırk yıl yașlandırdı. Geçen onu uykusundan kaldırdım diye beni kendi evimden dıșarı attı inanır mısın beni kendi evimden kovd-" "Kimmiș uyușuk Arfa hanım." Arfa arkasından gelen ses ile önce Taehyung'a sonra arkasında duran ikiliye baktı Hoseok abisi kızarmıș bir șekildeydi kendini zor tuttuğu belliydi Yoongi ise dar ağacı zamanın geçeli çok oldu der gibi bakıyordu. Taehyung ise olayı anlayıp ortalığa búyük bir kahkaha atmıștı ona eșlik eden Hoseok ve onların gülmesine dayanamayan bir adet kahkaha da Arfa bırakmıștı ortama.

"Yanında ki kim Arfa" Hoseok kahkahasını kesmiș ve aklındaki soruyu dile getirmiști "Ah o mu bu Taehyung daha yeni tanıștık çok iyi birisi. Taehyung bu Yoongi bu da Hoseok hyungum." "Hyung mu?" Taehyung anlamayarak sormuștu bu tabiri sadece erkekler kullanırdı " Hiç sorma oppa kelimesini kullanmayı sevmediği için bana Hyung diyor alıștım o yüzden sıkıntı yok." "Sizinle tanıștığıma memnun oldum Yoongi Hyung, Hoseok hyung umarım bir daha görüșürüz." demiști kare gülümsemesiyle "Olur velet seni sevdim." demiști Yoongi son sözünü gülümseyerek söylerken. "O zaman görüșürüz." "Görüșürüz Taehyung-sshi."

"Evet nerede kalmıștı Arfa Hanım." Yoongi tehditkar ifadesini yine yüzüne yerleștirmiști. "Șimdi olmaz Yoongi. Hoseok hyung șu videoya baksanıza bir." "Ne videosu?" "Böyle kolay kaçamazsın benden haberin olsun ne videosu göster ondan sonra seni bir boks maçı bekliyor haberin olsun." "Hadi artık Arfa göster."

"Sesi çok güzel bu az önceki Taehyung değil mi?" "Evet o Hoseok abi ama yarıșmaya katılmadı sanki çok istiyorda söylemiyor gibiydi." "Ne demek istiyorsun?" Yoongi araya girmiști merakla "Bu videoyu jürilerden birine göstersek olmaz mı?" "İyi de onun haberi olmadan böyle bir șey yapamazsın hem zaten yapsan da ismi dıșında hiç bir șey bilmiyoruz onun hakkında." "Lütfen Yoongi sadece deniyelim." "Bence de hyung bir deniyelim kazanırsa kazanır eğer istemezse yapacak bir șey yoktur eminim ki bir umut kazanıcaktır." "Offf" Yoongi biraz düșündükten sonra iki baș belasına dönerek "Tamam ama beni karıștırmayın." "HEY HEY iște bu" "İyi de kimlik bilgisi falan lazım biz onu nasıl yapıcaz?"
Arfa telefondan bir resim açarak büyüklerine göstermiști bu Taehyung'un kimlik resmiydi.
Onu nasıl aldın diye sormuștu Yoongi ile Hoseok "Bu ișler benden sorulur." "Beni korkutuyorsun Arfa." "Korkmana gerek yok abi sadece el çabukluğu diyelim."

2 Hafta Sonra

Bu iki haftada ne mi olmuștu hemen özet geçelim.

Arfa okula gittiğinde Young-ho nun eski sevgilisiyle tartıștığını görmüștü, olaya müdahale edeyim derken araya kaynamıș ve nasibini almıștı dudağı patlamıș ve yanağında bir el boyutunda kîzarıklık vardı. Karșı tarafta ki Young-ho nun eski sevgilisinin ve arkadașları daha da beterdi. Cho(Young-ho'nun eski sevgilisi) 'nun saçlarî belindeyken bir erkek saçına dönmüștü bunu yapan Eun du ve hiç pișman değildi. Kızlardan birinin estetiğe ihtiyacı vardı bunu da erkek tarafından olan Arfa'nın kız tarafına hediyesiydi. Cho' nun șimdi ki erkek arkadașı ise Young'a vurayım derken o da nasibini almıș ve bir ay kolunu kullanamayacaktı.
Yoongi ise Arfa'nın yüzüyle bir hafta dalga geçmiști gördükçe gülüyordu eğer hamile olsaydı kesin düșürürdü diye düșünmüștü Arfa.

Ondan sonra ise Arfa kafede çalıșırken birisi ona asılmaya çalıșınca Yoongi kafasından așağıya adamı limonata șelalesi yapmıștı. Pișman mıydı değildi yanına kâr bile kalmıștı en çokta buna seviniyordum çünkü adamı öyle güzel dövmüștü ki emekleyerek eve gidiyordu resmen.

En son Arfa Yoongi ve Hoseok abisi ile Underground danslarını izlemeye gitmiști çeșit çeșit elbiseler giyen kișiler vardı. Saçları ise renk renk olan bir çok kiși vardı.
Burasını çok sevmiști Arfa bir ara kendini tutamayıp bir grup genç ile dans etmiști Hoseok ona gururla bakıyordu....... Yoongi ise.....etraftaki erkek sinekleri gözleriyle uzaklaștırıyordu.

Sanat ve yetenek dolu yerden ayrılmak ne kadar üzücü olsa da Arfa için bu sokaklar tehlikeliydi Yoongi onu korumalıydı çünkü hayatında ona değer veren kișiler ile tanıștırmıștı. Ölmeyi düșünen Yoongi șimdi yașamak için çabalıyordu çünkü bu iki (yakında yedi) baș belasının ona ihtiyacı vardı ve onunda bu ikisine.
Birbirlerine muhtaçtılar.....


𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin