Хоч вона і маленька, але люта.
Вільям Шекспір
Лана
Я дивлюся на своє майбутнє, знаючи, наскільки воно похмуре. І я хвилююся. Турбуюся про своїх дітей. Що станеться із ними? Вони вже втратили свою матір, і тепер я по коліна в гріхах інших, знищуючи те, що залишилося від нашої родини, оточуючи нас темною брехнею та брудними інсинуаціями.
Вони стануть ізгоями. Боюся, що моє ім'я завдасть їм шкоди. Моя дочка люта, постійно бореться за мене. Мій син вразливий, ледве тримається.
Я найбільше турбуюся про Вікторію. Мій син сумуватиме за мною, але він оговтається. А дочка ніколи не перестане боротись за мене. Це може наразити її на небезпеку.
Очевидно, що я маю взяти провину на себе, просто не розумію чому.
Чому це відбувається? Чому це відбувається з нами? Хіба ми не постраждали?
Якби я міг покінчити зі своїм життям і пощадити їх до кінця цього суду, я це зробив би.
Але якщо я зроблю це, то навчу їх здаватися. Я створю прецедент, який моя дружина ніколи не схвалить.
Так що я боротимуся. Молитимуся. І сподіватися, що всупереч усім надіям, щоправда, переможе.
Заради моїх дітей я боротимуся.
Я прибрала щоденник. Засунула його в сумку, як тільки сонце сіло. Щоразу, коли мені потрібне нагадування про те, чому важливо завжди боротися, я читаю щоденник людини, яка не мала вибору, крім як боротися. Боротися за дітей.
Боротися за нас.
- Лано, ти там? - запитує Джейк, роздратований, коли я кладу телефон між плечем і щокою.
- Ще тут, - повідомляю йому.
- Мені це не подобається. Я ще не встановив камери в будинку Моргана, а він бере уроки боротьби заради всього святого. Ти підеш наосліп проти хлопця, який знає, як себе захистити.
- Вони всі могли себе захистити, - говорю я безтурботно.
- Не так, як він. Ти знаєш це. Ти поспішаєш, стаєш надто сміливою. Ти досягла точки, коли думаєш, що невразлива. Ми говорили про це. Ми домовилися, що ти дозволиш мені трохи відштовхнути тебе назад, якщо почнеш рухатись у цьому напрямку.
Він засмучений, і я розумію. Всі наші плани стали вп'ятеро складнішими і в сім разів гіршими. Не кажучи вже про поспіх і недбалість.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"