Jasmine's pov:
"Με τον αρχηγό του κλαμπ επιστημών? Είσαι σοβαρή?" Ρώτησα και χτύπησα το τραπέζι ενώ με κοίταξε όλο το σχολείο
Θαυμαστές.
Ιου, το φαγητό της καφετέριας του σχολείου είναι χάλια
"Γιατί το λες αυτο, είναι πολύ γλυκούλης!!"
"Γιατί μέχρι χθες γούσταρες τον Άστον."
"Τον γούσταρα ναι, αλλά αυτός δεν χωρίζει την Χάννα για να τα φτιάξει μαζί μου, οπότε πρέπει να προχωρήσω."
"Α καλά μαλάκα, έχουν χωρίσει εδώ και ένα μήνα"
Εκείνη πήγε να πνιγεί με τον καφέ της "ΤΙ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΧΩΘΏ???"
"Γιατί είναι ηλίθιος ξερω γω"
"Πωπω, έλεος, θα είμασταν πιο μάτσι μάτσι απ'ότι είμασταν!"
"Θα είμασταν τι?"
"Επειδή είμαστε κολλητές και έχουμε ίδιο νούμερο σουτιέν και ίδιο νούμερο παπουτσιού και θα είχαμε γκόμενους με σχεδόν ίδιο όνομα!"
"Μαλάκα είσαι ηλίθια?"
"Ρε όχι θα είμασταν!"
"Θα έπρεπε να τα φτιάξεις με τον κολλητό του Άρον για να είμαστε μάτσι μά-ΚΆΤΣΕ ΕΓΏ ΜΕ ΤΟΝ ΆΡΟΝ ΓΙΑΤΊ?"
"Γιατί φιλιθήκατε."
"ΕΊΧΑΜΕ ΠΙΕΙ."
"Ποιά από τις δύο φορές?"
ΤΙ
ΠΟΙΕΣ
ΠΟΥ
ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΗΝ ΚΆΠΟΙΟΣ
"ΠΟΙΈΣ ΔΎΟ ΦΟΡΈΣ?"
"Τον φίλησες και έξω από το κλαμπ, σας είδε η Μέι και με ρώτησε τι τρέχει"
ΡΕ ΤΟΝ ΒΙΑΣΑ ΧΕΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ
ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΊΧΑ ΚΆΝΕΙ ΚΆΤΙ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ
ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ
"ΤΙ?"
"Α, ναι ρε αφού ήσουν μεθυσμένη πού να το θυμάσαι, ναι τελοσπαντων φιληθήκατε και... αυτό."
Η Χέδερ πέρασε δήθεν τυχαία από πίσω μου με τα μόμολα τις κολλητές της. "Ναι ρε συ, ισχύει φιλήθηκαν μέσα στο κλαμπ, μπροστά στο αγόρι της. Καλά εγώ αν ήμουν αυτή δεν θα είχα μούτρα να τον κοιτάξω στα μάτια, η τύπισσα τους θέλει όλους!" Είπε και γύρισα να την κοιτάξω.
"Κορίτσι μου είσαι βλαμμένο?"
"Α, Τζάσμιν, εδώ είσαι, δεν σε είδα, λέμε για μια κοπέλα δεν ξέρω αν την πρόλαβες, μπορεί να είχες φύγει με τον Άρον την ώρα που έγινε αυτό που λέμε." Είπε με ένα υφάκι "Άσε αδερφούλα, εσύ πώς είσαι από το Σάββατο που μέθυσες, καλά?"
YOU ARE READING
Boyfriend
ChickLit"Σου φερόμουν πολύ σκατα όταν είμασταν μαζί." "Μα δεν είμασταν ποτέ μαζι." #1 teenromance #3 enemiestolovers Υπό διόρθωση μπειμπζ