"Korkarım dünyada tadabileceğimiz
çok az mutluluk kaldı. Yine de birgün erişebileceğim tüm o mutluluklar yalnızca seninle mümkün." Frankestein-Mery ShellyAilesine değer veren, onlar için her șeyi yapan bir kız. Irkına yakışır bir şekilde karanlık laleler şeklinde omzundan düşen saçlar, bakınca birşey ifade etmeyen boşlukta gözler, gördükçe ışığı alınmış gözler, mükemmel kavisli kaşlar ve kirpikler, büyük ancak biraz daha dikkatli bakıldı mı çekik olan gözleri, sol gözünün biraz altında olan küçücük ama estetik duran bir ben -belkide vücudunda en çok sevdiği veya tek sevdiği yerdi-; biraz esmerimsi ten ve ya kendince oldukça koyu olan teni,boyu yaşıtlarından daha uzun, yanaklarının aksine biraz zayıf olan bedeni. Yolda yürürken gördüğümüz ama çok dikkat çekmeyecek kişileredendi, kendisini sevse bile okulda veya başka yerlerde gördüğü kızların aksine kendisini onlarla yarıştırmayı bırak yanlarından geçmeye bile çekinirdi, görünüşünü sevmezdi ama kendi düşünce yapısını bazen onlardan üstün görürdü ki haklıydı kim dünyanın en saygı duyulan insanlarından olmak isterdi ki -herkes isterdi ama kimse bunun için çabalamazdı kimse başarısızlıkları kabullenebilecek seviyede değildi- sırf başarısı uğruna her şeyi yapardı uykusundan mahrum kalır, yemeğinden mahrum kalır, insanlarla iletişiminden mahrum kalırdı en sonunda ise göz altları koyulaşmış, gözleri ise kıpkırmızı damarları belirgin sulu bir şekilde olurdu, sadece ölmemeye yarıyacak kadar yemek yer, yatardı.
Disipline önem verirdi o şekilde yetiştirilmişti, bu disiplin sayılmadı delilikti -gerçi delirmiş olan bu dünyada delirmemiş olması bir delilik olurdu -
Her gün aynı şeyleri yapmak aynı yerleri görmek onu rahatsız etmeye başlamıştı, bunu yaşına ve ergenliğine bağlıyordu ama bu normal bir yetişkin birey için bile psikolojikmen yorgunluk ve halsizlik sebibiyeti verirdi.
Korkaktır veya çekingen yada her ikiside. Resim çizerdi oldukça güzel hemde yeteneğine güvenirdi bu yönden bir iş sahibi olmak isterdi annesine en güzel yerlerde ev tutmak onun övgüsüne layık olmak isterdi bunu hak etmek istiyordu
Test kitapları, sorular, günlük rutinler, birşey bilmeden her şeyi yargılayan öğretmenler, okuldaki tanınma dikkat çekme çabasında olan öğrenci demeye ağzı varmayan varlıklar, her gün aynı dersler, ahlak nedir, nasıldır, nasıl ahlaklı olunur bilmeyen veliler, ağzı bozuk toplum, büyüğüne saygılı olmayan bir toplum, her şeyi, yaptığı her şeyde başkasını suçlama çabası, çalış diyen rehberlikçiler, küçücük birşeyde psikoloğa giden insanlar, kümseyen toplum, alay eden toplum, elindeki parayla övünen toplum, sahtelik dolu olan toplum, boş kifayetsiz sözler söyleyen toplum....
Bunlar, bunların hepsi ahlaksız, hoşgörünün ne olduğundan haberi olmayan toplumun suçuydu birer çokluktaki çöplüktüler...Nefret, nefret ve daha fazla nefrete sahip oluyordu genç kız. Şaşırıyordu hergün aynı zihniyetle yataktan kalkıp aynı zihniyetle dışarı çıkan insanlara.
İlklerden ziyade sonlara değer veririm ben, ancak hiç bir mutlu anımın sonu olmasını istemeyecek kadar korkaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\
De Todo''Dünya çılgın bir seyir aldığına göre, biz de dünyaya ilișkin çılgın bir bakıș açısı edinmeliyiz..." ------------------- "Bir kez olsun 'Beni Kurtar... ' de, yalvarırım sadece bir kez... " --------------------