İkinci Sayfa

58 10 2
                                    

Merhaba ben köpek.

Evet, iki hafta olacak buradayım. Pek bir yere gidemiyordum. Hiçbir şey yemedim çünkü yoktu. Sadece su bulmuştum çok az o kadar.

Karşıda market vardı. Gidip sokak köpekleri gibi biraz acındırmak istedim kendimi ama hâlâ korkaktım. En ufak seste irkiliyordum. Arabalar yanımda geçince dört bir yanımı kontrol etmek zorunda kalıyordum.

Ürkek adımlarla mağazaya doğru yaklaştım. Birkaç amca hoşt poşt dedi. Tam olarak anlayamadım ama korktum.

İki gün de burada bekledim. Önüme atılmış birkaç ekmek kırıntısı dışında pek bir şey yemedim. Açtım evet ama korkum hepsinden daha üstündü.

Bitkin gibi hissediyordum. Hiçbir şey yapasım yoktu. Nerede uyumam gerektiğini bile bilmiyordum. Her şey o kadar yabancıydı ki bana.

Marketin önünde bir kedi vardı. Ne zaman görsem uyuklardı. Bazen çok az bile olsa yine de onun kafasını okşayıp geçenler vardı. Bana bakmıyorlardı bile. Birkaçı benden korkuyordu halbuki ben de onlardan. "Isırmayacağım söz" diyemedim. Gittiler...

O gün yine mağazanın önüne gittigim günlerden biriydi. Birkaç kemik bile benim için büyük bir şeydi. Fakat hayatımın dönüm noktası olacak, bana savaşmayı öğretecek o kişiyi bulduğunu hiç hesaba katmamıştım.

Evet, tam o an onu gördüm.

Ben, KöpekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin