23

725 94 80
                                    

Heeseung'la biten mesajlaşmamızın ardından başka bir kafeden pasta ayırtmak için kafe aramaya başladım.

Sabah arabayla okula gitmeyi düşünüyordum bu yüzden kafe okuldan uzakta olsa da pek bir problem yaratmazdı.

İnternete yazdım ve karşıma çıkan tüm kafeleri iyice araştırdım. Uyduruk bir yerde çıkma teklifi etmeyi istemezdim.

Yaklaşık olarak 2 saat süren araştırmalarımın ardından bulduğum kafede karar kılmıştım, daha doğrusu restorant denebilir. Bu kafe, kendisine kafe denmesine bin şahit isterdi. Fazla lükstü.

Kafenin internet sitesine yazdığı numaradan mesaj attım ve cevap bekledim.

5 dakika içinde dönmüşlerdi. İnternetteki menü üzerinden bir pasta ve cam kenarından bir masa ayırttım.

Ancak tek sıkıntı şuydu..

Saat 19.00 için ayırtmıştım masayı.

E saat 7'ye kadar napacağız?

Ah buldum.. onu en sevdiğim yere götüreceğim.. Apsan Park'a

Dönüşte de kafeye gideceğiz. Of mükemmel plan. Ben şu an kendime düştüm yani.

Yolda atıştırmalık vs. için yiyecek ve içecek almaya markete gittim.

Eve döndüğümde her şeyi hallettiğimden emin olduktan sonra yatağıma geçtim ve uyudum.

Sabah

Uyandım üstümü başımı giyindim. Aşağı indim.

İçecekleri ısınmaması için termos çantaya yerleştirdim. Yiyecekleri de küçük bir poşete koyduktan sonra arabaya attım.

Jake: Baba arabayı alıyorum işin yoksa?

Babam: Tamamdır oğlum dikkatli kullan

Babama sarıldım ve arabaya bindim. Okula doğru sürdüm.

Okula araba ile gelmem çok erken gelmeme sebep olmuştu. Arabayı bahçeye park ettim ve Heeseung'ın okula gelmesini bekledim.

Yarım saat sonra açılan kapıyla sağ tarafıma baktım. Bana gülümseyerek bakan Heeseung'a bende gülümsedim ve yanıma oturup kemerini takmasını bekledim.

Kemerini takar takmaz arabayı çalıştırdım ve yola koyulduk.

Heeseung: Eee nereye gidiyoruz

Jake: Sürpriz dedim ya bekle biraz aaaa

Güldü ve iki elini havaya kaldırarak konuştu

Heeseung: Tamam tamam sustum kızma hemen

Jake: Kızmadım ki ya

Saçımı karıştırdı

Heeseung: Dalga geçiyorum bebeğim

Bebeğim mi? Oha bunu yüzyüze söylemesi kalbimi şoka soktu her an kaza yapabilirim şu an

Jake: Araba kullanıyorum demesene şöyle şeyler

Küçük bir kıkırtı çıktı ağzından

Heeseung: Bebeğim gibi şeyler mi?

Jake: Evet

Heeseung: Neden heyecanlanıyor musun

Jake: Ya evet aynı zamanda utanıyorum  kaza mı yapalım yani

Heeseung: Bebeğime alışsan iyi edersin eğer bir gün çıkarsak daha çooook böyle şeyleri duyacaksın ama en fazla bebeğim kelimesini

Eğer bir gün çıkarsak.. O gün bugün Heeseung..

Yani.. umarım bugün olur

My bitch is gay // HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin