Очікування - корінь усіх страждань.
Вільям Шекспір
Логан
Лана обіймає мене і мирно спить, коли мій телефон оживає від серії швидких повідомлень.
Застогнавши, я перевертаюсь і хапаю його. Лана повертається разом зі мною, зітхаючи уві сні, і повертається під моїм боком.
Я цілую її в голову, перш ніж почати читати повідомлення.
Ед Коллінс: У нас проблема. Зв'яжіться зі мною негайно.
Крейг: Цей бісовий заступник директора тільки-но сказав мені знайти тебе і привести. Гамно собаче.
Хедлі: Я тільки-но приїхала на роботу, і начальник тут. Тобі краще приїхати якнайшвидше.
Лаючись, я вискакую з ліжка, залишаючи Лану спати без мене. Мені це набридло. У мене завжди був напружений графік, але, схоже, він стає все гіршим через те, що так багато високопоставлених убивць вирішують влаштувати собі веселощі.
Я швидко одягаюся, гадаючи, що, чорт забирай, Джонсон робить на поверсі нашого підрозділу. Пишу Лані записку, обіцяю їй, що повернуся, як тільки зможу, і виходжу за двері о четвертій годині ранку, щоб розібратися з лайном.
До того моменту, як я приїжджаю, Джонсон сидить у моєму офісі за моїм столом.
- Що, чорт забирай, що ти тут робиш? Тут нікому не можна бути, якщо я не маю доступу, - огризнувся я.
- Понизь тон. Перед тобою стоїть керівництво, - гарчить він, дивлячись на мене.
Ми ніколи не любили одне одного, якщо це не очевидно.
- Котися з мого офісу. І ти не начальник, спецагент Джонсон. На випадок, якщо ти не знаєш, у мене те ж звання. А щодо твого становища в Бюро, то воно не має жодного стосунку до мого.
Він повільно встає, поправляючи свій піджак.
- Я просто захопився своєю справою.
- Твоєю справою? - питаю я, оцінюючи його.
Він більш зарозумілий, ніж зазвичай, і безумовно користується тінями, щоб посилити цей загрозливий блиск у його очах.
- Так. Моє діло. Схоже, ви копаєтеся в моїх матеріалах, і, очевидно, директор вирішив, що я повинен приїхати і розслідувати цю нову справу, яка, на вашу думку, пов'язана з моєю старою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"