Táᴠᴏʟsáɢ...
- és azt mondta hogy elutazik?
- igen... Azt hiszem itt az ideje hogy örökre elfelejtsük egymást. Igaza volt mikor azt mondta hogy nincs közös jövőnk...
- pedig igen is lett volna. De elszúrta...
- mindegy. Ne hibáztasd... - álltam fel majd az ablakhoz sétáltam és be csuktam. - túl kell rajta lépni akár mennyire is nehéz.
- neked kell meghozni a változást! - jött mellém jimin mire felé fordultam és mosolyogva rá néztem.
- mi lenne ha segítenél benne? - jimin el nevettem magát majd le ült az ablak párkányra és rám nézett...
- úgy lesz! - bólintott egyet majd felém nyújtotta a kezét és magához húzott egy ölelésre...Két hónap múlva...
- még vannak lent dobozok szeretnéd hogy felhozzam?
- azt megköszönném! - tettem el az utolsó füzetem a táskámba.
- tessék! - tette le jimin a dobozokat majd fel ült az asztalra.
- köszi... Lássuk csak...
- a rajzaid a fiókban! - nyitotta ki jimin mikor megpillantottam valamit. - ez kinek a szeme?
- nem tudom... - az a helyzet hogy nem is láttam mi az de biztos nincs rá szükségem úgy hogy mondtam jiminnek hogy dobja ki.
- biztosan?
- aha... Nem szeretnék felesleges kacatot el vinni. De azt hiszem mára végeztünk úgy hogy ezeket vigyük le a kocsiba aztán mehetünk. Holnap majd vissza jövök a többiért.
- rendben. - emelt fel jimin két dobozt majd le vittük őket.
- hihetetlen hogy vége ennek az egésznek...
- még nem teljesen... - néztem a srácra majd be ültünk és elindultunk.
- hiányozni fog igaz?
- talán... De most hogy levizsgáztam végre az egyik álmom teljesült.
- és mi a másik álmod?
- ki menni Párizsba. - nevettem el magam majd jiminre néztem.
- én is szeretnék ki jutni... Mit szólnál hozzá ha jövő hónapban ki mennénk?
- dolgozni ki fog?
- nem halnak bele ha egy hetet nem látnak.
- nem szar ötlet amúgy... Te és kook úgy is jó barátok vagytok mi lenne ha rá beszélnéd?
- meglesz! - kacsintott rám mire én megforgattam a szemem és le húztam az ablakot hogy jöjjön egy kis friss levegő. Azért hiányozni fog az a ház... De kell a változás minden téren. És hátha végre túl léphetek a múlton... Már talán csak pár óra vagy perc választ el az egésztől és aztán kimondhatom hogy megcsináltam...
- itt is vagyunk. - állt meg jimin a szürke ház előtt. Ahol majd új emlékeim lesznek és ahol néhány fontos régi is helyet kap...
Egy pár holmimat már tegnap bepakoltuk jiminnel és holnap végre minden kész lesz.
- várj az a nehezebb. - vette el tőlem jimin az egyik dobozt.
- el bírtam volna...
- hát persze. Te hozd a másikat.★★★★★★★★★
- unatkozok.
- mihez lenne kedved? -fordult felém jimin az ágyon ugyanis filmet nézzünk de kezdtem unni...
- nem tudom... - néztem rá lebigyesztett ajkakkal.
- játszunk valamit?
- nincs kedvem telefonos játékhoz.
- nem is arra gondoltam!
- HÁT?
- hülye... Valami társast vagy nem tudom.
- akkor legyen felelsz vagy mersz
- jó de hogy ne legyen unalmas vigyünk bele egy kis extrát! - kelt ki az ágyból majd elindult a konyha felé, és vissza tért két üveg Sojuval és egy üveg valami alkohollal... Franc tudja mi volt az.
- ezt mire véljem Park?
- az első kör az úgy lesz ha valamit teljesítesz vagy nem válaszolsz a kérdésre akkor innod kell.
- és a második?
- a másodikban búcsút kell intened egy ruha darabnak.
- menten megfejellek! Észnél vagy?
- még szép... De ha jónak látod akkor csak fehér neműig megyünk aztán megint ivás. - sóhajtásaim közben felültem majd le ültem a padlóra jiminnel szemben. - tudtam én! - nevettem el magát majd az egyik sojus üveget közénk tette.
- ne bánjak meg semmit!
- oh nem fogsz nyugi! Na...ha az üveg valahol oldalt áll meg köztünk akkor kő papír ollóval fogjuk eldönteni ki jön.
- remek. - jimin át adta nekem az elsőbbséget tehát én pörgettem.
- hűha Harin! - mosolyodott el a férfi...
- töröld le a vigyort a helyes kis pofidról.
- ah az nem fog menni... Felelsz vagy mersz?
- felelek...
- mit gondolsz rólam? - döntötte oldalra a fejét továbbra is mosolyogva.
- az elmúlt időben eléggé megkedveltelek és sokat változtál ami iszonyat sokat jelent így nekem... Hisz sose gondoltam volna hogy egyszer ilyen közel kerülünk egymáshoz.
- milyen közel?
