10

551 46 40
                                    

"Özür dilerim, beklettim."

"Sorun değil."

Asansöre girmeden Ella'ya yetişmeyi başarmıştım. Yanında dururken asansörün kapısının açılmasıyla Ella asansöre girmişti. Ben de arkasından gireceğim sırada tanıdık bir ses duymamla geriye doğru bir adım atmıştım.

"Her şey için teşekkür ederim Soo-young."

"Babaanne?!"

Seslenmemle şaşkınca bana bakınca gülümsedim. Ella'ya dönerek elimle gelmesini söyleyerek babaannemin yanına doğru adımladım.

"Taehyung!?"

"Merhaba."

Babaannemin doktoruna bakarak selam verip tekrar ona doğru dönerek elimi omuzuna atmıştım.

"Bugün kontrolün mü vardı? Neden söylemedin?"

"İyiyim oğlum, merak etme. Hem tek başıma gelebilirim, o kadar bunamadım."

Gözlerini hafifçe devirirken bu görüntüsüne bakıp gülümseyerek tekrar doktoruna döndüm.

"Bir sıkıntı yok değil mi? Her şey yolunda?"

"Merak etmeyin, babaanneniz geçen sefere göre durumu daha iyi."

Bunu söylediğinde yüzümdeki gülümseme genişlerken babaannemin elini öpmüştüm. O iyi olması beni olmadığım kadar mutlu ediyordu. Çok değerliydi benim için.

"Gün geçtikçe daha da iyi olacak."

"Kesinlikle olacak."

Doktorun söylediğini yüzüne bakarak onayladığımda bir kez daha ekini öpmüştüm.

"Benim bakmam gereken hastalarım var, izninizle."

Diyerek doktor yanımızdan ayrıldığında babaannemin tekrar omuzundan tutarak asansöre doğru ilerlemeye başladık.

"Senin ne işin var burada? Neden hastanedesin? Bir şeyin yok değil mi?"

Babaannemin telaşla sorduğu soruya karşı gülümseyerek cevap vermiştim.

"Merak etme babaanne, ben iyiyim. Ella için gelmiştik."

"Ella mı? Neyi var? Ne oldu?"

Endişesi artarak sorduğunda Ella, bizi farkederek yanımıza gelmişti.

"Merhaba efendim, nasılsınız?"

Ella karşısında saygıyla eğilip, gülümseyerek diğer elinden tutmuştu.

"Ella, güzel kızım nasılsın?"

Babaannem Ella'yı sarılarak saçlarını okşamıştı. Onu her zaman kendi torunu gibi sever ve ayrı tutardı.

"İyiyim efendim, siz nasılsınız?"

"Daha iyiyim kızım ama ben sana ne demiştim efendim konusunda?"

"Üzgünüm efen...yani büyükanne."

Babannem bu haline tebessüm ederek elini benden çekerek Ella'nın elini tuttu.

"Kızım, Taehyung senin için burada olduğunu söyledi. Neyin var?"

Sorduğunda Ella'nın yüzü hafifçe düşerken yutkunduğunu görmüştüm.

"Babaanne...Ella, bir bebek bekliyor, kontrol için Seyon amcaya gelmiştik."

Babaannem gözleri genişleyerek, kaşları kalktığında dudakları mutlu bir şekilde aralanarak, yukarı kıvrılmıştı.

"Ne harika bir haber. Tebrik ederim kızım. Sana da aşk olsun Taehyung, neden bir erkek arkadaşı olduğunu bana söylemedin?"

Ortam da bir kaç saniye sessizlik olurken gülümseye çalışarak cevap verdim.

Secret Miracle | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin