Yașlı adam yaptığı alıș-verișten dönmüș sakince evine doğru gidiyordu. Ağaran saçlarının aralarında siyah saç telleri vardı, yüzünde çok az burușukluk vardı, boyu ise eski haline göre sadece bir ve ya iki santim kısalmıștı. Halinden memnundu, zaten ikinci bir seçeneği de yoktu... Yürüdüğü sokakta bir çok insan vardı, çok kalabalık değildi. Saçları renk renk olan kızlar ve de sokak modası tarzında giyinmiș erkekler vardı...
Gülmüştü, kendisi de bir zamanlar onlar gibi giyinirdi. Gerçi hâylâ da öyle giyiniyordu. Geçmișini yine hatırlayıp sinirlenmiști. Kafasındaki düșünceleribir kenara atıp sokakta yavașça ve yalpalayarak yürüyen küçük yavru köpeği görmüștü. Neden yalpalayarak yürüdüğün bakmak için kaldırıma çökmüș ve köpeğin ayağıma bakmıștı. Küçük bir kesik vardı ve bunun doğal yollarla olmadığı gayet belliydi. Yașlı adam dünyadaki insanların ne kadar așağılık olduğuna yeniden șahit olmuștu. Tatlı köpeği kucağına alarak evine doğru yürümüștü bir yandan ise kucağındaki köpeğin küçük et parçasını yemesini izliyordu. Ona iyi bakıcaktı. Bu acımasız dünyanın masum canlılarını seviyordu...Yașlı adam evine geldiği an gördüğü manzara son bekleyeceği șey bile değildi; üstü-bașı toz olmuș kıyafetinde yırtıklar, yırtıkların arasında ise çizikler, kurumuș ve kabuk bağlamıș yaralar vardı. Yüzünün bir kaç kısmı mora bürünmüștü, kașında kurmuș kan vardı. O yaralara ve morluklara rağmen ne kadar güzel olduğunu görmüștü Yașlı adam. Șașkınlıkla etrafına bakındı șaka olabileceğini düșünmüștü sonuçta bu ülke aptal șakaları seven bir yerdi. Etrafta bir kamera göremeyince kucağındaki köpeği yavașça yere bırakarak hızla kızın yanına ilerlemiști. Bir kaç kez sarsmıștı ancak genç kız tepki vermemiști. Korkarak genç kızı yavașça kucağına alarak küçük eve girmiști. Kızı yavașça küçük salondaki koltuğa bırakmıș hemen ardından köpeğide alıp yandaki tekli koltuğa bırakmıștı. Yașlı adamın kalbi ağzında atıyordu resmen korkudan ve endiședen ne yapacağını șașırmıștı.Bir iki saniye sonra kendine gelip banyoda bulunan bir kaç tane yara bandı ve sargıyla önce kızın yaralarını sonra ise köpeğin yaralarını sararak endișe ile onların uyanması için beklemiști. Beklerken bir yandan yemek yapmıștı, kızın yaralarının hızlıca iğleșebilmesi için hasta olduğunda yaptığı çorbayı yapıp kızın uyanmasını beklemiști. Küçük köpek uyanmıștı, eskisine göre daha iyi görünüyordu ancak bir gün ve ya daha uzun bir sürede üstüne basamıyacağını düșünmüștü Yașlı adam. Gözleri aniden genç kıza takılmıștı gözlerinin dolmasına engel olamıyordu. 'Nasıl bu hale geldin küçük kız?' diye düșünüyordu bu sefer Yașlı adam. Tam o sırada genç kız yerinde kıpırdanmıș ve gözlerini açmıștı....
