20.09.2009
Genç kız sonunda uçaktan inmiș yolda atıștırarak gidiyordu bir yandan ise ne çok șey yașadığını düșünüyordu hüznü kendisine mutluluğu, acısı dayanıklığı, göz yaşları paha biçilemez bir gülümseme getirmiști... En önemli olanı ise küçük bir umutta olsa hayalini gerçekleștirme fırsatı bulmuștu.Boynundaki yeșil yüzüğe bakarak yoluna devam etti...
Koreye gelmeden önce...
18.09.2009........"Hadi çantanı hazırlayalım" "Hemen șimdi mi gidiyorum? " "Evet. " Yașlı adam son sözü söyleyip içeri girmiști, genç kız ise eșyalarını toplamak ile meșguldü Kore'ye gitmek iyi olabilirdi topluma karıșıp eğlenirdik. Bir çok gezilecek yeri ve tarihi eserleri vardı ancak eğitimi fazlasıyla sıkıydı ve bundan biraz korkuyordu...
Düșüncelerinden onu ayıran șey ise Yașlı amcasının içeri girmesiydi elinde küçük bir kese vardı. Yașlı adam elindeki keseyi genç kıza vermiști "Bunlar sana lâzım olucaktır oraya gidince kullanırsın." Arfa kesenin içine baktığında bir miktar para ve altın bilezikler vardı "B-ben b-bunları kabul edemem bunlar çok değerli ne yapıcam ki hem bunlarla? " "Oraya gidince hangi parayı harcamayı düșünüyorsun Arfa? Bu paraya ihtiyacın olacağı için veriyorum, altınları da lazım olunca harcarsın? " demiști Yașlı adam. Genç kızın kabul etmekten bașka bir șansı yoktu Yașlı amcası haklıydı. Mahçupca bașını onaylar șekilde salladı. Daha sonra Yașlı adam odaya gidip bir süre sonra elinde bir yüzükle dönmüștü, yüzüğü genç kıza uzatmıştı "Bunları kabul edebilirim ama o yüzük sizin için değerli olabilir bu kadarı benim için oldukça fazla. " "Bu yüzüğün benim için artık hiç bir değeri yok o aptal kadına almıștım beni kötü günde desteklemeyen birisinin yüzüğüne ihtiyacım yok." Yașlı adam tam olarak 1,5 saat zorladıktan sonra yüzüğü genç kıza verebilmiști. Genç kız yüzüğü bir demire dolamıș ve boynuna asmıştı sonuçta değeri oldukça çoktu. Bunların hiç birine layık olduğunu düșünmüyordu; çok fazla çalıșkan değildi okulda genellikle üçüncü ve ya ikinci olurdu, güzel değildi boyu bir kıza göre uzundu ve de biraz kiloluydu, yüzünün etrafında ergenlikten dolayı çıkan bir kaç tane sivilce vardı ve oldukça kașındırıyordu, saçları siyahtı șanslı olan sarıșın kızlardan değildi, saçlarıyla orantılı gözleri siyahımsı bir kahverengiydi, elleri diğer kızların ki gibi narin değildi son altı ayda oldukça yıpranmıș ve yara bere olmuștu. Bunlar toplumda değer görmeyen kișilere ait özelliklerdendi. Okulda ve toplumda farklı görülen kișiler dıșlanırdı değersiz birer çöp olurdu. Hayatı boyunca ona değer veren herkese teșekkür etmiști ve șimdi de bu Yașlı adama teșekkür ediyordu.
Yașlı adam tatlı köpeği Dark Shadow ile dıșarıda bekliyordu. Köpeğin adı buydu çoğunlukla siyahtı ve bir Sibirya kurduna benziyordu oldukça tatlıydı. Hızlıca kendisine seslenen Yașlı adamın ve köpeğinin yanına gitti eğer biraz daha beklerse uçağı kaçıracaktı....20.09.2009
Genç kız yolda giderken șehrin her tarafına bakıyordu burası biraz kalabalıktı ama oldukça güzeldi kabul etmeliydi ki, yürürken büyük harflerle DAEGU yazan demir levhalara bakmıștı bu yeri seçmiști çünkü Güney Kore haritasında ilk nereye dokunursa oraya gidicekti ve burası çıkmıștı.
Biraz yürüdükten sonra bir parka varmıștı boș olan banklardan birine oturup etrafa bakmaya bașlamıștı ; birlikte oyun oynayan çocuklar, dans eden bir kaç tane genç, oturup piknik yapan teyzeler ve hayvanlarını dolaștıran kișiler. Köpekleri görünce kuucağındaki Shadow'u yere bırakmıș ve elindeki pet șiședen biraz avucuna şu dökmüștü suyu gören köpeği ise hemen içmiști. Köpeğini biraz dolașması için yeșillik alana bırakmıș ve telefondan kendisine bütçesine uygun bir ev aramıștı yakınlarda bir yerde küçük 1+1 ev bulunca görüșmek istediğini mesaj olarak yazmıș ve adrese doğru gitmiști. Gerçi uçakta kendisine bu evi bulmuștu ama telefon uçak modunda olduğu için ev sahibine mesaj yazamamıștı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\
De Todo''Dünya çılgın bir seyir aldığına göre, biz de dünyaya ilișkin çılgın bir bakıș açısı edinmeliyiz..." ------------------- "Bir kez olsun 'Beni Kurtar... ' de, yalvarırım sadece bir kez... " --------------------