11

1.4K 46 3
                                    

Jasmine's pov:

"Δεν θα σε πάει στο πάρτι ο Άλεξ?" Ρώτησε η Τρινα.

"Οχι θα πάει με τους φίλους του" απάντησα

"Χλεχλες" σχολιασε ο Λουκ

"Θες κάτι?" Ρώτησα και τον κοίταξα.

"Τζασμιν θα μου καψεις το μαλλί προσοχή." Είπε η Τρινα ενώ κρατούσα την ισιωτική.

"Ρε κούκλα μου, μια βδομάδα και κάτι τρέχει το μεταξύ σας και δεν έχει γίνει τίποτα σπαισι!" Είπε ενώ λιμαρε τα νύχια του.

"Καναμε σεξ "

"Ναι, τρεις φορές, του τον έπαιξες και μετά στον εχωσε, τίποτα το ιδιαίτερο. Ούτε καν προκαταρκτικά δεν σου έκανε."

"Μην την συγχύζεις θα μου κάψει το μαλλί." Πετάχτηκε η Τρινα.

"Η μόνη μου ελπίδα είναι ότι χθες είπες ότι δεν είσαι σίγουρη για το μεταξύ σας." Είπε και γπυρλωσα τα μάτια μου γιατί ήταν μπροστά η Τρινα.

"ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ"

"Το είπες αυτολεξεί."

Καλά μπορεί και να το είπα

Αλλά, Δεν φταίω εγώ, μιαμισι εβδομάδα δεν έχουμε τσακωθεί ούτε μια φορά, εγω θέλω τσακωμούς για να ευχαριστιέμαι την ζωή.

Δεν μπορώ ο άλλος να κάνει ο,τι του λέω βαριέμαι

"ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞ?" Με ρώτησε η Τρινα.

"ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΒΑΘΟΣ ΘΕΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ." Φώναξε ο Λουκ

ΘΑ ΤΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΡΦΑΛΙ

"ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ?" Ρώτησε σοκαρισμένη η Τρινα.

"Τον... πρωην(?)" Συνέχισε μόνος του ο Λουκ

Θα πηδήξω από το μπαλκόνι αληθεια

"Τον Μπραντον? Αυτον Τον βλάκα ρε Τζασμιν?" Ρώτησε η Τρινα

Α ναι ξέχασα ότι υπάρχει αυτος ο μαλακας ακόμα.

"Δεν φταίω εγώ μ'αρέσουν οι μαλακες." Είπα και ο Λουκ ξεροβηξε.

"Α, Δεν σας είπα, δεν χω αυτοκίνητο, θα μας πάει το αγόρι μου." Είπε η Τρινα και την κοιτάμε σοκαρισμένοι

"ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΟΥ?" Τσιρηξε ο Λουκ και τραντάχτηκα σαν παππούς ενενηντα χρονων που εχει πακρινσον

"Θα Δείτε είναι έκπληξη, έρχεται τώρα, με τους φίλους του."

ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΙ Η ΤΡΙΝΑ

ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΖΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΡΩΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΒΡΑΔΥ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ?!?!?!?!

Κατεβήκαμε κάτω στην είσοδο και ένα μαύρο αυτοκίνητο σταμάτησε έξω από το σπίτι.

BoyfriendWhere stories live. Discover now