Yorum ve vote lütfen.
______________
5 hafta önce.
Ella çalan telefonun sesiyle elinde ıslak saçını kurulladığı havlusuyla birlikte salona doğru ilerledi. Şarjda olan telefonunu baktığında gördüğü isimle yüzünde istemeden bir tebessüm çoktan oluşmuştu.
Yine her zamanki gibi heyecanını gizlemeye çalışırken kanepede oturup telefonunu açarak kulağına götürüp sakince cevapladı.
"Taehyung?"
"Merhaba hanımefendi, ben barmen Haru."
Ella duyduğu sesle kaşları çatılırken oturduğu yerden endişeyle kalktı.
"Siz kimsiniz? Taehyung nerede? Bir şey mi oldu ona?"
"Endişelenmeyin, kendisi şu an Clasico barında ve yarı baygın bir halde, kendi başına gidecek durumda değil. Sizden önce kız arkadaşını aradım ancak telefonunu açmadı. Onu buradan sizin almanız mümkün mü?"
"Hemen geliyorum, neresi demiştiniz?"
"Clasico bar."
"Tamam çok teşekkür ederim. Siz yanından ayrılmayın, ben hemen geliyorum."
Ella, duydukları karşısında hiç bir şey düşünmeden havluyu gelişi güzel koltuğa fırlatarak, üzerindeki günlük gri renkli sade, bol bir t-shirt ve siyah aynı şekilde bol pantolonu bile umursamadan dış kapıya koştu.
Üzerine ceketini bile almadan anahtarlarını ve cüzdanını alıp kapıyı kilitleyerek sokağın başındaki taksi durağına durmaksızın koştu.
Nefes nefese takisye binen Ella, taksiciyle konuşmasıyla yarım saatlik yolu on beş dakikaya gelmeyi başarmıştı.
Ella, taksiciye beklemesini söyleyerek bara doğru koştu.İçeri girdiğinde yüksek sesli müzik, sigara ve alkol kokusuyla yüzü buruşmuş ve bir kaç kere hafifçe öksürmüştü. İnsanların arasından geçerek Taehyung'u arayan Ella, sonunda onu koltuğa yayılmış, başını arkaya yaslamış, bir şekilde öylece uzandığını gördüğünde hızlanarak yanına gitti.
"Taehyung?!"
"Ella?!"
Taehyung, ismini duyduğu yumuşak sesle gözlerini zorlukla açtığında gülümsedi.
"Beni görmek için niye bu kadar yol geldin, ben gelirdim prenses."
Ayağa kalkmak isterken tekrar koltuğa düştüğünde ağzından bir hıçkırık kaçtı.
"Tanrım, neden bu kadar çok içtin?"
"Merhaba, telefonda konuştuğum kişi siz misiniz?"
Elinde bir tane içkiyle duran barmen Ella'ya sorduğunda genç kız başını sallayarak onayladı.
"Kusura bakmayın yanında durun demiştiniz ama bugün bir kaç çalışanımız olmadığı için serviste yapıyorum. Bu yüzden yanında duramadım."
"Önemli değil. Rica edersem dışarı çıkarmama yardım eder misiniz?"
"Elbette."
Barmen elindeki içkiyi önünde durduğu küçük masaya bıraktığında Taehyung tekrar deneyerek yerinde zorla dikleşip ayağa kalktı.
"Onu bana ver."
"Taehyung, yeter bu kadar çok içtin."
"Son bir tane Ella, lütfen."
Ella yüzüne tatlı bur şekilde bakan arkadaşına yumuşayacağı sırada başını iki yana salladı.
"Hayır Tae, çok fazla içmişsin, yeter bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Miracle | KTH
FanfictionElla, en yakın arkadaşı ve çocukluk aşkı olan Taehyung'un düğün gününde ondan hamile olduğunu öğrenir.