23

1.2K 49 2
                                    

Jasmine's pov:

12:40

Ο Άρον καπνίζει με τους φίλους του σε μια γωνιά, η Τρινα χορεύει πάνω σε ένα τραπεζι και προσπαθούμε να βρούμε σχέδιο με την Χαννα για το πώς θα την πέσει η Σκάρλετ στον μπάρμαν. Ο Αλεξ ήταν άφαντος.

"Εχω πάει να ζητήσω πεντε φορές ποτό, θα μεθυσω στο τέλος και δεν θα μπορώ να κάνω κίνηση... άραγε θυμόμαστε το όνομα του μπαρ, για να μην το χάσουμε να ερχόμαστε συχνά!" Είπε η Σκάρλετ.

"Θα σου λεγα." Απάντησε η Χαννα

"Γιατι Δεν πας απλά να του μιλησεις?" Ρώτησα

"Γιατι ντρεπομαι, θες να πας εσύ?" Με ρώτησε

"Σιγα Μην πάω εγώ για δικιά σου γκομενοδουλειες, να πάει η Χαννα-"

"Τζασμιν Μην κοιτάς." Είπε η Χαννα και μου γύρισε το κεφάλι από την άλλη

"Κοπελα μου είσαι ηλιθια?" Ρώτησα και κοίταξα προς την μεριά που κοιτούσε η Χα-

Α στο διαλο.
Θα τους σκίσω.
Και τους δύο.
Βασικά αυτόν.
Αυτή δεν φταίει σε κάτι.

Ο Αλεξ χόρευε σε απόσταση αναπνοής με την Μπριτζετ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ????

Ένα χέρι με τράβηξε προς το μέρος του και κόλλησα πάνω στον Άρον.
"Εγω πάντως αν ημουν αυτός δεν θα σε παρατούσε για καμία." Είπε και με έκανε μια στροφή.

"Ε μα τους βλέπεις?"

"Τους βλεπω τους βλέπω." Είπε και με γύρισε προς το μέρος του για να μην τον κοιτάω. "Χεστονα όμως τώρα τον μαλακα και περνα καλα" είπε και αρχίσαμε να χορεύουμε.

Άρχισα να χορεύω ενώ ο Άρον με το ένα του χέρι κρατούσε την μέση μου και με το άλλο κρατούσε ένα τσιγάρο.
Ήταν πολύ ζεστός
Και μύριζε πολύ ωραία.
Παρά πολυ ωραία.

Και είχε και ματάρες μην χεσω.
Μπορεί να μην τον πάω, αλλά την αλήθεια μου θα την πω.
Ήταν γαλάζια.
Και μεγάλα.
Και-

Ίου τι μαλακιες λέω, Άλεξ μόνο.
Μου αρέσει ο Άλεξ.
Και πρέπει να τα φτιάξω μαζί του.

Κοίταξα τον Λουκ που μου έκανε κατι νοήματα που δεν κατάλαβα αλλά δεν έδινα και σημασία.
Γιατί περνούσα παρά πολύ ωραία, ενώ χόρευα με τον Άρον.

Και πρώτη φορά Δεν με ενοχλούσε τόσο.

Χορεύαμε και γελαγσμε ενώ έλεγε μαλακιες.

Σχεδόν μπορούσα να νιώσω την αναπνοή του. Και εκείνος την δική μου.
Δεν είχε ζέστη αλλά εγώ είχα ζεσταθεί.
"Να ξέρεις, ο φλωρακος σου είναι έτοιμος να σκάσει από ζήλια. Θα έρθει να με δειρει" είπε σχηματίζοντας ένα μικρο χαμόγελο.

BoyfriendOnde histórias criam vida. Descubra agora