13. Bölüm: Kalplerin Değiş Tokuşu

19K 1.5K 1.4K
                                    

🎶 Toygar Işıklı - Korkuyorum
Toygar Işıklı - Ben Kötü Biri Değilim 🎶

Bölüme oy verenin karşısına hayalindeki erkek çıksın ajahshwnndnwndnenfbnend

Bulur muyuz 900 yorumu 🐍

***

Rüya'dan

Kırgınlıklarımın hepsini toplayıp bir deftere yazmaya başladığımda bana iyi geldiğini anlamıştım. Buna devam edip konuşamadığım her şeyi deftere dökmeye başladım. Bazen bir cümle ve bazen de daha fazlası. Defterin kimsenin eline geçmemesi için elimden geleni yapmıştım. Çünkü bana özeldi ve kimsenin okumasını istemiyordum. Evlenmeden önce yazmaya başlamıştım. Yiğit ile evlendikten sonra da saklamaya devam etmiştim.

Ama şimdi Yiğit'in elinde görmek kalbimin yerinden oynamasına neden olmuştu. Önündeki deftere tekrar bakıp bana bakışlarını çevirince birkaç adımda yanına ulaştım ve defteri elinden aldım. Dolu olan gözleri benim de gözlerimin yanmasına neden oldu. Defterin bir kısmını okuduğunu anladım.

"Yiğit neden okudun bunu?" diye sorduğumda sesim titredi. Ayağa kalktı ve gözlerimin içine baktı.

"Ben," dedi ama devamı gelmedi. Öylece gözlerime baktı. Dolan gözlerini kaçırdı ve başını iki yana salladı. "Özür dilerim Rüya. Yemek yapacaktık ama ben şu an..." dedi ve yine devamını getiremedi. Derin bir nefes alıp verdi. "Ben geleceğim yanına," diye ekledikten sonra gözlerime bakmadan hızlı bir şekilde odadan çıktı.

Nereye gittiğini veya ne yapacağını anlayamadım ama merdivenden çıkma seslerini duydum. Yukarıdaki odaya gittiğini anladım. Yatağa oturup elimdeki deftere baktım. Üstündeki ıslaklık yüzünden yutkundum. Yiğit'in ne kadarını okuduğunu az çok anlarken iç çekip defterimi kapattım ve göğsüme bastırdım. Gözlerim yanmaya başladığında alt dudağımı ısırdım.

Kırgınlıklarımı bir kısmını okumuştu. Benim onun sözleri altında nasıl ezildiğimi anlamıştı. Bana özel kalmasını istediğim bu defteri şimdi onun okuması bir yandan beni neden rahatlatmıştı? Yiğit'in cümleleri okuduğu zamanki halini zihnimde canlandırınca kalbim ağrımaya başladı.

Ona sadece kırgın değilim. Ona inandım ama hayal kırıklığı yaşadım.

O kadar kırıcı cümlelerden sonra bile onunla burada kalmaya devam etmek benim için yeterli bir adımdı. Çünkü görmek istiyordum. Aradan geçen iki senede benim hakkımda neler düşündüğünü veya benimle ilgili şu an ne düşündüğünü anlamak istiyordum. Hâlâ bir umut varmış gibi geliyordu. Dönüp dolaşıp onunla denk gelmemin bir nedeni varmış gibi hissediyordum.

Belki de bu sadece geçici bir durumdu. Belki de ben bu yazlıktan çıktığımda Yiğit'e mutluluklar dileyip yine kendi yoluma gidecektim. Duygularım ve kırgınlıklarım içimde savaşıyordu. Hangisinin galip geleceği belli gibiydi. Boğazımdaki yumruyu sertçe yutkunarak gidermeye çalıştım. Çok fazla kırgınlık yaşamasına rağmen iki tarafın da birbirlerine iyileşme süreci verdiği ilişkileri görmüştüm. Onlar başarmıştı. Ama bu defterin yeniden elimde olması yüzünden bizden olmayacakmış hissi zihnimde yer edindi.

Ağır ağır ayağa kalkarken buraya geldiğimden beri ilk defa bu karar ağırlık hissetmeye başladım. Dolaba doğru yürüyüp defteri kıyafetlerimin altına koyduğum zaman kalbimdeki ağırlığa dayanamıyordum.

Hani üstünüzde bir ağırlık olur da, derin nefes alıp verme ihtiyacı duyarsınız ya? İşte o durumdayım. Nefesim kesiliyormuş gibi hissediyordum. Bedenime çöken bu kötü ağırlıktan kurtulmak için derin nefes alıp verirken iç sesim konuştu.

Evliliğin Arka PlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin