1.Bölüm

3.4K 50 24
                                    

Selamlar ben yn ys ben bir mafya kızıyım babam mafya ama cok nazik ve tatlı biriydi taki o kadın gelene kadar üvey  annem ondan nefret ediyorum...
Sizlere söyle anlatayım benim annem öldü ve bu yuzden babam bir kadın ile evlendi ve kadın bana hic iyi davranmıyordu...
isterseniz başlayalım.

Sabah olmuştu uyanmıştım kalkip elimi yuzumu yıkamıştım hava bugün baya sıcaktı...
Mardin in her zamanki hali diyebilirz...
Kalktım ve üstüme uzun kollu gitmiştim altima da bir eşofman...
Tabi şaşıracak sınız madem hava sicak neden bir tişört yada crop giymiyorum?
Çünkü üvey annem izin vermiyor eğer öyle gezersem bi @rspu olur muşum  beni kapatmaya bile çalıştı ama ben dahaca 14 yaşında bir kızım kendi kararımı kendim verebilirim diyorum anlamıyor...
Babamı ikna ettim ve kapanmamdan vaz geçirdim....
Evet isterseniz ben o lanet güne döneyim 2 gün önce...

Sabah üstüme tişörtümü gitmiştim altimada sort giymiştim babamin yanina gidip yanağından öpmüştüm...

"günaydın babacım.."

Y.b- günaydın güzel kızım benim

Hemen sofraya oturmuştuk kahvaltımızı yapmıştık

Y.b-kızım sana sürprizim var

"Ya nedir bu süpriz baba?"

Y.b-okuldan gelince öğrenirsin. Istersen geç kalma?

"Aaa tamam öptüm ben kaçar bayyyy"

Hemen odama geçip okul formamı gitmiştim ve çantamı hazırlayıp arabaya doğru gitmiştim özel şoförüm beni götürmüştü ve kuluma varmıştım...
Okulun en popüler kızıydım çünkü mardinin en zengin kızıydım tabi birde ak ailesi var onlarda bizim gibi mardinin en zenginiydi neyse boşverin...
Okuluma gelmiştim arkadaşlarım ile vsktif geçirmiştim...
Okul çıkışı olmuştu arbaya binmiş evime gelmiştim eve geldiğimde babam birisi ile konuşuyordu baktigim da onun  bir kadın olduğunu gördüm ve çok şaşırdım yanına gittiğimde kadın beni baştan aşağı süzmüştü bu beni rahatsiz etmişti babama dönmüştüm ve babam konuşmaya başladı...

Y.b-kizim sürprizim buydu yeni annen

"Ne baba ne diyorsun sen ne annesi ben istemiyorum ki bu konuyu konuşmuştuk!!"

Y.b-kizim biliyorum ama beni de anla artık olmuyor yapamıyorum

"Of baba ya!"

Y.b-kizim ayip oluyor annene!

"O benim annem falan degil baba!"

Y.a-merhaba yn cim!

"Seninle konuşmuyorum ben şuan!"

Y.b-aaa yn yeter ama geç artık odana bir daha böyle konuştuğunu görmüyücem o artik senin annen!

Odama gitmiştim bu hayatimin en kötü günüydü ben annemden başka kimseye anne demek istemiyordum ve babamında karısı olmasını istemiyordum ama babam sözünü tutamamış dı

Aradan 1 gun daha gecti ve o kadin artık bizim eve yerleşti ve yerlestigi gibi eve kural koydu en büyük kuralda bana gecerliydi kiyafet ve okul!

Uzun kollu disinda ve esofman disinda hicbirsey giyemiyordum evden nadiren çıkabiliyordum ve okula gidemiyordum eğitim hayatıma karıştı ve hayatımı alt-üst etti o kadin!

Peki bunlar yaşanırken babam ne yaptı biliyir musunuz?
Hiçbirşey umursamadı! Annen ne derse o diyip geçti hizmetli gibi köle gibi çalıştırdı bu kadın beni evi ben temizliyordum hizmetliyi kovdu ve beni çalıştırdı yemekleri de ben yapıyordum artık bıkmıştım ama babam sadece işe gidiyor ve o kadinin sözünden çıkmıyordu babamıza hipnoz etmişti babamı bir kukla gibi oynatıyordu ve hayatını yaşıyordu resmen...

Evet simdi bugüne dönebiliriz...

