Kalbim Avuçlarında

59 7 0
                                    

Bir insan hiç tanımadığı birini sanki yıllarca tanıyormuş gibi hissedebilir mi? o insanı görünce kalp atışlarını kontrol altına almak zor olabilir mi? Birine aşıkken başka bir insana aşık olabilir mi? Cevabınız hayır ise ben neden böyle hissediyorum zihnim başka biri için deli olurken kalbim bir başkası için neden atıyor?
.
.
.
.
.
.

Arabayı park edip hastane kapısına uzunca baktım. İçeriye girip girmemekte kararsızdım. Minho'ya verdiğim sözü çiğnemek ona ihanet ediyormuş gibi hissetmeme sebep oluyordu. Ama ne olursa olsun o doktorla görüşmem lazımdı. O çocuğu bulup onu tanımam lazımdı. Arabanın aynasında asılı olan fotoğrafa tekrardan baktım dolan gözlerimden yaşları akıtmadan konuşmaya çalıştım.

- Gerçekten bir parçan hala bu dünya da mı sevgilim. Eğer öyleyse neden bunu bizden saklama gereği duydun?

Kendimi toparlamam gerekiyordu. Dolan gözlerimle yukarıya bakarak yaşların akmasına engel oldum. Torpidodan kullandığım ilaçları çıkartıp ağzıma attım buna ihtiyacım olabilirdi. Sakin kalmam gerekiyordu. Arabadan inip derin bir nefes aldım ve cesaretimi toplayıp hastaneden içeriye girdim. Doktor Kim'in odasının önünde ki sekretere doğru yanaşıp doktorun burada olduğunu öğrenmem gerekliydi.

-Merhaba iyi günler ben doktor Kim ile görüşecektim.

Sekreter
- Randevunuz var mıydı?

-Hayır malesef, aslında herhangi bir sağlık sorunum da yok sadece kendisi ile görüşmem gerekiyordu.

- Anlıyorum Beyefendi fakat mesai saatleri içinde hastalarımız hariç hususi bir görüşme malesef sağlayamayız. Dilerseniz bir hasta gibi randevu alıp tekrar gelebilirsiniz..

- Lütfen sadece beş dakika üstelik benim için çok önemli bir konu.

Yoğun ısrarlarım sonucu sekreter daha fazla dayanamayıp Doktor Kim ile görüşme sağladıktan sonra telefonu kapatıp bana dönmüştü.

- Sadece beş dakika. Hastalar birazdan gelmeye başlar...

Sekretere çok teşekkür ederek Bay Kim'in odasına yöneldim kapıyı çalıp içeri girdiğimde Bay Kim ayakta beni bekliyordu.

Bay Kim
- Sizi tanıyor muyum acaba?

- Hayır pek sayılmaz Bay Kim. Ben Chan, Bang Chan...

Elimi Bay Kim'e uzatarak sıkmasını bekledim.

Bana karşılık vererek gülümsedi.

Bay Kim
- Seni gördüm. Sen Felix'in yanında gelen çocuksun...

Elimi başımın arkasına götürerek saçlarımı karıştırdım. Tahmin ettiğinden daha iyi bir görsel hafızası vardı. Ve istemeden de olsa o gün ki çocuğun adını şimdiden kolayca öğrenmiştim.  Demek ki adı Felix'ti...

- Evet Bay Kim. Ben Felix'i buraya getiren kişiyim.

Bay Kim
- Arkadaşın için endişelenmiş olmalısın.

Kurduğu cümlelerden dolayı Bay Kim'in beni yanlış anlayıp yanlış tanıdığını fark etmiştim fakat bunu bir fırsata çevirerek söylediklerini olumlarcasına konuştum. Beni Felix'in arkadaşı sanması işime gelirdi böylelikle daha kolay bilgi alırdım.

- Açıkçası Bay Kim Felix'e ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Evet arkadaşım fakat sanırım benden gizlediği şeyler var. Arkadaşımın nesi var acaba? Neden o şekilde bayıldı bir anda?

- Felix hep böyledir Chan sana da anlatmadığını hemen anladım. Hyunjin yani sevgilisi dışında yalnızca tek bir arkadaşı durumunu biliyor. Felix bir kalp nakli ameliyatı geçirdi. Ve henüz yeni kalbine vücudu alışmış durumda değil tahmin edersin ki kalp ameliyatı çok zorlu bir süreçtir. Toparlaması zaman gerektirecek bu süreçte tüm arkadaşları bu durumu bilip ona yardımcı olsa daha iyi olur diye düşünerek bunları sana açıklıyorum.

IF I STAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin