öᴛöᴅɪᴋ ʀésᴢ

17 2 0
                                    

A ᴄsᴇɴᴅ ɪs ᴇɢʏ ᴠáʟᴀsᴢ...

Jimin még reggel haza ment mert Jungkook azt mondta el viszi magával az egyik ügyhöz hogy a srác is tanuljon egy kicsit. Én pedig suli előtt úgy gondoltam elmegyek meglátogatom apát.
A temetőbe ki érve észre vettem hogy két szál fehér rózsa díszeleg a sír tetején... De fogalmam sincs hogy ki hozta, talán anya tegnap még mielőtt haza ment.
- már nincs sok hátra apa... Megígértem neked hogy igazi rendőr leszek. Nem fogsz bennem csalódni...
- remélem hogy mostantól minden rendben lesz... Fel álltam majd elindultam de a nagy sötétben neki ütköztem valakinek...
- annyira sajnálom. - hajoltam le majd segítettem a lánynak össze szedni a holmiját.
- nem tudsz oda figyelni?
- mondtam hogy sajnálom. Gondolod hogy direkt mentem neked? - egyenesedtünk ki mind a ketten majd rá néztem.
- te ismerős vagy nekem valahonnan... - állapította meg a szőke hajú nő.
- sokan mondták már. Most viszont mennem kell... - vettem fel a táskám majd elindultam. - bocs mégegyszer.

━─━────༺༻────━─━

És persze késtem...
- tudja hogy ez nem játék! Azért fizeti az egyetemet hogy késsen?
- egyszer fordult elő...
- és többször ne forduljon elő.
- rendben... Elnézést! - kértem bocsánatot majd elindultam az órára... Tíz percet sem késtem nem értem mi a problémája.
- jó reggelt!
- áh Harin! Jó reggelt foglaljon helyet. Na és most hogy mindenki itt van végre térjünk vissza a tételekhez.

...

A szünetben Jin oda jött hozzám így beszéltünk egy kicsit.
- hat perc késesért így felhúzta magát az öreg?
- ahh szarok rá... Már amúgy is csak pár hónap van.
- ez igaz. Utána mi a terv?
- szeretném végre alaposan végezni a munkámat ha már az egyetemet is kitanultam hogy igazi rendőr lehessek. Így sajnos nem igazán fér bele minden amit szeretnék.
- szeretnéd jobban bele ásni magad az ügybe igaz?
- amennyire csak lehet... Engem ez hajt. És veled mi lesz?
- ha már kitanultam akkor be állok a seregbe. Az öt év. És legalább bennem van az hogy jó ügyért tettem.
- ez igaz. - néztem rá mosolyogva.
- egyébként... Hallottam hogy Tae-Hyung vissza jött Szöulba.
- tudom...
- találkoztatok?
- sajnos. Remélem többé nem fogom látni... Szeretném már végre elfelejteni. De amennyire próbálkozok annál rosszabb hisz most is felbukkant...
- nem könnyű lerázni...én hiába próbálok szabadulni tőle sehogy sem tudok. De rajta már a jó isten se tud segíteni...
- nem... De egyszerűen olyan nehéz megérteni.
- tudom szar ötlet meg nem is lennél benne de... Mi lenne ha megpróbálnál vele beszélni.
- hogy érted?
- egy olyan helyen ahol csak ketten vagytok. Ahol megtudna nyílni neked, és eltudná mondani hogy miért is szakított veled. Talán még az is kiderülne hogy ő a gyilkos e vagy nem.
- ez... Lehet nem is rossz ötlet. De még nem igazán állok rá készen.
- tudom... De sietned kell. Mindennap meghal valaki. És ha kiderül hogy Tae-Hyung a felbujtó akkor onnantól fogva már minden megoldódik.
- és ha mégsem ő?
- akkor is jól jársz... Mert megszabadulsz attól az érzéstől ami folyamat benned van... Az a miért...
- rettentő érzés... - a mai napig bennem van az a kérdés hogy miért... De sosem kaptam rá választ. De talán most lehet mégis.
- te olyan rendes vagy... Örülök hogy veled is tudok erről beszélni.
- bármikor. - mosolyodott el...

