_Kazanalım!_

8 2 0
                                    

Genç oğlan oturmuș hızlıca yemeğini afiyetle yiyordu. Gerçekten çok acıkmıştı. 5-6 saattir okuldayken sadece acı bir eriște yiyebilmiști zaten ondan sonra saat 03.00'e kadar bir șey yememiști ve de yorgundu iki iște birden çalıșıyordu. Hem garson hem de kuryecilik yapıyordu bu oldukça zordu üstünde fazla yük vardı ancak șu anda sıcak ve huzurlu bir evdeydi bununla șimdilik kendini yatıștırabiliyordu ve onun kurtarıcı meleği olan Arfa'nın ona göstereceği sürpriz ile yemeğini bitirmiș onu bekliyordu.....ancak bir sorun vardı. Arfa'nın ona iki saat boyunca(!) kızacağı ihtimalini aklına hiç getirememiști. Annesinin ona sakın dokunma dediği değerli vazosunu kırmıș gibi bașı eğik Arfa'nın kızmasını dinliyordu...... Bu haliyle oldukça tatlı göründüğünü düșündü genç oğlan. Kendisinden küçük bir kız ona kızıyordu ister-istemez bıyık altından gülüyordu Yoongi. Arfa'nın bu halleri biraz sıkıcıydı ama Yoongi onun kızgın halini görünce bașka bir insana dönüștüğüne șahitlik etmiști 15 saniye içinde tüm duyguları yașamak her yiğidin harcı değildi...
Arfa bir süre sonra susmuș bașı eğik bir șekilde elleriyle oynayan gence bakmıștı çok tatlıydı. Tatlılığına dayanamayan Arfa hemen yanına gidip gencin yıpranmıș ellerini kendi çalıșmaktan yara bere olan iki eli arasına almıștı, genç eğdiği kafasını kaldırıp kıza bakmıștı boș ve yorgunluktan morarmıș gözlerle, genç kızın kalbi üzüntüden bir anlık teklemiști fazla üstüne gittiğini düșünüyordu "Ben üzgünüm Yoongi. Sadece senin bu kadar çalıșmanı anlamıyorum zaten çok yoruluyorsun bir taraftan ailen ve stres diğer taraftan okul, dersler bunlar yetmezmiș gibi birde iki tane iște birden çalıșıyorsun kendini çok yoruyorsun bari izin ver bende yardım edeyim benim üstümde o kadar yük yok bu yolda beraberiz demedik mi ha? Eğer berabersek yükleri eșitlemek zorundayız." demiști genç kız Yoongi'in ellerini güvenle sıkarak. Yoongi sözlerini toparlayınca ona hak vermiști bu kadar yorulmanın lüzmu yoktu. Genç oğlan istemeyerek de olsa gururuna yenik düșerek bașını sallamıștı. Genç kız sevinçle "Tamam o zaman sen kuryecilik yaparken ben senin yerine garsonluk yaparım sen de o ara șu dans kulübüne gidersin Bay Gloss." demiști.
Yoongi gülümseyerek ona bakıyordu gerçekten bașına gelen en güzel belaya bakıyordu. Onun için her șeyi yapabilecek bir yoldașı vardı ne diyebilirdi ki Tanrıya Teșekkür etmek dıșında...

"Ayyy az kalsın unutuyordum sana sürprizim vardı." Yoongi doğrularak genç kıza bakmıștı çok merak ediyordu sürprizini. Genç kız telefonu alarak Yoongi'ye vermiști heyecanla gülümseyerek. Yoongi önce kıza bakmıștı sonra ise bașını indirerek telefona bakmıștı.

Genç oğlan haberi defalarca bașa sarıp tekrar okuyordu heyecanla. Sevinçle bașını kaldırıp dolu gözlerle kıza bakıyordu. Bu sadece bir haberdi ama sanki seçilmiș gibi bir mutluluk yașıyordu genç bu hayallerini gerçekleștirmek için bir bașlangıçtı. Sevinçle odanın ortasında duran köpeği alıp etrafında döndürmüștü "Yoongi Shadowu bıraksana ne istiyorsun hayvancağızdan?" Genç ne yaptığının farkına vararak köpeği yere bırakmıștı Shadow sendelese de kendine gelince Yoongi'ye öfkeli bakıșlarını atmıștı. "Heyy Min Yoongi eğer ünlü olunca beni unutursan seni bir kașık suda boğarım duydun mu beni?" "Asıl sen beni unutursan ben seni boğarım Arfa Arslan." demiști alayla genç oğlan....

Genç kız daha güneș ıșıkları odasına vurmadan kalkmıș hazırlanıp banyoya gidiyordu tam kapıyı açıcaktı ki geçen yașadığı olayla kapıyı çalıp girmiști banyoya.
İșini hallettikten sonra mutfağa girecekti ki mutfaktan gelen seslerle durmuștu șüpheyle "Yoongi sen misin mutfaktaki?" "Evet benim tam da seni kaldırıyordum hadi gel kahvaltı yapalım" "Neden bu saatte kalktın Yoongi zaten 3-4 saatlik uykuyla ayaktasın ne diye kahvaltı hazırladın ben hazırlardım." "Bu günlük benden olsun hadi otur da ye ilk kez elimden yiyeceksin bunlar annemin bana öğrettiği yemekler." demiști Yoongi gülümseyerek "Bu günlük öyle olsun bir daha erken kalkma zaten yoruluyorsun dans, iș derken" "Tamaaa~m Anne!" "Hey" "Hadi ye çok konuștun" "Sen beni konușturuyorsun." ....

𝕎𝕖 𝔸𝕣𝕖 𝔹𝕦𝕝𝕝𝕖𝕥𝕡𝕣𝕠𝕠𝕗 //Save Me\\  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin