Úvod

5.7K 177 0
                                    

Ve čtrnácti jsem platonicky milovala všelijaké herce, zpěváky, modely Calvina Cleina a spoustu dalších. Do koho jsem byla zamilovaná až po uši? Do tehdy devatenáctiletého kluka, Jamese McVeye. Stahovala jsem si jeho fotky, poslouchala jeho covery a sledovala jeho twitter, či dokonce mu psala k narozeninám s tím, že jsem doufala, že třeba odepíše. Neodepsal. Jak jinak. Blbá platonická láska. Po půl roce jsem s tím skončila, asi můj nejdelší platonický vztah.

Normální vztahy? Ne. Mě nikdo nechtěl i přesto, že mé kamarádky říkaly, že nejsem tlustá, tentokrát jsem měla pravdu já. Byla jsem ta tlustá, nezajímavá holka co řešila celebrity, ale co jsem skončila s rozplýváním se nad fotkami hvězdiček showbusinessu, začala jsem na sobě makat. Chodila jsem běhat pět dní v týdnu, protože běh mě vždycky bavil a začala jsem s mírným posilováním.

Dnes se mé šestnáctileté já na všechno dívá jinak. Jsem celkem hubená, ale mám mírně atletickou postavu. Nemyslím si, že jsem hezká, i když mé kamarádky tvrdí opak. Bohužel obličej nemůžu vyposilovat, jako mé tělo a že jsem na svém těle pracovala rok a půl. Nad herci a zpěváky se rozplývám, ale platonický lásky už nejsou pro mě, vyvarovávám se tomu a pomalu už nevím do koho jsem to byla zaláskovaná, nebo to jaký je jeho druhý jméno a jestli má psa/kočku/netopýra či co. Nejsem už taková a nechci už být taková.

Jsem Charlie Hope Cooperová a ty jsi?

❤. Asi už vám došlo, že McVeyem to nekončí ve čtrnácti co?? :D No nic já doufám, že se vám tahle fan fiction bude líbit. :) ❤❤❤


Platonic love - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat