16

812 103 62
                                    

Ertesi Gün , Sabah

Sınıfa girip sırama oturdum ama..

Öncesinde okula girerken kapıda Heeseung'la karşılaştım. Bana sarılmak istedi ama onu hızlıca ittim..

Şaşkınca bana baktı öylece

Hiçbir şey demedim ve yanından ayrıldım.

Kendimi çok berbat hissediyorum.. Kötü biri miyim ben?

Ben.. sadece senin mutlu olmanı istiyorum Heeseung. Birlikte olamadığımız her zaman sana da bana da acı verecek biliyorum.

Bana olan duygularının iyice yoğunlaşmasına müsaade etmeden bunu bitirmeliyim.

Kolumdan sertçe tutup beni arka bahçeye sürükleyen Jungwon'la düşüncelerimden sıyrılmıştım.

Jungwon: Problemin ne senin?

Jake: Ne?

Jungwon: Sabah Heeseung ile seni gördüm. Çocuk sana sarılacaktı ittin onu boş boş yüzüne baktın ve gittin. Çocuk arkandan gözleri dolu bir şekilde merdivenleri çıkışını izledi sonra bahçeye çıktı banklardan birine oturdu, bir daha da görmedim. Sınıfa geldim sen dalmış öylece düşünüyorsun. Neden durduk yere üzüyorsun çocuğu? Sorun ne?

Jake: Jungwon.. Heeseung benden hoşlanıyor

Jungwon: E NE VAR Kİ BUNDA BUNUN İÇİN Mİ SOĞUK YAPIYORSUN? İnsanları böyle şeyler için kırman hoş değil. Sende hoşlanmıyor musun ki ondan?

Jake: Hoşlanıyorum işte sorun da o ya zaten

Jungwon: O ne demek yani?

Jake: Benim ailem.. eşcinselliğe pek sıcak bakmıyor. Ama ben eşcinselim ve bu durumdan hiçbir zaman aileme bahsetmedim. Heeseung'a çok aşığım ama onunla birlikte olamam ailem buna-

Tıkanmıştım.. Gözlerim dolmuştu...

Bana sarılmıştı

Jungwon: Ah anlıyorum.. Seni üzmek istemedim kusura bakma.

Ayrılıp yüzümü ellerinin arasına almıştı

Jungwon: Ailenle konuşmamı ister misin? Hatta Jay ile birlikte gideriz.

Jake: HAYIR HAYIR olmaz

Jungwon: Sunoo ve Sunghoon'u da alırım ben

Jake: Hayır dedim... Ailem bunu öğrenirse sizle ilişkimi de keser

Jungwon: Nasıl bu kadar emin olabilirsin ki

Anlatmakla anlatmamak arasında kalmıştım ama sonradan anlatmaya karar verdim.

İçimde tuttuklarımı başka birine anlatmaya gerçekten ihtiyacım vardı..

Jake: Ben ortaokulda iken bir çocuğun rol icabı beni yanağımdan öpmesi gerekmişti sonrasında çocuk beni öptü diye ailem o okuldan beni aldı, bir süre açıkta kaldım okula falan gitmedim ardından Avustralya'dan buraya taşındık. Sonra da başka bir okula geçtim işte..

Jungwon: Oh.. bu kadarını beklemiyordum. Tamam bana bunları anlatmana gerek yok daha fazla üzülme.

Jake: İşte bu yüzden Heeseung'la olamayacağımı biliyorum ve hiçbir şeyi uzatmaya gerek yok.

Jungwon: Özür dilerim birden üstüne geldim..

Dolu olan gözlerimin içine baktı ve ekledi

Jungwon: Endişelenme her şey düzelecektir

dedi ve çalan zil üzerine birlikte sınıfa çıktık.

XXXXXXXX

İçine ediyorum kitabınnn bohohoyt

My bitch is gay // HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin