Jasmine's pov:
"Το μαύρο φόρεσε σου πάει περισσότερο" Είπα στη Σκάρλετ καθώς κοιτούσε ο,τι φόρεμα βρισκόταν στην ντουλάπα της.
"Μηπως με παχαίνει?"
"Το μαύρο αδυνατίζει ειναι χρόνια γνωστό αυτό"
"Α ναι σωστά... Θα με βάψεις γιατί ο Λουκ δεν θα έρθει νωρίτερα κάτι του έτυχε."
"Κατσε" τη είπα και έκατσα στην καρέκλα του γραφείου της.
"Λοιπον, τώρα που είμαστε τα δυο μας, άκου κουτσομπολιό μαλακα"
"Ωχ"
"Μου το είπε εμπιστευτικά η Τρινα πριν έρθεις από μυνήματα, αλλά σιγά μην δεν στο έλεγα"
"Τι έκανε?"
"Σεξ με τον Άρον εκανε"
ΤΙ ΕΚΑΝΕ?
Παιξτο χαλαρη
ΧΑΛΑΡΗ ΕΙΜΑΙ
"Με ποιον?!"
"Τον Αρον! Κουβέντα σε κανεναν, ειδικά στον Τερβορ και τους άλλους θα την σκοτωσει"
Τρεβορ: Πρώτος αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου και αντιπρόεδρος στο 15μελες, έχασε την προεδρία για λίγες ψήφους από τον Άρον πέρσι. Μισιουνται όσο δεν πάει και έχουν πλακωθει στο ξύλο ογδόντα χιλιάδες φορές-αντρες, το ξερω. Τον ξέρω από πέντε χρονων αφού οι γονείς μας δουλεύουν μαζί και είμαστε πολύ κοντά.
Αυτά.
"Ναι ρε δεν λέω τίποτα"
"Λεει ότι ειχε 5 τατουάζ"
"6 Έχει δεν ξέρει να μετράει"
"Που το ξέρεις εσύ?"
"Εγω? Τον χω δει χωρίς μπλούζα. Στη γυμναστική- εκει ναι αφού ξέρεις τι ψωναρα είναι συνεχεια βγάζει τη μπλούζα ρου θέλει να μας δείξει τους κοιλιακούς της πλακας "
Άρον τσουλος τριτου βαθμού
"Ε όχι και της πλάκας μην κοροϊδευόμαστε τωρα, είπε επίσης ότι την είχε πολύ μεγάλη."
"Αστο διαλο!" Είπα έκπληκτη
"Ναι κιομως- ποιο απαλά το πινέλο μη μου βγάλεις το ματι"
Ώστε έτσι, μας βγήκε και προικισμένος μη χεσω
"Ποτε το κανανε?"
"Χθες προχθές δεν θυμαμαι"
"ΧΘΕΣ?" Φώναξα και πήγα να της βγάλω το μάτι
"Μπορει και προχθές δεν θυμαμαι"
"ΧΘΕΣ?!"
"Παιδάκι μου πας καλα?"
YOU ARE READING
Boyfriend
ChickLit"Σου φερόμουν πολύ σκατα όταν είμασταν μαζί." "Μα δεν είμασταν ποτέ μαζι." #1 teenromance #3 enemiestolovers Υπό διόρθωση μπειμπζ