3

1.8K 60 1
                                    

Jasmine's pov:

Βγήκα έξω στην πισίνα για να πάρω αέρα. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Ήπια αρκετά γαμωτο. Καθώς έβγαινα προς τα έξω έπεσα πάνω στον Τραβις, ένα φίλο του Άρον.
"Τζασμιν πως πάει, όλα καλά? " Μου είπε και μου χτύπησε την πλάτη. "Πατε αυτό φαίνεσαι κάπως, πάρε αυτό να νιώσεις καλύτερα." Είπε και μου έδωσε το ποτό που κρατούσε.

Το πήρα και το έφερα κοντά μου. Πριν πιω το έφερα πιο κοντά στη μύτη μου. Είχε μια πολύ περίεργη γεύση.
Πήγα να το πιω αλλά κάποιος μου το πήρε από τα χέρια.
"Δεν τη βλέπεις ρε μαλακα, τι της δίνεις?" Ρώτησε Ο Άρον πω ποιος τον γαμαει αυτόν μωρέ τώρα

Εσύ.

Η Τρινα όχι εγώ.

"Αρον Μην είσαι χάλια, αφού το χρειάζεται η τύπισσα "

"Τζασμιν έλα να σε πάω σπίτι σου"

"Να πας στο σπίτι της Τρινα"

"Τουλάχιστον πήγαινε να βρεις την Σκάρλετ να σε πάει σπίτι"

"Ακουσε με Παπαροπουλε, ειμαι μια ανεξάρτητη γυναίκα και... φεύγω παίρνω πουλο καλή σας νύχτα μπαι" είπα και τους προσπέρασα.

Ειχε αρχίσει να κάνει ψύχρα. Βγήκα έξω και κοίταξε γύρω μου. Δεν ήταν πολύ μακριά το σπίτι μου, αλλά θα έπεφτα σε κανένα θάμνο έτσι όπως είναι.
"Ε, Είσαι καλά?" Ρώτησε κάποιος και γύρισε το κεφάλι μου

"Α, Εσύ εισαι?" Ρωτησα αδιάφορα

"Με ξέρεις?"

"Οχι!"

"Είμαι Ο Άλεξ είμαι καινούριος"

"Σ Ναι ρε συ! Γεια, ειμαι η... Η Τζασμιν ναι. Που πας φεύγεις?"

"Δεν είμαι πολύ των παρτι... φευγεις Και εσύ?"

"Ετσι λέω!"

"Θα έρθει κάνεις να σε πάρει?"

"Εγω είναι ανεξάρτητη, εγώ δεν έχω ανάγκη τα λεφτά του μπαμπά μου, εγώ-"

"Εσυ Είσαι κουρουμπελο. Λοιπον, πες μου που μένεις να σε πάω εγώ"

"Οχι Δεν χρειαζ2τι πάω και με τα πόδια"

"Θα σε κλέψει κανένας βιαστης, έλα να σε πάω εγώ." Είπε και μου άνοιξε την πόρτα του αμαξιού του.

Κανόνας νούμερο 1.
Δεν μπαινουμε πότε μα ποτέ σε αυτοκίνητα ξένων ανθρώπων, πράγμα που σημαίνει ότι-

"Μεμω τρία στενά πιο κάτω, θα σου πω εγώ που να στρίψεις!" Απάντησα χαρωπή και μπήκα μέσα στο αμάξι.

BoyfriendWhere stories live. Discover now