8.

3.2K 135 28
                                    

Celou noc jsem se vrtěla, brečela ze zlých snů a když jsem se probudila, byla jsem v objetí Trise. Ten kluk má asi fakt rád objímání.

"Dobrý ráno", zamumlal aniž by se na mě koukl.

"Co ty tady?"

"Brečela jsi, tak jsem tě chtěl utěšit. Zlý sny?" Pohlídl na mě smutně. Jen jsem přikývla.

"Snídaněěěě." Zavřeštil někdo. Aha, Brad s pánvičkou. S Trisem jsme se vyhrabali a ušli ty dva metry do kuchyně a zároveň jídelny.

"A co je dobrého?" Optala jsem se ho.

"Míchaný vajíčka, slaninka a pomerančovej džusík." Zavískal Con. Zatímco Tristan si oblízával rty, já jen krčila nos na tou kupou oleje. Došla jsem do ledničky a vzala si žlutý meloun, jahody a banán.

"Ten džus bych si dala." Dodala jsem při krájení melounu.

"Ty nebudeš tuhle dobrotu?" Zamával mi pánvičkou pod nosem Brad.

"Né tohle já nejím...moc mastný." Znovu jsem nakrčila nos.

"Jak James." Zasmál se Connor. James se obrátil ke Connorovi a pak se koukl na mě a odfrkl si. Fakt mi zlepšil náladu. Fakt, fakt moc.


Po ranní hygieně jsem si šla ještě pro tepláky a mikinu, abych se pohodlně usadila s notebookem za klukama do zadní části na gauče.

"Usměj se Sunshine." Usmál se na mě Bradley. Jen jsem sklesle pokývala hlavou a falešně se usmála. I když jsem chtěla, nemohla jsem se upřímně usmát. Táta je doma/v práci sám a já ho nemůžu podpořit, nezmůžu nic.

"Co se stalo?" Zeptal se Con. Jen jsem máchla rukou jakože nic.

"Ty sny?" Ptal se Tris. Zase jsem máchla rukou, aby to nechali být. Brad vzal kytaru a začal hrát veselé písničky, postupně se přidal Connor se zpěvem a do toho dělal Tris vtipné zvuky a bubnoval do stolu. Konečně jsem se aspoň trošku usmívala. Ještě jsme s klukama šli na webcamtoy a posílali jsme fotky Michelle a některé i na twitter, ale jen ty které jsme schválila.

Taky jsme začali hrát flašku a tak se o mě kluci dozvěděli snad vše. Nejvíc se divili nad tím, že jsem ještě ve svým věku neměla kluka.

"Neboj se. Já vím, že tě chce hodně kluků." Mrkl na mě Con.

"Tak to maj celkem blbý, já žádnýho nechci." Pokrčila jsem rameny a chtěla se věnovat roztáčení flašky, ale Tris jí zastavil.

"Jak to myslíš?" Zeptal se zmateně. "Já kdybych tolik necestoval, tak holku budu chtít."

"No vidíš. Já budu radši doma s tátou než řešit nějaký vztahy a to jestli mi zavolal na dobrou noc nebo ne." Kluci se zasmáli a už se flaška zase točila.


V Londýně prší. Dozvěděla jsem se to právě od Mich. Je fakt divný, že wi-fi je v tourbusu a tak neber to, že jo. Rozhlídla jsem se po celé místnůstce na to jak všichni (Con, Tris, Brad) spí v divných rozpoložení a musela jsem poslat obrázek Michelle, protože kreace Trise s dlouhýma nohama na hlavě Bradleyho a Cona pod stolem byla k nezaplacení.

Uslyšela jsem zaklepání na dveře a ze škvíry vykoukla Joeova hlava. Rozhlídl se a zastavil svůj pohled na mě.

"Jsme na benzínce, můžeš si když tak něco koupit, budeme tu na 20 minut." Zašeptal.

"Mám je probudit?" Zeptala jsem se ještě, jen zakroutil hlavou.

Seskočila jsem schůdky a šla rychlím krokem na záchod a hned jak jsem vylezla, už na proti mě šla zombie apokalypsa. Tris nevypadal, že by si uvědomoval kde je. Rozesmála jsem se.

"Dobrý odpoledne." Musela jsem říct."Jak se spinkalo?"

"Dobrá otázka." Podotkl Brad."Tristane vážně by sis měl vyměnit ponožky, protože takhle zlý a smradlavý sny jsem už dlouho neměl." zamračil se. Rozpoutali debatu o tom komu víc smrdí nohy a nakonec se shodli na tom, že určitě moje, protože se prý nepřidávám do debaty.


Už se stmívalo a z kuchyňky šel krásně vidět západ slunce. Ještě jsme hráli Twister a když jsme na sebe spadli a rozesmáli se, James se i se sluchátkama, které celý den nesundal z uší, naštvaně vydal dveřmi pryč. Kluci to neřešili, ale já jo.

"Já si jen odskočím." Zvedla jsem se ze země a šla najít Jamese. Nějak moc odvahy holka. Našla jsem ho v uzavřené části kousek od kabinky pro řidiče.


"Co máš sakra za problém?" Řekla jsem ještě celkem s klidem. Vylekaně se na mě otočil, až jsem si pomalu říkala co jsem to udělala, jenže pak mě jen probodl pohledem a pohrdavě si založil ruce na hrudi.

"Co myslíš?" Opáčil kysele.

"Jak jako co myslím, už od prvního dne co jsme se potkali mě nenávidíš, takže co asi myslím?"

"No vidíš si chytrá."

"Co?" Zmátl mě.

"Víš v čem je problém."

"V čem? Nic jsem ti neudělala!" Neudržela jsem se a tohle už spíš zakřičela.

"Problém je v tobě. Nechci tě tady, prostě by bylo nejlepší, kdybys to tady nekazila, všechno bylo lepší bez tebe!"Zahulákal nazpět. Měla jsem skoro slzy v očích, ale udržela jsem je. Ještě jsem na něj ukázala prstem.

"Co jsem ti sakra udělala?!"



Omlouvám se za týdenní pauzu, ale musela jsem se učit na ty zkoušky a jsem tak strašně ráda, že mám za sebou celkem úspěšně matiku :)

Děkuju všem co tohle čtou a hlasujou pro to a píší mi tak úúúžasné komenty <3 Miluju vás :)


*DwarfDreamy



Platonic love - CZKde žijí příběhy. Začni objevovat