_Yanlıș Anlamadan Sonra Gelen Felaket_

8 2 0
                                    

Üstteki șarkı alakasız ama çok güzel.
Bölümlere özenmeye çalıșıyorum ancak diğer yazarlar gibi çok güzel yazamıyorum umarım beğenirsiniz.

-------------------------------------------------------------------

Genç oğlan iș yerinden çıkmıș yanında duran pozitif enerji yayma makinası ile yürüyordu. Bazen merak ediyordu bu kadar gülüp kahkaha atmak yorucu olmuyor muydu, kendisi yorulmuștu ona bakarken.

"...ondan sonra herkes alkıșladı Hyung görücektin harikaydı." demiști Hoseok tüm mutluluk hormonlarını yüzüne yerleștirerek. Yoongi ise onun mutluluğunu bölmemek için sessiz kalmayı tercih etmiști. Sonuçta yașlı bir bunak gibiydi konuștuğunda kendisi bile ne diyeceğini kestiremiyordu.

Yoongi düz yola bakarak yürürken "Hoseok-ah senin evin buradan sonra ters istikamete düșmüyor mu? Neden benimle birlikte geliyorsun? Hem bugün tatil git evinde dinlen." demiști bıkmıș bir ses tonuyla. Hoseok ise alınmıș bir ses tonuyla "Hyu~ng beni kırıyorsun ama gidicektim zaten-"

Hoseok'un sözünü bölen șey iki adet farklı mesaj bildirim sesi olmuștu. Yoongi'nin eli arka cebindeki telefonuna gitmiști, aynısını Hoseok'ta yapmıștı ikisinde mesajları okuyunca boș boș birbirlerine bakmaya bașlamıștı aralarından çöl bitkisi bile geçmiști.

"B-bu ne..."

-----------------
Aynı Saatte Arfa'dan

Arfa evin temizliğini bitirmiș bitmek üzere olan arabasının son çizim taslaklarını düzenliyordu. Oldukça zordu ve oflayıp sonradan kalemi fırlatıyordu masanın üstüne.Shadow ise bașını yana eğmiș sanki "ne yapıyor bu" der gibi bakıyordu

Onu çoklu oflama komasından kurtaran șey kapının zili olmuștu. Yoongi ișten yeni çıktığı için onun geldiğini düșünmüș ve hızlıca kapıyı açmıștı.Ancak beklediği kiși gelmeyince ufak bir hayal kırıklığı yașamıștı.

"Merhaba Arfa kızım rahatsız etmedim umarım." Arfa ufak hayal kırıklığını hemen üstünden atarak "Hayır, hayır Joe teyze içeri geç,kapıda kaldın." "Rahatsız etmiyim misafirin vardır." "Evde köpeğim ve ben varız. Zaten buralarda tanıdığım kimse yok sizin dıșınızda." demiști Arfa ufak bir șüpheyle, neden öyle demiști ki birden bire.

Arfa, Joe teyzesine çay ve evde olan atıștırmalıklardan bir tabak hazırlayıp masanın üstüne koymuștu "Sen neden içmiyorsun kızım?" "Ben yeni içtim teyzecim. Teșekkürler." Bayan Joe çayından keyifsizce bir yudum almıștı, bunu Arfaya nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.

"Bir sorun mu var Joe Teyze biraz endișeli gördüm sanki sizi, umarım bir sorun yoktur." Arfa da endișesini farketmiș dut yemiș bülbül gibi bir șeyler söylemeye çalıșıp söyleyemeyen Joe teyzesine ne olduğunu merak etmiști.

Sonunda sessizliği bozarak konușmaya bașlamıștı Bayan Joe "Biliyorsun kızım her ne kadar bir ayda olsa seni çok sevdim daha küçüksün ancak oldukça da zekisin..." ne demeye çalıșıyordu bilmiyorum ama bu işin sonu hayır değil orası kesin "küçük olduğumu biliyorum ama zeki olduğum tartıșılır teyzecim lütfen devam edin sözünüzü böldüm." "Mütevaziliğe gerek yok; saygılısın, sözünde durursun, hamaratsın.... Ancak..." evet hazır olun gençlik bombanın fitili bitti biraz sonra patlar. Kim bilir ne diyecekti... Geri sayıma öğrenelim.
"3"
"2"
"1"
"...ancak nedir efendim yani bir hatam mı oldu ya da bașka bir șey-" "Son zamanlarda evinden genç bir oğlan girip-çıkıyor. Önceleri zorla giriyordu diye düșündüm ancak geçenlerde gecenin bir saati el ele içeri girdiniz." beni hiç beklemediğim bir yerden vurmuștu oysa Yoongi çok dikkat ederdi böyle șeylere nasıl görmüștü ki. Görmeyi geçtim geçen hafta içeri el ele girmiștik. Fark etmeden birbirimizin ellerini tutuyorduk korkudan. Düșününce yine kulaklarım kızarıyor iki ateș arasında gibiydim șu an. "Bu yașta bazen gençler böyle șeyler yaparlar bu sorun değil ancak o genç ile sabah erkenden evden çıkıyorsunuz kaç gündür görüyorum içimde tutamadım... Arfa..... her șey yolunda mı?" bu kadın.... Allah'ım bu halde bile beni düșünüyordu büyük ihtimalle Yoongi'nin zorla girdiğini düșünüyordu ya da șu aptal ergenler gibi onunla sevgili olup evime getirdiğimi. Biraz duygusal bağlayıp konușmaya bașladım birinci ihtimalin olması dileğiyle "Joe teyze aslında... o genç dediğin yani adı Yoongi onu sokakta bir parkta yatarken gördüm bir evi yok. Ben de sizin gibi herkese güvenemem ama gerçekten kötü ve ya ard niyeti olan birisi değil evi bir otel gibi kullanıyor. Zaten kendisi iki tane iște çalıșıyor ev alabilmek için o zamana kadar benimle kalıcak bunu size söylemediğim için üzgünüm șu an çok utanıyorum beni diğer kızlar gibi zannetmenize neden oldum lütfen beni affedin." demiștim dramatiğe bağlayıp karșısında eğilirken.
Ehehe K-Dramanın gücü...... kendine gel Arfa "Sorun değil ama böyle șeyleri bana söylemelisin bu dünyada bir çok kötü insan var senin için gerçekten korktum. Bu arada bir șey yapmaya çalıșırsa hemen benim yanıma koșuyorsun iște o zaman teyzen Yoongi denen herifi bitirir. Anlaștık mı?" ben bu kadını yerim yemin ederim tutmayın beni "Anl-"

Sesimin kesilmesinin nedeni kapıdan gelen anahtar sesi ve kapının açılmasıyla içeri kapısı köyden gelen Pozitif yayma makinesi olan abim olmuștu.

"ARFA SANA ÇOK GÜZEL HABERLERİM VAR ȘUNLARA BAKSANA"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin