Щоб зробити щось хороше,
потрібно трохи помилитись.
Вільям Шекспір
Логан
Ми ледве можемо перебувати в підвалі через повітря, що просякнуте запахом двох гниючих трупів.
- Він стає сміливішим, вбивши за цих двох, - каже Еліс, пригнічуючи блювотний позив, навіть вдихаючи при цьому свіже повітря.
- Тортури стали більш жорстокими - змусив їх дивитися один на одного.
Трупів уже немає, оскільки їх звільнили від ланцюгів, як тільки ми прибули та оглянули місце злочину. Але там все ще смердить. Хедлі з коронером, можливо, десь недалеко від сміттєвого бака - блюють в нього.
Приголомшливий запах.
- Усіх інших він залишав у будинках, щоб їх швидко виявили. Чому це змінилося? Адже це ризиковано: одного викрасти і перевезти обох із Нью-Йорка до Західної Вірджинії, борючись із нудотою, каже Леонард.
Важко оцінити місце злочину там унизу, враховуючи, що приміщення необхідно провітрити протягом кількох днів, перш ніж аромат стане терпимим.
- Він близький до своєї розв'язки, але цілком очевидно, що ці двоє справді його розлютили. Проте ознак гніву, як і раніше, немає, - розгублено кажу я.
Ім'я Хедлі спалахує на екрані телефону, і я відповідаю на дзвінок, включаючи гучний зв'язок.
- Що ти знайшла? - питаю.
- Ну, як вам відомо, їхні роти були зашиті, і коли ми їх розкрили, то виявили зниклі пеніси.
Леонард намагається придушити спалахи нудоти і відвертається, і в мене також вирує в шлунку.
- Це... безумовно ескалація, - каже Еліс.
На нозі у неї шина, а рука у пов'язці, і вона стоїть на милицях, все ще відмовляючись від інвалідного візка.
- Але це ще не найгірша частина, - продовжує Хедлі.
- Ми зробили аналіз крові, зібраної з їхніх ротів, і... у Тайлера перша позитивна. У Лоуренса четверта позитивна. Я виявила першу в роті у Лоуренса, а четверту у Тайлера.
- Стій, постривай, хочеш сказати, що він зашив член Тайлера в рот Лоуренсу і навпаки? - питає Донні, стрімко вкриваючись блідими плямам.
- Так. Це саме те, що я хочу сказати.
- Не можу зрозуміти - це розвиток це чи деградація, - стогне Еліс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"