Розділ 3

4 0 0
                                    

Шлях істинного кохання ніколи не був гладким.

Вільям Шекспір

Лана

Мій брат був шанувальником Шекспіра. Люди того часу не поважали й не цінували страждання та муки, пов'язані з трагедією, яку він створював під виглядом справжньої романтики.

Маркус був романтиком до мозку кісток, від якого виходили лише світло та краса.

Світ навколо нас погасив це світло.

Вони вкрали його гідність.

Зганьбили його ім'я.

Вбили його.

Знищили нас.

Я з великим задоволенням спостерігаю, як Бугімен робить свій останній подих. Він більше не крастиме таке ж яскраве світло, яке було в мого брата.

Бугімен більше не вважатиметься недоторканним, який глузує з поліції або ФБР. Він більше не буде кошмаром, що тероризує жінок. Не полюватиме на їхні життя. Його вважатимуть смертним, загиблим від рук слабкої жінки, яку він не зміг вбити.

Жінки, якій пощастило достатньо, щоб убити його першою.

Я натягую рукавички та від цікавості перевіряю його кишені, виявляючи пульт. Хм-м-м...

Я озираюсь і помічаю від чого цей пульт. Поруч із моїм каміном стоїть якась штуковина. Я майже впевнена, що це глушник стільникового сигналу. Мій телефон працював до того, як я увійшла, значить він увімкнув його в інший час.

Поклавши пульт назад у кишеню, я встаю, щоби підійти до свого телефону. Він випав у перші п'ять секунд, коли Бугімен приголомшив мене. Звичайно, коли я намагаюся додзвонитися, нічого не відбувається. Немає сигналу.

Прекрасно. Це дає мені виправдання, чому я спостерігала, як він спливає кров'ю понад тридцять хвилин - так само він дозволяв своїм жертвам помирати.

Я озираюся через плече, коли на мене накочує спогад із фільму жахів, але він усе ще мертвий. Жодних зникнень для смертного, що випустив свій останній подих.

Я знову дивлюся на телефон і несу його до дивана. Нормальна дівчина не помітила б глушилки (і навіть не знала б, що це таке) так швидко після досвіду вбивства людини, що травмує.

Я вимикаю музику, забираючи айпад зі станції. Придурок.

Ненавиджу, коли чужі люди чіпають мої речі. Тепер він згинув і залив кров'ю мою підлогу. Піде вічність, щоби відтерти її.

С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия) Where stories live. Discover now