6

572 55 132
                                    

Bu sefer gerçekten her satırına yorum yapabileceğiniz bir bölümle karşınızdayım. Lütfen yorumunuzu yazin ki ben de düşüncelerinizi bileyim.

Küçük yıldıza dokunun lütfen.

Ve küçük bir uyarı, şoka uğramaya hazır olun.

Keyifli okumalar.

_________

"Ben anlamıyorum ya neden konuşmak için benim odam da toplandık ki?"

Jungkook isyan edercesine söylediğinde Yoongi göz devirirken Jimin yanıtlamıştı.

"Çünkü girişte büyük odayı sen aldın Jungkook."

"Ben rahat rahat dinlenmek için almıştım burayı."

Jungkook da Jimin'e göz devirirken Jin kenardan bakarak onun bu haline gülümseyerek konuşmuştu.

"Keşke bir ev kiralasaydık da seni sinirlendirmeseydik Jungkook, rahatça dinlenseydin."

"O kadar parayı bir kaç günlüğüne kalmak için eve vermemiz aptallık olurdu. Burada etrafı toplama derdi yok, yemek hazırlamıyoruz ve güzel olmasına rağmen ucuz."

"Hoseok haklı. Ayrıca buraya dinlemeye gelmedik. Bir iki güne kalmaz döneriz zaten. İşin önemli kısmını bitirdik."

"Evet, Taehyung Ella'nın hamile olduğunu öğrendi. Bizim için de önemli olan buydu."

Yoongi söylediğinde Namjoon sehpanın üzerindeki dört çeşit pizzadan mantarsız olanı alıp ısırmadan önce konuştu.

"Hyung ama senin herkesin içinde bana olan bakışın neydi ya öyle. Bir an Taehyung'u senin yanında arayıp ağzımdan kaçırmışım gibi söylediğimi bilmiyormuş gibi baktın."

"İnandırıcı olması lazımdı Jungkook."

Yoongi Jungkook'a göz kırparak söylediğinde sırıttı.

"Peki ya bundan sonra ne olacak?"

"Bundan sonrasını bekleyeceğiz Jimin. Taehyung Ella'yı hayatta yalnız bırakmaz, ki bizim de istediğimiz buydu."

Yoongi elindeki kutu içeceği sehpaya bırakarak dirseklerini dizlerine dayadı.

"Taehyung kendi bebeği olduğunu bilmeyecek ama ondan ayrı da kalmayacak. Her doktor kontrolüne gidecek, gelişimini, hatta Ella'la kendisi ilgilenecek."

"Aynen öyle Seokjin hyung, ama maalesef ilk kontrolu kaçırdı."

"Yapacak bir şey yok Jungkook. Ayrıca sen niye dün Ella'nın yanında balayını sorup kızı daha da üzüyorsun?"

"Ben inandırıcı olsun diye sordum hyung, hem o an birinin konuyu dağıtması lazımdı."

"Onu bir daha sen yapma Jungkook."

Seokjin çatık kaşlarıyla cevap verdiğinde Jungkook dudak büzüp omuz silkti.

"Neyse, bundan sonra ne yapacağız? Neye dikkat edeceğiz?"

"Güzel soru Hobi. Bundan sonraki görevimiz Taehyung olmadığı zamnalarda Ella'dan gözümüzü asla ayırmamak. İkinci olarak Taehyung Yuna'nın yanında olacağı zamanlar ya içeceğine ya da yemeğine hap katacağız."

Yoongi söylediğinde her kesin kaşları çatılırken Jimin sordu.

"Hap mı? Ne hapı?"

"Taehyung Yuna'ya yaklaşmaması için tabiki. Aralarında bir şey geçmemesi lazım, Yuna hamile kalırsa kurduğumuz bütün plan suya düşer."

Secret Miracle | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin