Heeseung'tan aldığım cevabın üzerine iki elimle birden yüzümü kapamıştım ve koşa koşa eve dönmüştüm.
Arkamda ise ismim ile bana bağıran bir Heeseung bırakmıştım.
Neden birden böyle oldum bilmiyorum.
E ben bu çocuğu beğenmiyor muyum?
Peki neden benden hoşlandığını itiraf etmesi beni garip hissettirdi?
Hayır bu duygu mutluluk değildi başka bir şeydi
Sanki...
Endişe..
Ya da korku gibi
Daha önce hiç ilişki yaşamamıştım. Birinden ciddi olarak hoşlanmamıştım aynı şekilde kimse de benden.
Hoşlanmayı geçtim hemcinsimle ciddi bir ilişki düşünmek bile kalbimi sıkıştırıyor. Aileme nasıl anlatabilirim ki bu durumu..
Hayatım boyunca hiçbir kıza ilgi duymadım hep erkeklerden hoşlandım ama Heeseung daha farklı. Ona karşı cidden yoğun şeyler hissediyorum.
Onun yüzünü ilk gördüğümde zaten ön görmüştüm onu beğeneceğimi ama her zaman olduğu gibi hevestir iki güne geçer dedim.
Öyle olmadı, cidden onunla konuştukça onu daha çok sevdim. Beni utandırması vs. hoşuma gidiyordu ki bunu özellikle yaptığını da anlayabiliyordum ve bu beni daha da mutlu ediyordu.
Snaplerimin sslerini alması ve okulda iken bana benim tatlı olduğumu, yakışıklı olduğumu söylemesi kendi yüzüme daha sıcak bakmamı sağlamıştı..
Kendimi pek beğenmiyorum açıkçası ama Heeseung'la konuşmaya başladığımdan beri kendimi daha çok sevmeye başladım.
Bana iyi geliyor onunla konuşmak. Onu seviyorum.
Ama onunla birlikte olamam..
Ailem buna kesinlikle karşı çıkar.
Keşke Jay ve Jungwon gibi..
Ya da Sunghoon ve Sunoo gibi olabilseydik....
Ailem keşke bu konuya hoşgörülü yaklaşsaydı
Hislerimiz karşılıklı ama ne yapıp ne edip onu kendimden soğutmam lazım.
Çünkü ben ondan asla soğuyamam...
Onu kendimden soğutup bana karşı olan hislerini bir an önce yok edeceğim ki o da üzülmesin bende üzülmeyim.
Yarından itibaren daha farklı bir Jake senin karşına çıkacak Heeseung
Özür dilerim. Bunu seni çok sevdiğim için yapmak zorundayım. İkimizin de mutlu olabilmesi için...
XXXXXXX
Kitabın anasını sikmem umarım (yani kendimi bohohoyt)
Her gece bölüm atıyorum bu gece de atmam gerekiyor diye yazdım bir şeyler işte
Kısa oldu bu bölüm ama kusura bakmayın bea son dakika yazınca bu kadar oluyo 🙏🏻
Hadi bakalım nasıl devam ettireceksem artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My bitch is gay // HeeJake
Fanfiction[TAMAMLANDI] Ho- Ho- How can I be homophobic? My bitch is gay Texting + Düz yazı Başlangıç: 05.08.22 Bitiş: 06.09.22 #3 jake 15.08.22 #5 heeseung 22.08.22 #1 heejake 13.09.22 #1 sunsun 22.10.22