Тім Гувер
Чак Косбі
Натан Мелоун
Джеремі Хойт
Бен Харріс
Тайлер Шейн
Лоуренс Мартін
Випадковий хлопець на вулиці
Кеннет Фергюсон
Щоби здолати монстра, ти маєш бути вдвічі страшнішою.
Щоби любити монстра, ти маєш поділитися своєю душею.
Лана Майєрс
***
Краще три години почекати, ніж на хвилину запізнитися.
Вільям Шекспір
Логан
— Я не розумію, чому він її відпустив. Це дуже суперечить його профілю, — кажу я Крейгу, прямуючи до поліцейської дільниці. — Сексуальний садист, замішаний у серії вбивств, не звільнить жертву просто так.
— Я теж не розумію. Дівчина настільки травмована, що не дозволила привести себе до нас. Вона сказала, що ми повинні самі приїхати туди, і говорити вона буде тільки з тобою. Батьку також заборонила приходити до неї. Сказала, що не може говорити з ним, доки не поговорить із тобою.
Збентежено я швидко йду до поліцейської дільниці, залишаючи на Крейга завдання представити нас. Навіщо залишати її в цьому місті? Навіщо взагалі відпускати її?
Тисячі запитань миготять у мене в голові, коли я заходжу до кімнати, у якій її тримають. Вона тремтить, її очі широко розплющені і сповнені паніки, на неї накинута ковдра.Тут троє чоловіків, кожен із яких тримається на пристойній відстані, та жінка. Зрозуміло, що вона в жаху, і, швидше за все, вона вже мала кілька нападів паніки, коли хтось підходив надто близько.
— Я старший спеціальний агент Беннетт, — м’яко кажу я, намагаючись висловлюватися тепло й тихо.
Вона стріляє в мене поглядом і негайно починає плакати. Усі виглядають такими ж збентеженими, як і я.— Він… сказав… щоби я… зв’язалася… тільки з вами,— каже вона крізь ридання. — Сказав, що я можу показати це тільки… вам… нікому, крім вас.
Я, повністю розгублений, обережно роблю крок уперед.— Показати мені, що , Еріко? — питаю я, обережно присідаючи перед нею, намагаючись здаватися меншим, менш загрозливим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"