Genç kız gözlerini açtığında üstünde bir örtü vardı. Yașadığı her șeyi bir rüya sanarak heyecanın etkisiyle hızlıca yattığı koltuktan kalkmıșțı kalkması ile vücudunu büyük bir ağrı kaplamıștı. Acıyla inleyerek eliyle koltuğun kolundan destek almıș ve bu sefer yavașça doğrulmuștu. Gözleri etrafı turladığında rüyada olmadığını anlamıștı. Gözleri hızlıca tuzlu suyla kaplanmıștı. Göz yașları dökülmüyordu mutluluğu gibi onlar da asılı kalmıștı... İçeriye doğru giren Yașlı adamla gözleri korkuyla büyümüș yerinden hızla kalkmıștı. Yanımda duran sehpanın üzerinde sargı bezlerinin yanında ki makası alıp Yașlı adamın üstüne doğru tutmuștu. Yașlı adam șașkınlıkla bir iki adım gerilemiști ellerini havaya kaldırarak önünde acı çeken ve dolu gözlerine șevkatle bakmıștı, genç kızı daha fazla korkutmamak için konușmaya bașlamıștı "Lütfen korkma ben kötü birisi değilim, bunları sana kim yaptı bilmiyorum ancak korkmana gerek yok,güvendesin, yalnız değilsin sana asla zarar vermem. Hareket etme lütfen kötü darbe almıșsın vücudun yaraları kaldırmayabilir... " demiști Yașlı adam. Genç kızın elindeki makas yavașça elinden kayarak zemine düșmüștü. Zemine düșmesi ile birlikte genç kızın ağırlașan bedenide yere çökmüștü. Gözlerindeki tuzlu sıvı bitmek bilmeksizin akıyordu günlerdir bu sözlere ihtiyaç duyuyordu ağlarken bir yandan Yașlı adama teșekkür ediyordu. Yașlı adam da yanına gelip yavașça sırtını sıvazlamıștı. Genç kızın feryatlarına katılmıștı o da. Hayatında Yașadığı acının hiç bir șey olduğunu düșünmüștü genç kızın feryatlarının yanında...
Genç kız sakinleșince koltuğa oturmuștu Yașlı adam ise yanındaki tek kișilik koltuktan köpeği almıș ve kucağına koyup koltuğa oturmuștu, kızın konușması için ona meraklı ve anlatması için teșvik edici gözlerle bakıyordu. Genç kız "B-ben Türkiye'de yașıyordum daha birhafta önce." dedikten kısa bir süre durmuș, tatlı köpeğe bakıymıștı ve devam etti "B-bir adamı ö-öldürdüklerini g-gördüm sonra kaçtım ama beni buldular. Kaçırıp bir ormanda saklıyorlardı bizi. Üç kișiydik diğer ikisi de kızdı onlarla beraber kaçtık... adamlar bizi kovalarken ayrıldık. Daha sonra buraya geldim. Kapıyı çaldım kimse yoktu. Evin perdeleri olduğundan birilerinin burada yașadığı belli oluyordu zaten, merdivenlerde yorgunluktan uykuya daldım sonrasında zaten siz geldiniz zaten... " demiști genç. Yașlı adam bu kadar küçük yașta bunları yașamasına gerçekten üzülmüștü. Kendisi ondan büyüktü ancak o bile böyle korkunç olaylar yașamamıștı.
Gence adını sormuștu Yașlı olan " Arfa efendim, adım Arfa. Sizinki nedir? " demiști genç saygısını așmamaya çalıșarak. Yașlı adam memnuniyetle gülümsemiști "Jayren(Jeyrın)adım bu Arfa " demiș ve Arfa'nın tepkisine bakmıștı. Arfa tam ağzını açmıștı ki birden midesi açlık çanlarını çalmıștı. Arfa hızlıca elini karnına götürmüștü. Çok utanmıștı ve de kendisini mahçup hissetmiști. Yașlı adam ona aç olup-olmadığını ilk olarak sormak yerine ona soru sorması kendisini kötü hissettirmiști. Kucağındaki köpeği hemen yere bırakarak mutfağa yemek getirmeye gitmiști. Köpek yere ayak basar-basmaz Arfanın kucağına yerleșmiști... Yumușacık, masum ve sıcaktı Arfa onu görünce zaten çok sevmiști. Beyaz tüyler ve siyah tüylerle çevriliydi etrafı. Çok güzeldi....
Arfa bașını kaldırıp Yașlı adamın gittiği yere bakmıștı Tutunacak bir dalı hâylâ vardı. Tanrı onu yalnız bırakmamıștı. İçindeki huzurla gülümsedi...
Mutlu olacağı çok zaman vardı. Hayallerini gerçekleștirebilmek , gerçek dostlar edinmek ve de ruhunun ait olduğu kișiyi bulmak için yașayacaktı....
Yakında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\
De Todo''Dünya çılgın bir seyir aldığına göre, biz de dünyaya ilișkin çılgın bir bakıș açısı edinmeliyiz..." ------------------- "Bir kez olsun 'Beni Kurtar... ' de, yalvarırım sadece bir kez... " --------------------