══════ •『 ♡ 』• ══════

- szóval mi a terv mára? - kérdezte Jimin.
- egy kis helyszínelést terveztem viszont bármelyik pillanatban jöhet egy ügy szóval készen kell állni és fel kell készülni a legrosszabbra is.
- értettem. - ült fel az asztalra majd elő vett két szál cigit és az egyiket át nyújtotta nekem... Sajnos nem igazán sikerült le szoknom róla úgy hogy most elfogadtam.
- de senkinek egy szót sem hogy megengedtem hogy idebent bagózz.
- lakat a számon. - gyújtotta meg a cigit majd én is az enyémet. - milyen volt a suli?
- borzasztó... Hat perc késesért majdnem ki nyírt az igazgató. Pattogott nekem egy sort de nem nagyon izgat. Nem miatta csinálom, meg amúgy is én fizetem nem pedig ő.
- ez így van. Idióta mind... Ezért nem mentem annó egyetemre. Nem lenne erőm hozzá.
- csak akkor érdemes elkezdeni ha van egy célod és tudod miért teszed.
- te nem érezted úgy hogy inkább feladod?
- de... Minden pillanatban... Aztán eszembe jut miért vagyok még itt.
- Harin valaki keres! - szólt kintről Lee.
- csak két perc nyugtom lenne... - álltam fel a székből majd elnyomtam a cigit és siettem ki. - ki keres?
- nem tudom. Valami magas pasi de iszony szexi. Kint vár.
- Jézusom...
- vidd el a látószögemből mert még a végén fel áll rá...
- hülye. - kezdtem el nevetni majd mikor ki mentem nem volt ott senki. - hé Lee! Át akarsz baszni?
- Harin... - fordultam hátra mire szembe találtam magam Tae-Hyungal... Talán ez lenne az a pillanat mikor igent kellene mondanom? - zavarlak?
- most jelenleg nem...
- szeretnék beszélni veled egy kicsit... De ha lehet akkor ne támadj le.
- rendben de először... - mentem oda hozzá majd elkezdtem megmotozni.
- most miért taperoltál le?
- csak elővigyázatosság. Gyere! - hívtam arrébb ahol senki nem tud megzavarni és hogy ne legyünk szem előtt. - mit szeretnél? - ültem le a patkára.
- csak bocsánatot szeretnék kérni amiért tegnap felhoztam ezt a kényes témát... Nem akartalak megbántani.
- nem tőlem kell bocsánatot kérned...
- tudom... Tegnap este nagyon bántott a dolog ezért el mentem hozzá és vittem virágot.
- amikor megtudta hogy már nem vagyunk együtt kissé csalódott benned.
- elhiszem... És tényleg nagyon sajnálom. - nézett rám aggódó tekintettel... Aztán hirtelen a hátunk mögül hallottuk hogy valaki Tae-Hyungot keresi. - a francba. Gyere! - ragadta meg óvatosan a kezem majd vissza mentünk az örsre. - nem lenne jó ha meglátná hogy együtt vagyunk.
- ki ő?
- Lisa... Most mennem kell de... Jövőhéten találkozzunk a parton. Ígérd meg hogy ott leszel. - nézett mélyen a szemembe... Amitől olyan érzés fogott el mint mikor először találkozott a tekintetünk.
- ott leszek. - bólintottam egyet majd Tae rám mosolygott és észrevétlenül el kezdett a lány után sétálni... Én pedig kissé vissza húzódtam nehogy meglásson Lisa de egy pillanatra elkaptam mert kíváncsi voltam mégis hogy néz ki... És nagy meglepetésemre ugyanaz a lány volt az mint akivel Reggel össze ütköztem.
- merre voltál? kerestelek.
- csak Jimint kerestem.
- a rendőrségen?
- ja.
- ideje lenne megszűntetned vele a kapcsolatot. Nincs rád jó hatással...
- ő a legjobb barátom. Inkább menjünk.
- mi lenne ha este elugranánk valamerre?
- nincs kedvem... - felelte Tae de a lány nyavalyogni kezdett... Nem is tudom hogy bír vele egy légkörben lenni egyáltalán... De végül a férfi be adta a derekát így hát végre elmentek, én pedig elindultam be nehogy a végén itt is kikapjak.
- ki volt az? - kérdezte Jimin aggódva.
- Tae-Hyung.
- bántott?
- dehogy... Később elmesélem most szeretnék kicsit pihenni.
- rendben rád is fér. Én pedig el megyek Seokkal át venni a ruhám.
- sissetek vissza. - mosolyogtam Jiminre.
- úgy lesz. - kacsintott egyet majd el is mentek.
- én nem tudom milyen ismerőseid vannak de nem bánnám ha az enyémek is ilyenek lennének.
- azt mondod én nem vagyok elég dögös?
- te vagy a leg szexuálisabb! A többiek elavultak. - dőlt hátra sóhajtva. Én pedig vissza mentem az irodába... Lehet Tae mégsem akar rosszat? Annyira két tűz között vagyok hogy még én sem hiszen el... Két tűz közöttre pedig arra gondolok hogy a férfi kiszámíthatatlan, két személyisége van... Az egyik az mikor nyugodt állapotban van a másik pedig az " elgurult a gyógyszerem vigyetek egy dili házba" de a második az gyakrabban elő fordul...
De nagyon kíváncsi vagyok rá úgy hogy jövőhéten találkozni fogok vele.

De nagyon kíváncsi vagyok rá úgy hogy jövőhéten találkozni fogok vele

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


"ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ" ㉿ⲓⳑⳑⲝⲅ ( Tae-Hyung, Tae FF)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt