Злочинні ті, хто звертає свої бажання до закону.
Вільям Шекспір
Логан
- Що за цими лісами? - запитую я шерифа, поки той намагається брутально мене ігнорувати.
У ньому щонайменше сто дев'яносто сантиметрів зросту. Схоже, що він проводить більше часу у спортзалі, ніж будь-який інший шериф, якого коли-небудь бачив. У нього активних помічників більше, ніж департаментів шерифів, у яких я взагалі бував.
Цей департамент мерії/шерифа досить великий, щоб прийняти всіх депутатів, і схоже, що Делейні Гроув - їх центральний штаб, якщо можна так висловитись. У департаменті поліції п'ять поліцейських, але тут? Занадто багато.
Двадцять три заступники? Кому потрібно стільки в такому маленькому окрузі?
- Я запитав, - впевнено кажу я, дивлячись на людину з засаленим волоссям і мертвими очима.
Я мусив приїхати раніше. Побачив би більше, ніж очікував. Я вже бачу, що Леонард і Еліс пропустили дуже багато під час їхнього візиту сюди.
- Чотири чи п'ять мисливських хатин та дика природа навколо, з якою ви, міські хлопці, не захочете зв'язуватися, - невдовзі відповідає він поблажливо.
Він повертається до Джонсона, перш ніж глянути на одного з своїх заступників.
- Покажи цим хлопцям околиці. Я піду з агентом Джонсоном назад у форт.
- Форт? - перепитує Еліс.
- Так ми називаємо нашу мерію, - пояснює один із депутатів, посміхаючись їй, ніби вона у його смаку.
Вона кидає погляд на Крейга, який хохоче у цей момент.
Я з радістю позбавлюся шерифа і Джонсона, так що не заперечую проти того, щоб вони залишили нас.
- Гаразд, - бурмотить Еліс помічнику, який все ще вирячився на неї. Хлопець практично пожирає її очима. - У них тут що, нема жінок? - Додає вона.
- Не у формі, мем, - каже їй хлопець, який проводжає нас до лісу.
Мисливський будиночок був би ідеальним місцем для нашого вбивці. Він міг би приходити ти йти, не будучи у всіх на очах.
- Жінки у формі працюють лише у диспетчерській. Їх дві. Тоня та Таша. Вони сидять у іншому офісі.
Принаймні, Еліс зможе добитися інформації від свого нового шанувальника.
Хедлі привезе Лану із собою, коли поїде сюди. Але цього ранку вона не змогла виїхати, бо минулої ночі сталося вбивство, пов'язане з Делейні Гроув. Насправді двома містами далі. Хоча ніхто тут не хотів казати про смерть Моргана Джонса.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"