13

1.3K 46 1
                                    

Jasmine's pov:

Μπήκα στο λεωφορείο. Μόνη μου.

Η Σκάρλετ από το Σάββατο δεν έχει φωνή, καλά πόση φωνή μπορεί να έχει κάποιος που ουρλιαζε όλα τα τραγούδια του Αργυρού και στο καπάκι Φουρειρα?

Ο Αλεξ δεν μου απαντάει στα μυνήματα και νιώθω πολύ πρηστρι που του έχω στείλει 100 και δεν τα έχει δει.

Κατεβηκα από το λεωφορείο και βρέθηκα έξω από το σχολείο.

Μόλις μπήκαμε, όλοι άρχισαν να με κοιτούν περίεργα. Και όταν λέω περίεργα, εννοώ περίεργα.
Η Κατ  ετρεξε πάνω μου και με έπιασε από τους ώμους. "Λυπαμαι παρά πολύ." Είπε και με αγκάλιασε.

Η Κατ είναι απουσιολόγος και το νέο μου μπεστι
Προσπαθώ να της τα φτιάξω με τον Τζέικομπ μουαχαχαχαχ
Την βγάζω από τα μονοπάτια της παρθενιας και την βάζω στον δρόμο των τσουλιων που χαράξαμε εγω και η Σκαρλετ

"Και Εγω, αλλά γιατί?"

"Για αυτό που έχει γίνει τωρα"

Όπα.

Όπα

Οπα.

Οπα

Αγχώνομαι πολύ με αυτά. Η Κατ με κοιτάει μέσα στα μάτια και αγχώνομαι ακόμα περισσότερο.

"Τι έγινε?"

"Εμ, έχει βγει η βρώμα ότι..."

"Τι. Στον. Πούτσο." Είπα και πήγα στο ντουλαπάκι μου που είχε με κόκκινα γράμματα την λέξη 'τσούλα'.

"Εχει βγει η βρώμα ότι το έπαιζες διπλό ταμπλό πρωτα με τον Μπράντον και τον Άρον και μετά με τον Αρον τον Άλεξ. Και όλοι ξέρουν ότι εσύ και ο Άρον από περσι... ξέρεις."

Θα πεθάνει.

Πείτε ότι τον έχω σκοτώσει ήδη.

ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ.

"ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ?"

"Δεν ξέρω ποιος το ξεκίνησε, Αλλα το ξέρουν όλοι. Επίσης να καλυβεσαι για λίγο καιρό από την Τρινα, δεν το πήρε πολύ καλά."

"Ας τολμήσει να έρθει." Ειπα

Είμαι και τσαμπουκαλου μέσα σε όλα τα αλλα

Άνοιξα το ντουλαπάκι και έβαλα μέσα την τσάντα μου.

Είδα με την άκρη του ματιού μου, τον Άρον να έρχεται προς το μέρος μου.
"Μην διανοηθεις καν να μου μιλήσεις." Είπα και τον προσπέρασα

"Δεν πιστεύεις όντως ότι το είπα εγω σε όλους έτσι?" Ρώτησε ενώ άρχισε να με ακολουθεί

BoyfriendOnde histórias criam vida. Descubra agora