Kıyafetlerimi giydikten sonra hemen kahvaltı hazırlamaya başladım o kadın gelmeden yetiştirmeye çalışıyordum ve son dakika yetiştirdim kadin geldi eksik birşey varmı diye baktı ve herseyi yerli yerinde buldu eğer bulmasaydi her zamanki gibi dövecekti...

Babam geldi ve kahvalti yaptık babam işe gitti ben hemen sofrayi topladım ve evi temizlemeye başladım o kadin ise koltukta uzanmış ay cok yoruldum diye inliyordu sanki ne yaptıysa!

Isimi bitirdim ve odama gectim banyo yaptım cok terlemiştim ve ardindan test çözmeye başladım konu anlatim videoları nı izleyerek anlamaya çalışıyordum anladığım kadarıyla test çözüyordum belki bir gün fikirleri değişir ve beni okula gönderirler diye ardından o kadin geldi test çözüyorum diye beni dövmeye başlamıştı kemerle sırtıma vuruyor yere atip ayakları ile karnıma tekme atiyordu cok aciyordu ama ses cikarmamak icin kendimi zor tutuyordum yoksa daha çok dövecekti...

Babamin gelmesine yakin dovemyi birakti ve hemen odama yolladi beni bende hemen pansuman yaptım ama cok aciyordu...
Pansumanı hallettim ve hemen yemek hazırladım babam geldi ve akşam yemeği ni yedik topladım ve salonda oturmaya başladım
En sonunda babam ile o kadın yatmaya gitmişlerdi sonunda dedim ve odama çıktım yaralarıma tekrar pansuman yaptım ve bir anda ses duydum ve duymaz olaydım dedim babam ile o kadın ilişkiye giriyordu o kadar mutsuzdum ki o kadindan bir kardesim mi olacaktı simdi benim...

Evet sevgili günlük bunlar benim en kötü günlerimdi şuan da bir kardeşim var kardeşim şuan  15 yaşında bende 29 yaşındayım... o olayların üzerinden 15 yil geçti ve kardeşim ile anlaşıyoruz diyebilirim en azından o kadin gibi degil bazen gicik kapıyoruz bazende cok iyi anlaşıyoruz neyse benden bu kadar günlük bayy

Odamdan çıktım ve sabah kahvaltısını hazırladım....
Benim hayatım pek değişmedi sadece benim bir kardesim oldu o kadar...
Hazırladım yedik ve babam işe gitti ben sofrayı topladım ve odama geçtim kardeşim yagiz geldi ve bana önemli birşey söyleneceğini ve aramızda kalmasini istedi....
Ha bu arada kardeşimi tanıtayım 15 yaşında ismi yagiz her kizin isteyebileceği gibi bir erkek kıvırcık siyah saclara sahip uzun böyle zayif bir erkek...
"Ne isteyeceksin yağız ?"
Yagiz-ya ben bi kizla sevgili oldum hemde düşmanızmız olan kizla!
"Ne yoksa ak ailesinin tek kızı olan leya ilemi oldun!
Yagiz-evet ama abla ne yapayım gönül işte
"Başlatma gönlüne! Babam duyarsa sende bende biterim!"
Yagiz- hadi beni anladim da sen niye bitiyorsu  ki?
"Gerzek töre diye birsey var hicmi bilmiyorsun berdel olucak kesin!"
Yağız-hayir abla gerçekten özür dilerim bilmiyordum hayatını karartmak istemezdjm umarim öğrenmezler!

(BERDEL=  Berdel kelimesi TDK sözlük anlamı karşılığı olarak, değiş tokuş, takas, kız alıp karşılığında kız alma ya da başlık parası yerine aileden bir kız alma olarak çevrilerek günümüzde kullanılmaktadır.)

(Yani bizim hikayemizde *anlamayanlar için söylüyorum* dusman olan ak ailesi ile ys ailesi takas gibi birsey yapacak dir nedeni bu iki aile usman oldukları için bi berdel olacak yağız leya ile evlenecegi için zorumlu olarak yn e çağan ile evkenecektir)

(Çağan ile yn birbirini hic görmedi ve tanımıyor pek)

Yagiz ile konuşurken üvey annem içeri girdi biz korku içersinde ona bakarken üvey annem konuşmaya başladı...

Evttt hikayemizin sonuna vardık umarım begenirsiniz sizce nasil bu hikayeyi devam ettirmemi ister misiniz??
YORUMLARDA CEVAP VERMEYI UNUTMAYIN

Zoraki aşk ~ Çağkız ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin