8. Please, stop..

225 18 12
                                    


Byl klid. Po příchodu do cely jsem byl zticha, tak jako obvykle si lehl na svou matraci a tam usnul. Probudil jsem se až na večeři, kdy mě vzbudil Jimin a vzal mě sebou za V-ho partou.

Když jsem měl jídlo v rukách, sedl jsem si ke stolu a tam mlčky jedl. Neměl jsem chuť k jídlu. Jen jsem se v tom vrtal a na poslední chvíli si dal pár lžic polévky.

Po odchodu do cely mě zastavila ochranka. Jeden z nich, ten, co na mě byl při příchodu sem hnusný, mi do ruky vrazil koště a do druhé ruky mi vrazil kyblík. Nezapomněl se na mě škodolibě usmát.

,,Jdi a ukliď záchody." Prskl po mně.

,,Proč já? Uklízel jsem se včera." Zlobil jsem se zamračeně. ,,A? Něco jsem řekl, tak jdi a udělej to." Dupl si nespokojeně a kopl mě do nohy. Bolestně jsem zavrčel, ale nic neřekl. Pouze jsem si naštvaně povzdechl a zamířil na záchody.

,,Sráč jeden." Zamumlal jsem si pod vousy a začal napouštět do kyblíku vodu.

,,Něco jsem řekl~ Tak jdi a udělej to~ Nasrat!" Mumlal jsem si pod vousy otráveně a přitom si představoval, jak mu dávám pár ran do obličeje.

Když jsem měl napuštěnou vodu, nalil jsem tam nějaký čistící prostředek společně s hadrem. Namočil jsem ho, vymáchal a dal ho na koště. Pak jsem začal vytírat.

,,Kohopak to tu máme?" Ozval se mi dost povědomý hlas. Strnul jsem na místě a otočil hlavu ke dveřím. V nich stál V, s úšklebkem ve tváři.

Couvl jsem ustrašeně dozadu, to ale protočil očima a rozešel se k záchodu. ,,Ugh, nebuď zase jako malej. Jdu na záchod." Zavrčel nespokojeně a začal vykonávat svou potřebu.

Úlevně jsem si oddechl a dál pokračoval v práci. Po chvilce jsem uslyšel otočení kohoutku a vodu, kdy následovaly i kroky. Než bych však stačil reagovat, V mě popadl a hodil semnou o zeď.

S těží jsem se udržel na nohou, ale udržel.

,,Ach ty naivní králíčku," zavrněl a přistoupil ke mně. Namáčkl se na mě celým tělem a své rty přitiskl na můj krk. Tam mě hrubě políbil a kousl. Bolestně jsem vyjekl, to mě ale chytil pod zadkem a vyzvedl do vzduchu.

,,Hmm~" Zabručel mi do krku a začal mě na něm líbat. Nemohl jsem se ubránit pár vzdychům, které mi vyšly z úst. Automaticky, i když jsem nechtěl, jsem zaklonil hlavu a tak dal V-mu větší prostor.

Byl jsem zmatený, nevěděl jsem, co vlastně dělám. Měl jsem ho zastavit a říct mu, ať přestane, jenže já mu ještě dopomáhal a nechal se.

,,Jsi tak...sexy." Zavrněl najednou a hrubě mě políbil na jablku. ,,Chci si tě vzít teď a tady."

Chvíli jsem nereagoval, jakmile jsem si ale uvědomil jeho slova, zarazil jsem se a zkameněl, když mě položil na zem. Vytřeštěně jsem pozoroval, jak si rozepínal kalhoty a jak je začal rozepínat i mě.

Popadl mě za vlasy a čelem mě natiskl na zeď. Pak mi stáhl kalhoty ke kolenům a natiskl se na mě svým naběhlým rozkrokem. ,,P-prosím, dost." Zašeptal jsem ustrašeně a nechal ukápnout nezbednou slzu.

V si mě ale nevšímal a trochu mi načpulil zadek. Věděl jsem, že tohle nedopadne dobře. V by byl můj první a já si své poprvé takto rozhodně nepředstavoval.

,,V! Prosím, přestaň!" Vzlykl jsem a ucítil ostrou bolest, kdy do mě přirazil až po kořen. Podlomila se mi kolena, ale V mě zachytil. Jinak bychom se oba dva sesunuli k zemi.

Začal přirážet a po mých tvářích se sypaly slzy jedna za druhou. Strašně to bolelo, nedokázal jsem pořádně stát. Celou místností se ozývaly mé vzlyky a jeho vzdechy, které zněly tak dobře...

,,T-taehyungu, prosím, přestaň...." Zašeptal jsem a rukama se víc zapřel o zeď.

Naposledy jsem nahlas vzlykl, když se V náhle zarazil. Silně mě uchopil za krk a otočil si mě k sobě čelem. Zabodl svůj pohled do mých očí, kdy se v jeho očích objevily plameny.

,,Odkud znáš tohle slovo." Zavrčel tak hrubým hlasem, jako kdyby to byla nějaká urážka. Zalapal jsem po dechu a posmrkl.

,,N-někde jsem ho slyšel." Zakoktal jsem ustrašeně a snažil se udržet na nohou. Sice ze mě vystoupil a mně se dosti ulevilo, ale pořád to bolelo jako čert.

V ztichl. Začal si mě prohlížet, jako kdyby mou tvář viděl poprvé. Bylo ticho, které se pomalu začalo stávat trapným. Šedovlásek si nahlas povzdechl a pustil můj krk. Natáhl si kalhoty, zapnul si pásek a flustrovaně si projel vlasy rukou.

Já se rozklepaně postavil a natáhl si kalhoty. S těží jsem byl schopný vnímat jeho mluvící hlas. ,,P-promiň." Zašeptal a já k němu zaskočeně zvedl oči. Navázal jsem s ním oční kontakt, kdy on pohled odvrátil a bez dalšího komentáře odešel pryč.

Sekaně jsem se nadechl a zády po zdi sjel až na zem. Tam jsem si ke hrudi přitiskl kolena a propukl v pláč.

Awieee😟

Nu, mám tu pro vás další kapitolku lidičky!!! Doufam, že se alespoň trochu líbila!

I WANT YOU \ VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat