Jasmine's pov:
Μισώ το σχολείο.
Μισώ τον Άρον.
Τους μισώ όλους.Πέταξα την τσάντα μου στην άκρη μόλις μπήκα στο σπίτι και πήγα στη σκάλα.
"Γεια και σε εσενα" είπε η μαμά μου που είχε απλωθεί σαν την Κλεοπάτρα στον καναπέ και έπινε κρασί"Περναω δύσκολη ζωή."
"Και θα περνάς πιο δύσκολα από δω και περα." Είπε και έβαλε τις χνουδωτες παντόφλες της.
Εξκιουζμι
"Τι εννοείς?"
"Χωρισες με τον Άλεξ?"
"Ναι το θέμα είναι εσύ που το ξέρεις?"
"Τα πάντα ξερω"
"Οι Πληροφορίες σου είναι ελλιπείς δεν χωρίσαμε, με χώρισε."
"Γιατι τον απατούσες με τον κουκλί που ερχοταν εδώ κρυφα... "
"Δεν τον απαντούσα με αυτόν! Με το να Αρον κάναμε ό,τι κάναμε πριν γνωρίσω με τον Άλεξ και το θέμα είναιΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ? "
"Τα είπε ο Αλεξ στον πατέρα του και ο πατέρας του στον δικό σου."
ΤΙ ΕΚΑΝΕ?
ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ.
"Τι πράγμα?"
"Τι τι πράγμα? Σου ειπα να είσαι πιο προσεκτική αν θες να απατάς τον Άλεξ."
"ΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΠΑΤΗΣΑ"
"Καλα Καλά, και ο πατέρας σου αυτά έλεγε και μετά τον επιασα στην κρεβατοκάμαρα μας με την τσούλα τη γειτόνισσα."
"Δεν μπορώ να μιλαω άλλο μαζί σου, έχω ακούσει 800 φορές αυτήν την ιστορία, ναι ο μπαμπάς πήγε με τη γειτόνισσα και μας παράτησε."
"Θα ακούσεις τώρα αυτό που θα σου πω και τελειώσαμε. Αν ο πατέρας σου δεν υπογράψει τη συμφωνία με τον πατέρα του Άλεξ, δεν θα γίνει η συμφωνία. Αν δεν γίνει η συμφωνία, η εταιρια δεν θα πάει καλά και τι έχουμε πει ότι γίνεται αν η εταιρία δεν πάει καλά?"
"Δεν παίρνεις διατροφή."
"Και τι γίνεται όταν δεν παίρνω διατροφή?"
"Δεν έχουμε λεφτά"
"Α μπράβο! Πήγαινε πάνω τώρα και βρες ένα τρόπο να τα βρεις με το αγόρι σου."
"Πρεπει να διαβάσω, χελλοου? "
"Χελλοου, δε έχουμε χρόνο για διαβάσματα, πρέπει να σε αποκαταστήσουμε μην μείνεις στο ράφι σαν την θεία σου την Ιφιγένεια, η οποια-"
"Μαμα, ποιος χεστηκε για τη θεία Ιφιγένεια?"
"Κανεις, αυτό είναι το θέμα."
YOU ARE READING
Boyfriend
ChickLit"Σου φερόμουν πολύ σκατα όταν είμασταν μαζί." "Μα δεν είμασταν ποτέ μαζι." #1 teenromance #3 enemiestolovers Υπό διόρθωση μπειμπζ