Jasmine's pov:
Ο Μπεν είχε αποκοιμηθεί στον καναπέ και ο Τζέικομπ στο πάτωμα.
"Έλα να πιεις καφε" είπε ο Τραβις και έσπρωξε ελαφρά τον ώμο του Άρον για να κάτσει στο τραπέζι."Εχω μονει έχω ντραγκς ειμαι ντιλερ" είπε και άρχισε να πετάει τις χαρτοπετσέτες.
"Τι Είναι αυτό?" Ρώτησε όταν ο Τραβις του έδωσε το ποτήρι με τον καφέ
"Καφες πιες το." Απάντησα
"Οκει μαμά- Πώς το πίνω αυτό? Ωπ!" Είπε και έχωσε το κεφάλι του μέσα στο ποτήρι
"Αρον όχι όχι!" Είπα και του κράτησα το κεφάλι ενώ άρχισα να γελάω
"Μαλακα θα φας ξύλο τελειωνε." Είπε ο Τραβις και τον χτύπησε στον ώμο
"Αν θα γυρίσω δεν γνωριζωωω μα ελπιζω να έρθεις να με βρειςςς-Α ρε πουστη μου, μόνο ο Σινταρτας με καταλαβαίνει ρε"
"Α Δεν είμαστε καλα" είπα
"Δεν Είμαστε όντως καλά, σε τι κοινωνία θα φέρω τα παιδιά μου." Είπε και ήπιε τον καφέ.
Αμαν
"Θα γινω καλά τώρα, Τραβις τεικ δε πουλο" είπε ο Άρον και χτύπησε την πλάτη του Τραβις.
"Καλα, πέρασε η ώρα, έλα Τζασμιν να σε πάω και σπίτι σου"
"Ποια Τζασμιν παιδιά οπα οπα οπα. Ως εδώ!" Είπε και σηκώθηκε από την θέση του. "Που θα πας μωρη σουσουραδα?"
"Σπιτι μου" απάντησα και με κράτησε από το μπράτσο.
"Εδω θα μείνεις."
"ΕΔΩ? ΠΟΥ ΕΔΩ?" Ρώτησα
"Εδω. Αλλά όχι μαυτους γιατι θα τους γαμησω μετά, έλα μέσα."
"Που μεσα?"
"Μεσα Στο δωμάτιο έλα! Ελα!"
"Που να πάει το κορίτσι αστην να πάει να κοιμηθεί"
"Θα κοιμηθεί μαζί μου μέσα. Έλα γυναικα" είπε και με τράβηξε.
"Αρον παιδί μου ηρέμησε " είπε ο Τραβις
"Ο Τραβις θελει-" πήγε να πει
"ΚΑΛΑ ΣΚΑΣΕ ΠΑΡΤΗΝ ΣΤΗΝ ΧΑΡΊΖΩ" φώναξε και ο Άρον άρχισε να χειροκροταει στον αέρα
Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο του και έκλεισα την πόρτα.
Ξάπλωσε στο κρεβάτι και αναψα το φως για να μην σκοντάφτω πουθενά.
Ήταν ένα σχετικό άστατο δωμάτιο, είχε παντού καμβαδες και ζωγραφιές.Στο γραφείο του είχε χαρτιά, μουτζουρωμενα και με σχέδια. Ζωγράφιζε πολύ ωραία. Παντού υπήρχαν μολύβια κιμωλιες και πινέλα. Δεν ήξερα ότι μπορούσε να ζωγραφίζει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boyfriend
Literatura Feminina"Σου φερόμουν πολύ σκατα όταν είμασταν μαζί." "Μα δεν είμασταν ποτέ μαζι." #1 teenromance #3 enemiestolovers Υπό διόρθωση μπειμπζ