Якщо жадати почесті - гріх, то я найгрішніша душа.
Вільям Шекспір
Лана
Я сховалась у шафі від свого хлопця після того, як випадково розсипала коробочку із кнопками. Потім я заповзла до крихітної коробки «MEDIA» у фургоні Джейка і ховалася там цілу годину, поки він зі своїми дітьми проводив щотижневі баскетбольну тренування, які я фінансую. Я застрягла там, бо коробка не відчинялася зсередини.
Цей мудак зробив це спеціально, щоб дати мені урок, і я надеру йому дупу за це трохи пізніше.
Я втомилася і була готова звернутися калачиком на ліжку до повернення Логана. Але коли обходила коридор готелю, то побачила, як Хедлі кидає в мене кинджали, чекаючи біля моїх дверей.
Хотіла б я, щоб вона покинула цей готель.
- Ти! - шикає вона на мене.
- Що я наробила? - питаю я, збентежена.
- Троянди про щось тобі кажуть?
Я усміхаюся, поки відчиняю двері, і вона вривається до мене, дорогою зачепивши своїм плечем моє.
- Хочеш увійти? - сухо питаю я.
Двері зачиняються, і вона обертається, тицяючи в мене пальцем.
- Не будь милою, Лано. Ти послала троянди Лізі. Я знаю, що це була ти. Ти дозволяєш їй думати, що це зробив Логан, а тепер, коли вона знає, що він цього не робив, її нудить, бо вона впевнена, що то був Племмонс.
Думаю, гумор Хедлі несправний, тому що мене смішить це лайно.
- Бугімен мертвий. І чому ти думаєш, що це була я чи що це були мої наміри? - цікавлюсь я, ховаючи посмішку.
- Я знаю, що то була ти. Троянди були куплені з передплаченої картки "віза". Племмонс покінчив із Лізою, але вона колишня Логана, і ти вибрала поганий спосіб знущатися з неї.
- Загалом вона перша почала. Я просто відіслала їй трохи троянд, - говорю я з сором'язливою усмішкою.
Вона червоніє.
- Не грайся з моєю командою, Лано. Ти багато можеш втратити, якщо не зупинишся.
- Твоєю? Я не граю ні з ким, крім неї, і це почала вона. Вона робила все, щоб роздратувати Логана. А троянди були відправлені давно. Це не було б кумедним жартом, якби вона отримала їх, поки Племмонс був би ще живий. Якщо ти забула, я ніби як убила його, так що у неї немає причин боятися... якщо вона не боїться примар серійних убивць.
ВИ ЧИТАЄТЕ
С.Т. Еббі "Приголомшлива серія" (Крышесносная Серия)
Teen FictionКнига 3 "Багряний янгол" Книга 4 "Вся ця брехня" Книга 5 "Пофарбуй все це в червоний колір"