Sabah
Sınıfa girene kadar kıçım başım ter içinde kalmıştı.
O son mesajından sonra Heeseung'ı nasıl göreceğim bilmiyorum. Ciddi miydi mesajında onu da bilmiyorum.
Bizimkilere mesajları göstermek ile göstermemek arasında kaldım. Ama sonra vazgeçtim.
E çocukla iki özelimiz de mi olmasın?
Düşüncelerimin içinde o kadar çok boğulmuştum ki sınıfa girerek sınıftaki gürültüyü anında sessizliğe ve şaşkınlığa çeviren 3lü grubu bile fark etmemiştim.
Birisi gelip sıramın başında dikilmeye başladığında kafamı kaldırıp bakmıştım.
ABİ SABAHTAN BERİ YAKALANMAYIM DİYE ETRAFTA GÖTÜM ÜÇ BUÇUK ATA ATA GEZMEME NEDEN OLAN HEESEUNG, TEPEMDE SIRITARAK DİKİLİYORDU ŞU AN
Şaşkınlıkla ağzım aralanmıştı ama biraz fazla aralamıştım sanırsam ki zaten Heeseung da eliyle çenemi yukarı ittirip ağzımı kapatmıştı ve bana doğru eğilmişti.
Hee: Çok fazla açma ağzını içine bir şey falan girer, hm?
Ne? Ne girer ağzıma? NE DİYOR BU BEN ÇOK UTANIYORUM ŞU ANDA
Hee: Sınıfını da buldum sonunda. Güzel her teneffüs uğrarım artık
Göz kırptı ve arkadaşlarının yanına giderek sınıftan çıktı.
Ardından sınıftaki kızların bakışlarından bana ne yapmak istediklerini fark ettiğim gibi sandalyemi yere devirdim ve koşmaya başladım.
Arkamda 15 kız önde ben bahçede koşuşturuyoruz şu an. Bu nasıl bir görüntü amk? Elaleme rezil oldum. Okulda adım çıkacak.
Koşa koşa geri okula girdim ve lavaboya saklandım. Gürültü bittiğinde hepsinin sınıfa döndüğünü anlamıştım. Kolumdaki saate baktım.
DERS BAŞLAMIŞTI. KAHRETSİN! YOK YAZACAK BENİ HOCA.
Üstümü başımı düzeltip yüzüme bir avuç su attıktan sonra ellerimi kurulamak için makineye yöneldim. O sırada makinenin yanındaki kabinden biri çıktı.
Bu az önce Heeseung'ın yanında duran çocuklardan biriydi. İçimden kendime sakin olmam gerektiğini söyleyerek çocuğun yanına ilerledim.
Utandığım için ensemi kaşıyarak söze girdim
Jake: Şey selam
?: Selam?
Ne yani? Tanımadı mı beni?
Jake: Sen Heeseung'ın arkadaşısın değil mi?
?: Evet? Sen kimsin
Harbiden tanımadı mı beni lan daha az önce sınıfta her boku gördü..!?
Birden kahkaha atınca korkmuştum.
?: Ahh sen Heeseung'ınki değil misin? Kusura bakma bi an tanıyamadım. Ben Kai.
Heeseung'ınki mi?
Jake: Bende Jake. Ah şeyy.. Heeseung'ınki derken?
Kai: Ne yani Heeseung'ınki değil misin?
dedi ve gülerek lavabodan çıktı. Bende aynaya doğru döndüm ve yansımama bakarak sordum
Jake: Ben Heeseung'ınki miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My bitch is gay // HeeJake
Fanfiction[TAMAMLANDI] Ho- Ho- How can I be homophobic? My bitch is gay Texting + Düz yazı Başlangıç: 05.08.22 Bitiş: 06.09.22 #3 jake 15.08.22 #5 heeseung 22.08.22 #1 heejake 13.09.22 #1 sunsun 22.10.22