Keyifli okumalar...
.
.
.
.
.
.Hatalarınızdan kaçabilir misiniz? Ya da geçmişinizden. Kendinizden kaçabilir misiniz? Sebep olduklarınızdan. Kalbini kırdığınız insanlardan. Pişmanlıklarınızdan kaçabilir misiniz? Pek sanmıyorum. Çünkü eğer kaçabilseydik şuan kalplerimizde bir sızı ile yaşamak zorunda kalmazdık...
~Felix'in ameliyatından önce ~
Siren sesleri beynimde yankılanırken. Gözlerimi araladım. Direksiyonun başındaydım. Yan koltukta tam yanımdaydı. Gözleri kapanmış başından aşağıya kanlar süzülüyordu. Koltuğumdan kıpırdanarak ona ulaşmak istedim. Ancak göğüs kafesimde hissettiğim acı buna engel oldu. Ona seslenmekten başka elimden bir şey gelmiyordu.
Bebeğim... Seungmin aç gözlerini bitanem. Yalvarırım aç korkutma beni...
Cevap vermiyordu. Ne cevap veriyor ne de harket ediyordu. Etrafımızı saran kurtarma ekipleri. Polis arabaları ve ambulansın siren sesleri beynimde yankılanıyordu. Canım yanıyordu ama kalbim daha beter yanıyordu. Ateşler içinde ki arabada kalbimi kaybediyordum onu kaybediyordum...
Bilincim yavaş yavaş kapanırken son bir kez dönüp baktım ona. Eli elimi tutuyordu. Korkuyla kenetlenmişti bana. Ve ben onu koruyamamıştım...
.
.
.
.~ Günümüz ~
Gözlerimi açtığımda bem beyaz bir ışık görmeyi beklemiyordum. Başımda ki doktor gözümün içine tuttuğu ışığı uyandığımı farkettiği için çekmişti...
Felix
- Bir an cennette geldiğimi düşündüm.Doktor
- Lee Felix. Nihayet aramıza döndün. Işık için kusura bakma kontrol etmem gerekliydi.Felix
- Sorun değil Bay Kim alışkınım zaten.Bay Kim kalp naklini gerçekleştiren doktorumdu. Evimizi bilerek hastaneye yakın bir yerde seçmiştik bu tabi ki de Hyunjin'in isteği üzerine olmuştu. Bazen düşünüyorum da beni benden çok düşünüyordu. Markette olanlardan sonra belli ki en yakın hastaneye kaldırılmıştım. Yani kendi doktorumun olduğu hastaneye...
Bay Kim
- Ne olduğunu hatırlıyor musun? Neden bir anda atak geçirdin.Felix
- Bilmiyorum. Sadece markette olduğumu ve bir anda kalp atış hızımın yükseldiğini hatırlıyorum. Gördüğünüz gibi sonrası burdayım zaten.Bay Kim
- Pekâlâ.. bir süre seni gözlem altında tutmam gerekecek. Hyunjin'e haber verildi bile bir kaç dakikaya burada olacaktır.Felix
- Teşekkürler Bay Kim.Kim
- Felix?Felix
- Evet.Kim
- Gerçekten ani bir heycana sebep olacak bir şey yapmadın öyle değil mi?Felix
- Hayır. Dediğim gibi oldu. Gerçekten başka bir şey söz konusu değil.Bay Kim
- Pekâlâ sana güveniyorum.Bay Kim odadan çıkarken. Hyunjin'de odaya çoktan girmişti. Suratına baktığımda terden sırıl sıklam olduğunu gördüm. Koşarak bana sarıldığında ne tepki vereceğimi bilemedim. Ben de yalnızca ona sarıldım.
Hyunjin
- Özür dilerim. Özür dilerim bitanem seni yalnız bırakmamalıydım.Felix
- Hyunjin bu senin suçun değil. Asıl ben özür dilerim seni bu kadar korkuttuğum için. İyiyim inan.Hyunjin
- Ne oldu? Neden bir anda böyle bir şey oldu?Felix
- Bilmiyorum Hyunjin. Zaten Bay Kim bile anlayamadı sanırım bir kaç test yapılacak onun için bir süre gözlem altında kalacağımı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IF I STAY
FanfictionChan yıllar önce kazada kaybettiği sevgilisinin kalbinin başka bir beden de attığını şans eseri öğrenir. ölen sevgilisinin bağışlanan kalbi Lee Felix'te atarken. Chan bir şeklilde ona yakın olmak ister. Bilmediği şey ise Lee Felix'in zaten bir sevgi...