,,Taehyungu," ozval se mi povědomý hlas, který mě zastavil v chůzi.Automaticky jsem se ohlédl za sebe a pohlédl do těch perel, patřících černovláskovi stojícímu kousek ode mě.
Zamračil jsem se a rychlou chůzí došel k Jungkookovi. Hrubě jsem uchopil jeho zápěstí a odtáhl ho na toalety, kde jsem nás zamkl v jedné z kabinek.
,,Co si kurva myslíš, že děláš," zavrčel jsem naštvaně a dál propaloval černovláska pohledem.
,,J-já..." Vykoktal ze sebe ustrašeně. Statečně hleděl do mých očí, do mé tváře, která ho propalovala naskrz.
Držel jsem jeho ruku, kterou jsem přitiskl na zeď a přitom ho na ni i natiskl, abych měl více dominantní postavení.
Přiklonil jsem se k jeho tváři, která po chvilince nabrala červený odstín. ,,Stydíš se," zašeptal jsem svým hlubokým hlasem a zamyšleně zkoumal jeho zaskočenou tvář.
Jungkook hlasitě polkl a dál se nevině snažil o nedívání se na mé rty. Po chvíli se mu to však nepodařilo skrývat a tak se upřeně zahleděl na mé rty, které jsem si provokativně oblízl.
,, Nad čím přemýšlíš, králíčku?" Vydal jsem ze sebe s úšklebkem.
Jungkook se zarazil a napojil semnou oční kontakt. ,,N-nad ničím." Zakoktal nervózně a očima těkal všude možně.
,,Co jsi chtěl?" Zeptal jsem se, když mi došlo, proč v této situaci vlastně jsme.
Jungkook se sekaně nadechl a vzhlédl do mých očí. ,,Chtěl jsem se zeptat,...jestli jsi v pořádku?" Z jeho úst vyšla slova, které jsem opravdu nečekal. Šokovaně jsem pootevřel ústa a odtáhl se od jeho tváře.
Nečekal jsem takovou otázku.
Málokdo se mě na tuto otázku zeptal.
Vlastně se mě nikdy nikdo nezeptal na to, jak se cítím...
,,Je mi fajn," svraštil jsem obočí náhle a zacouval ke druhé straně kabinky.
Jungkook se zamračil a dal si ruce v bok. ,,Obvykle tato odpověď neznamená souhlas," odvětil a přistoupil ke mně. Cítil jsem se nervózně, i když jsem vlastně neměl důvod.
,,Proč lžeš o tom, co cítíš? A proč se mi vyhýbáš? Je to kvůli tomu, co se stalo?"
Jeho oči posmutněly. Nechápal jsem to. Proč by mu to mělo být líto? Tokikrát jsem mu ublížil a jemu je líto, že jsem se s ním nebavil?
,,Proč vypadáš, jako kdyby ti to bylo líto?" Vyšlo ze mě po pár okamžicích ticha.
,,Protože mi to líto je," řekl tiše a rukou se opřel vedle mé hlavy. Toto gesto mě donutilo se opřít zády o zeď kabinky a zabodnout oči do těch jeho.
,,Ublížil jsem ti, proč zamnou pořád lezeš?" Šeptal jsem nechápavě dál a nepřestal navazovat oční kontakt s černovláskem.
Ten si povzdechl a sklopil výraz. ,,Já....Působíš na mě jinak, než ostatní...Chci s tebou zkusit navázat jiný kontakt, než jen slovy." Vyšlo z jeho úst najednou, kdy mi tato slova připadala jako cizí jazyk.
Zaskočeně jsem zíral do jeho tváře, kde se emoce stále neměnily. Jen já byl pořád v šoku a nebo byl dezorientovaný ze slov druhého muže, který mě uváděl do rozpaků.
,,Ty....se semnou chceš vyspat?"
,,C-co?! N-ne! Teda..." vyhrkl a odmlčel se. ,,jestli na to přijde, tak by mi to asi...nevadilo." Poslední slova dořekl tak tiše, že jsem jej skoro až neslyšel.
,,Takže se semnou chceš vyspat," zopakoval jsem svá slova a narovnal se. Jungkook se skrčil, jako kdyby svou dominantní auru zahodil a vrátil se na svou původní.
,,J-já..." začal couvat dozadu, dokud nenaboural zády do zdi.
Ušklíbl jsem se a přirazil ruku vedle jeho hlavy. Šibalsky jsem se šklebil a přitom pomalu přiložil své rty na jeho krk. Motýlí polibky jsem sázel po celém jeho krku, dokud jsem se na něho nenatiskl a přivlastnil si i jeho hruď.
Jungkook mělce dýchal a přitom mě nechal dělat, co se mi jen zlíbí.
Rukou jsem zajel pod jeho tričko, kde jsem začal provokovat jeho bradavky. Vzrušeně vzdychl, když jsem rukou zajel k podbříšku a vklouzl k němu do kalhot.
Lehce jsem se dlaní otřel o jeho přirození. Přes boxerky jsem cítil, že jsem ho vzrušil. Více jsem se ušklíbl, kdy jsem rukou vklouzl do jeho kalhot. Uchopil jsem jeho kamaráda do dlaně a začal s rukou pohybovat.
Neodolal jsem a rovnou začal rychle a silně rukou hýbat, Jungkook se prohnal v zádech a hlasitě zalapal po dechu.
Zaslechl jsem zvuk otevírání dveří, kdy se ozvaly hlasy. Druhou dlaň jsem přiložil na Jungkookova ústa a tím ho utišil.
Dva muži si začali povídat a vykonávat svou potřebu. Nic mě však nezastavilo ve chtíči pokračovat v Jungkookových kalhotech. Dál jsem rukou pohyboval a cítil, jak se Jungkook třese.
Měl zavřené oči a ruce měl na mých ramenech. Cítil jsem, že je blízko. Hlasitěji dýchal.
Jakmile dva muži odešli, odkryl jsem Jungkookovu pusu a on s hlasitým vydechnutím pokropil mou ruku svou nadílkou. Vytáhl jsem ruku z jeho kalhot a nadílku slízl.
Když byl dostatečně vydýchaný, chytil jsem jeho hlavu a za bradu si ho přitáhl do polibku.
,,Svolej gang, máme poradu." Řekl jsem mu a s tím opustil kabinku.
Ahojky!
Nová epizoda is here🤍
Doufám, že se líbila!
ČTEŠ
I WANT YOU \ Vkook
Fanfiction[ DOČASNĚ POZASTAVENO ] Dvacetiletý Jeon Jungkook je syn pana Jeona, obchodníka s dobrou pověstí. Jednoho dne otec svému synovi oznámí, že bude muset odjet někam, kam jeho syn opravdu nechce, a tak se rozhodne vše zapít alkoholem a alespoň na chvíli...