- válaszoltam! - húztam össze a szemem majd megint pörgettem és most jiminen állt meg.
- felelek! - válaszolta egyből.
- ohmm... Tetszik neked valaki?
- de még mennyire!
- tényleg? Ki az?!
- már válaszoltam! - rántott vállat majd pörgetett... Megint rajta állt meg.
- na jimin?
- hmmm felelek.
- hehe na ki az? - hajoltam hozzá közelebb mire ő fel bontotta a másik üveg sojut és ivott belőle. - a francba.
- ez kicsit üt... - tette le fintorogva az üveget mire én el nevettem magam.
Aztán megint pörgetett és így tovább..𑁍❀𑁍❀𑁍❀𑁍❀𑁍❀𑁍❀
- Harin kicsit forog a szoba nem?
- megesik. - pörgettem meg az üres üveget ugyanis az egyik tartalmát már elfogyasztottuk... Rajtam állt meg.
- utolsó játék az első körben.
- felelsz vagy mersz?...
- merek.
- ülj bele az ölembe...
- oké. - nevettem el magam majd közelebb másztam és az ölébe ültem ő pedig a fejét a vállamra hajtotta.
- így kényelmesebb. Innentől kő Papír olló lesz.
- most itt kell ülnöm?
- ahan. Pörgess. - megforgattam az üveget a hangulat kedvéért majd eldöntöttük ki jön.
- Harin felelsz vagy mersz?
- felelek!
- lefeküdnél Tae-val ha arra kérne?
- mi?
- nem válaszoltál!
- ja oh... - húzódtam kissé arrébb majd le vettem a zoknim. És megforgattam az üveget.
- merek.
- vedd le a pólód. - jimin mosolygott majd gyors le kapta magáról. - azta... Minden elismerésem.
- hé! - nevettük el magunkat.
- te jössz.
- merek...
- a kezeddel. - tette az enyémre az övét. - simíts rajtam végig. - nézett a szemébe mire én nyertem egy nagyon aztán... A kulcscsontjától lassan haladtam le majd a nadrágja szélénél megálltam.
- tessék...
- ez nem végig volt! Ruhát le!
- mocsok egy állat vagy te Park! - húztam le magamról nevetve a pólót majd hátra dobtam. - már csak a nadrág van hátra.
- ha szeretnéd akkor játszhatunk tovább is. - tette kezét a derekamra.
- felejtsd el... De azért még azt az egy sojut megisszuk ugye?
- nem szokásom ilyeneket elpocsékolni. - rá néztem majd bólintottam egyet.
- te jössz.
- merek.
- vedd le a nadrágod is.
- és még én vagyok a mocsok...de csak hogy ne legyek egyedül akkor fejezzük be. - kezdte el le venni az én nadrágom is.
- így van egy vad állat vagy! - húzta le közben a lábamról majd vissza ültetett az ölébe.
- utolsó kör.
- adj egy puszit ide. - mutattam a kulcscsontomra... A férfi vállamra hajtotta fejét majd nyomott egy csókot az említett területre. - annyira teltek az ajkaid... - érintettem meg az ujjammal.
- felelsz vagy mersz?
- merek! - mondtam magabiztosan miközben továbbra is ajkaival voltam elfoglalva esküszöm annyira...
- csókolj meg.
- hmmm? - néztem hirtelen a szemébe.
- azt kértem hogy csókolj meg.
- az vicces lenne Jimin-shi... - nevettem el magam majd az üvegért nyúltam de jimin lágyan megfogta a kezem és a vállára helyezte, a másik kezével pedig az arcom kezdte simogatni.
- lehet hogy soha többé nem kerülnénk egymáshoz ilyen közel... Ezért kérlek meg rá... Túlon túl közel vagyunk egymáshoz mégis távol. - le néztem a telt ajkaira majd vissza a szemébe és közelebb húztam magamhoz.
- akkor hozzuk meg azt a változást... - tettem kezem az arcára... Majd megszűntettem magunk között azt a hatalmas távolságot...És hogy holnap ha felébredek megbánom e?
Amit eddig tettem sose bántam meg... Ezt sem fogom!Sᴢᴏ́ᴠᴀʟ Hᴀʀɪɴɴᴀᴋ ᴠᴇ́ɢʀᴇ sɪᴋᴇʀᴜ̈ʟᴛ ᴀᴢ ᴇɢʏᴇᴛᴇᴍ ᴇ̨s ᴜ́ɢʏ ᴅᴏ̈ɴᴛᴏ̈ᴛᴛ ʜᴏɢʏ ᴇʟᴋᴏ̈ʟᴛᴏ̈ᴢɪᴋ... ᴅᴇ ᴠᴀᴊᴏɴ ᴍɪɴᴅᴇɴ ᴜ́ɢʏ ᴀʟᴀᴋᴜʟ ᴍᴀᴊᴅ ᴀʜᴏɢʏ ᴛᴇʀᴠᴇᴢᴛᴇ?
VOUS LISEZ
"ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ" ㉿ⲓⳑⳑⲝⲅ ( Tae-Hyung, Tae FF)
Roman pour AdolescentsA " the killers" második évadja ︻╦╤─'- 2022.