"Yüzleşme"

35 6 3
                                    

Mini bir sevgi dökümü...
"Bir okuyucum var her gün yeni bölüm için darlıyor beni.. Bu bölüm sana hitaben yazılıyor minik pusulam. Unutma bu hayatta seni daima sevecek ve koruyacak olan biri var. Seni çok seviyorum ❤️‍🩹"

"Aynı Gece Minho ve Chan"

Minho'nun dış kapıyı sertçe kapatması ile içeri girdik. Dudağım da hala kan tadı vardı. Ve bu mide bulandırıcı olmaya başlamıştı. Kapının sertçe çarpması sinirimi bozmuş ve o sinirle Minho'ya bağırmıştım.

Chan
- Yavaş ol azcık!

Minho
- Yavaş olayım öyle mi? Yavaş olayım.
Sen ne yapmaya çalıyorsun Chan. Hani bana bir söz vermiştin. Neler oluyor böyle.

Chan
- Minho güzel bir gün geçirdik. Kötü kapatmayalım lütfen üstelik ben bu haldeyken.

Minho
- Kötü kapatmamak mı? Daha ne kadar kötü olabilir ki?
Hani çok ileri gitmeyecektin. Dün bir bugün iki başına hemen bela aldın.

Chan
- Eee yeter be!! Buyum ben bilmiyor musun. Böyle bir insanım her zaman da böyle olacağım. Beğenmiyorsan siktir olup gidersin. Zaten biricik arkadaşın da geri döndüğünü göre benimle kalmak için bir sebebin kalmadı.

Minho
- Biliyor musun haklısın. Bu kadar kolay gitmemi istiyorsan zaten senin için bir şey ifade etmediğim oldukça ortada.

Chan
- Minho. Öyle demek istemedim.

Minho arkasını dönmüş kapıdan çıkacakken onu durdurmuştum.

Chan
- Gidemezsin... senden başka kimsem yok.

Minho dolu gözlerle tekrar bana döndüğünde canını çok yaktığımı anlamıştım.

Minho
- Seungmin'den önce tanıdım ben seni. İlk ben sevdim seni. Her zaman yanında oldum. Beni değil de onu tercih ettiğin zaman bile kırılmadım ben sana. Ama ne zaman sana olan sevgimden şüphe etsen kalbimi param parça bir hale sokuyorsun. Sana aşık olduğum için bunca zaman senin yanında olduğumu bile bile. Sen hep seni sevmediğimi ima ediyorsun. Hislerimi sana ilk anlattığım zaman beni kendinden uzaklaştıracaksın diye çok korkmuştum. Oysa sen arkadaşlığımızı etkilememek için benim hislerimi daima görmezden geldin. Sakın Chan. Sakın bir daha sana olan sevgimin gerçek olmadığını ima etme. Sana deli gibi aşıkken senden uzak kalmamak için arkadaş olmayı kabul etmişken hislerim gün yüzü gibi ortadayken seni beğenmediğimi ima etme...

İşte bir gerçekte buydu bizim hikayemiz de. Minho ile çok yakın arkadaştık evet ama ben onu öyle görüyordum. O ise yıllardan beri bana aşıktı. Ama ben hiçbir zaman ona aşık olamadım. Olmadı işte bazen ne kadar çabalarsanız çabalayın bazı şeyler ilk zamanlarda ki gibi olmuyor. Minho'nun bana aşık olduğunu biliyordum elbette ki, Bana kendisi hislerini kazadan bir kaç gün önce itiraf etmişti o itiraftan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmamıştı...

Minho konuşurken ben duygusuz gözlerle bakıyordum ona o ise akan göz yaşları ile izliyordu beni.

Minho
- Evet hala... hala ilk gün ki gibi seviyorum seni. Beceremedim. Ben kalbime seni sevmemesi gerektiğini bir türlü anlatamadım. Diyorsun ya bana beğenmiyorsan siktir git. "Gidemiyorum lan. Gidemiyorum. Siktiğimin kalbi seni burda bu halde bırakıp gidemiyor."

Minho kolunu benden kurtarıp son kez hırsla konuşmuştu gözlerimin içine bakarak.

Minho
- Tek acı çeken sen değilsin. Tek iğrenç olan da sen değilsin. Seungmin öldükten sonra. Belki dedim belki bu sefer bir şansımız olur. Bir kez olsun gözleri beni görür. Ben arkadaşımı toprağa verirken aklımda böyle mide bulandırıcı şeyler geçmişti benim. O yüzden hak ediyorum tüm bu yaşananları. Çünkü ben seni severken arkadaşıma ihanet ettim. Ben de en az senin kadar hasta ve iğrenç biriyim o yüzden birbirimize bağlıyız. Ama bu sondu. Çünkü anladım artık. Senin beni sevmeye hiç ama hiç niyetin yok. Felix'i anlattığın o gece zaten anlamıştım bunu. Ama bu kadar hızlı hayatımızı değiştirecek olacağını ben bile tahmin edemezdim... Sana yeni hayatında Felix ile pardon Seungmin ile mutluluklar dilerim. Tabi mutlu olman mümkünse çünkü ikimiz de biliyoruz ki sen hiçbir zaman mutlu olamazsın.

IF I STAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin