ཌྷ[05]ཌྷ

17 3 67
                                    


𝚃𝚊𝚢𝚕𝚘𝚛 𝚂𝚠𝚒𝚏𝚝 - 𝚈𝚘'𝚛𝚎 𝙽𝚘𝚝 𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢
𝟶𝟶:𝟶𝟶 ━❍─────── - ∞↻ ⊲ Ⅱ ⊳ ↺

𝅘𝅥𝅮

-FIVE IN THE MORNİNG SYNDROME-

.

ㅁㅇㅁㅇㅁ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ㅁㅇㅁㅇㅁ

Park Soo Na

İki yüz on altı gün*

İki yüz on beş gün

İki yüz on dört gün

İki yüz on üç gün

İki yüz on iki gün

Derken saat beşte kalkmak her seferinde zor geliyordu. Jeong Guk ikinci günden tempoya alışmıştı ancak ben bir ay boyunca

#Uykusuz

#Huysuz

#Bir

#Kedi

Olarak akademiye gidiyor ve

#Uykulu

#Huysuz

#Bir

#Kedi

Olarak eve geri dönüyordum. Bir ay boyunca böyle devam etti. Suratsızın teki olarak gezmek umurunda değildi. Kim güneş doğmadan güne başlamak isterdi ki!

Kışla beraber bu durum daha beter hale gelmişti. Uyandığımda zifiri karanlık oluyor, eve dönerken de karanlık oluyordu. Sinirlerim o kadar bozuktu ki çoğu zaman kapüşonumu çekiyor kulağımda dinlemediğim şarkıları dinliyor gibi gözüküyordum, bana eşlik eden Jeong Guk'u tamamen yok sayarak.

Bu bazen kendimi kötü hissettiriyordu. Ama ne yapabilirim Allah aşkına! Sabahın beşinde uyanmak beni mutlu etmiyor! O iğrenç formayı herkesten önce giyinmek zoruma gidiyor!

Yine böyle bir gün, kışın dondurucu soğunda, daha kimse uyanmamışken, suratsız bir kedi gibi otobüs durağına yürürken sırtıma sert bir kar topu yedim. Süs olarak kullandığım kulaklıklarımı çıkartıp arkamı döndüm ve bana çatık kaşları ile bakan Jeong Guk ile göz göze geldim. Küfür etmemek için dişlerimi sıktım ancak dilimi hiçbir şey tutamıyordu.

"Derdin ne gerizekalı?!"

"Sadece sinirimi bozuyorsun," diyerek yanımdan geçtiğinde hayretle arkasından baktım. "Birden bire?!" diye bağırdım ve ona yetiştim. "Aylardır tek yaptığın bu," dedi ve bana bakarak önce kaşlarını çattı sonra gözlerini indirdi ve ağzını yamdu. "Yüz kasların hiç hareket etmiyor resmen!"

Ꮃꮋꭺꭲ Ꮖꮁ̵ ꭲꮋꭼ Ꮪꮻꮇꭼꮻɴꭼ ⚝ ᎫᎫᏦHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin