Jasmine's pov:
«Ο ΑΡΟΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!» Φώναξε ο Λουκ μέσα από το ακουστικό και μου πήρε τα αυτιά
«Τι λες μωρέ-ο Αρον δεν γουστάρει καμία, εκτός από μια τυπισσα που δεν μου λέει ποια είναι ξαι κου σπάει τα νεύρα- εννοώ ποσό μαλλον σιγά μην γουστάρει ποτέ εμένα, δεν είμαι καν ο τύπος του, εννοώ κοίταξε με και κοίταξε και αυτόν- δηλαδή και να με γούσταρε- που δεν το βλέπω-»
«Παραδέξου οτι γουστάρεις τον Αρον»
«Δεν τον γουστάρω, εννοώ εντάξει μπορεί να είναι υπερκαυλαρος και δυο μέτρα παλίκαρος και κωλοπαιδο και εχει και κάτι τατουάζ που δεν μπορώ να πω καν τι μου προκαλούν, αλλά δεν τον γουστάρω»
«Ακόμα και εγω που κάτι παίζεται με τον Τραβις κολάζομαι κάθε φορά που το βλέπω»
«Εσυ να μείνεις πιστός στο αγόρι σου»
«Ρε από όλα αυτα που κου λες εγω εχω καταλάβει οτι σε γουαταρει του πούστη»
«Δεν με γουστάρει, απλά του τη σπάει που τον παράτησα»
«Θα σου λεγα» απάντησε
«Μισό Λουκ με παίρνει άλλη γραμμή»
«Το θέμα είναι ποτέ θα σε πάρει ο Αρον όχι η άλλη γραμμή»
«ΛΟΥΚ ΣΚΑΣΕ-Ναι?»
«Γεια, ο Τραβις είμαι»
«Α, γεια!» Ειπα αμήχανα
«Ε, είναι εκεί ο Αρον?»
«Ε, όχι?» Απάντησα
«Πω ρε πούστη, είχαμε έρθει από κάτω γιατί ήμουν σίγουρος οτι είναι εδώ»
«Τον χάσατε ρε?»
«Ρε απλά πήγα σπίτι του και μου είπε ο πατέρας του οτι έφυγε και οτι είχε νεύρα για κάτι και νόμιζα οτι θα έρθει εδώ»
«Ρε είναι 11 το βράδυ, που να είναι μόνος του?» Ρώτησα
Α ΤΩΡΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΜΩΡΗ ΟΧΙΑ?
Δεν ανησυχώ απλά ρωταω
«Δεν ξέρω και εχω ψιλοανησυχισει»
«Περιμένετε έρχομαι» απάντησα
Θα ξεκουνησεις τον κωλο σου να πας να βρεις τον Αρον?
Σκασε
ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΞΕΚΟΥΝΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΟΝ!
Ειπα σκασε
Έβαλα παπούτσια και κατεβηκα κάτω
Βρήκα τον Τραβις με πιτζάμες και παντόφλες σαν μάνα που περιμένει το παιδί της να γυρίσει αχαραγκαι απο πάρτι και τον Μπεν με... φτιαγμένο μαλλί και οδοντογλυφίδα στο στόμα?
YOU ARE READING
Boyfriend
ChickLit"Σου φερόμουν πολύ σκατα όταν είμασταν μαζί." "Μα δεν είμασταν ποτέ μαζι." #1 teenromance #3 enemiestolovers Υπό διόρθωση μπειμπζ