A védelmező...
Reggel kopogásra ébredtem és éreztem hogy valami nincs rendben... álmodtam...ez az egész jelenet csak mind álom volt. Tehát Jimin és én nem csináltunk semmi olyat amit nem kellett volna. Gyors ki battyogtam az ágyból és ajtót nyitottam.
- Tae hyung...
- jó reggelt. Hoztam pék sütit. Jó sokáig aludtál.
- ahan... Én Ohm köszönöm hogy gondoltál rám. - vakartam meg a fejem majd ki nyitottam az ablakot szellőzni és le ültem az ágyra.
- valami baj van? Kicsit idegesnek tűnsz. - állapította meg a férfi...igen Kim Taehyhung az vagyok és hogy miért? Mert Jimminnel szexuális álmom volt...
- nem én csak...rosszat álmodtam.
- ah értem. Akkor azt hiszem én most megyek.
- rendben. Nemsoká lent leszek. - bólintott egyet a férfi majd el is ment. Hogy a francba álmodhattam ilyet...- nos van egy rossz hírem...- közölte Kook mindenkivel. - Lisat ma látták a reptéren és úgy tűnik hogy vissza utazik Koreába. Már értesitettem az ottani egységeket hogy tartsák nyitva a szemüket. A reptéren fogják várni a nőt. Tehát mi csak várunk...
- jó reggelt! - lépett be Jimin mire nekem a fejem forrni kezdett.
- Taehyhung te tudsz valamit erről az egészről? - kérdezte tőle Jungkook.
- nem semmit sem tudok.
- remek...hát ezzel nem haladtunk előrébb. Oh... - állt fel a férfi hirtelen.
- gyorsan nyomd be a Tv-t Jimin!" A repülőn egy nő és három férfi utazott. Úgy tűnik a Szöuli egység összes emberével végzett. A gyilkosok kilétére nem került sor. A repülő teret jelenleg lezárták így az országból se ki se be nem lehet jönni."
- te Jézus Mária... Számítottak rá hogy lesz társaság... tehát az a nő tényleg veszélyes. - Kook undorodva nézett Tae-re aki még mindig meredve nézte a képernyőt. - csukjátok vissza.
- Jungkook! - néztem értetlenül a férfira.
- Harin! Én nem bízok benne. Lehet hogy neki is köze van az egészhez csak játsza magát éppenséggel.
Vigyétek! - legyintett Tae felé mire két ember megbilincselte és húzni kezdték.
- én bízom benne!
- dehát még csak nem is ellenkezik.
- valószínűleg le sokkolta az ami történt.
- Harin... Úgy néz ki mint aki le van sokkolva? - mutatott a srácra aki csak nevetett...
- Taehyhung...?
- sajnálom. De ő egy elmebeteg... Később ki hallgatom hátha mégis csak tud valami érdekeset. Te pedig pihenj le... - azzal a lendülettel el is hagytam a szobát majd be tértem a sajatomba.
- faszom... - rúgtam be a székbe ami el is dőlt és egy hangos csattanást hagyott maga után...
- minden rendben? - jött be Jimin.
- igen. Vagyis nem semmi nincs rendben. Ugye te nem hiszed azt hogy Tae-nek lenne hozzá köze?
- nem tudom Harin. Kiszámíthatatlan ez az egész. Hisz Lisa a volt barátnője biztos valamit tudott Tae. Tessék hoztam neked teát próbálj megnyugodni ha Hyung ártatlan akkor ki fogják engedni. - nyújtotta nekem ide a poharat amit el fogadtam majd egy pillantás alatt le is húztam a tartalmát.
- én tudom hogy nem csinált semmit. És... Fhu kicsit meleg van nem?
- csak dőlj le és pihenj. - el kezdtem szédülni majd Jimin le nyomott az ágyra.
- nem...nem érzem jól magam.
- shh nyugalom Harin nem lesz semmi baj.
- te...Jimin ...mit tettél velem? - éreztem hogy a testem kezd egyre nehezebbé válni és egyáltalán nem tudtam mozgatni a végtagjaimat. A szemem el kezdett le csukódni és az utolsó amire emlékszem az az hogy Jimin össze kotozte a kezem.Taehyhung szemszögéből***
- Jimin! - szóltam oda a srácnak még mielőtt be ment volna Harin szobájába felébreszteni.
- segítened kell valamiben.
- mi mit akarsz csinálni?
- megtudtam hogy Lisa vissza megy Koreába... Viszont engem megfognak vádolni hogy tudok az egészről pedig nem. És attól félek hogy Lisa ránk Küldött embereket... Akik veszélyesek.
- és miért nem szólsz?
- nem hinnének nekem... A megbeszélés után menj be harinhoz és add be neki ezt.
- mi a fasz Tae csak nem gondolod hogy bántani fogom?
- ettől nem lesz semmi baja csak kiüti pár órára. Ha szereted ezt megteszed érte. Lehet hogy én már nem leszek az élete része...és tudom mi folyik köztetek. Csak szeretném biztonságba tudni...
- mit kell tennem?
- rakd bele neki egy italba ha azt megissza el fog aludni. Kook ki fog engem hallgatni hogy tudok e valamit szóval ők nem lesznek a közelben. Fogd a lányt és vidd el erre a címre. - nyújtottam át neki egy cetlit. - arra kérlek hogy nagyon vigyázz rá.
- és veled mi lesz?
- lesz ami lesz... Mindent el fogok majd mondani nekik . De tudom ha Harin most itt marad szembe fog szállni azokkal az emberekkel... Csak maradj ott vele és tartsd nyitva a szemed.
- Taehyhung... Harin téged szeret - tette a kezét a vállamra Jimin.
-mi?
- én nem jelentek neki annyit mint amennyit te. Bízik benned szóval ne halj meg. Mindent megteszek a biztonsága érdekében...de tudom hogy a te karjaidba fog először borulni és nem az enyémbe.Ki öntöttem egy bögre teát majd át adtam Jiminnek.
- Ezt majd később vidd be neki a szobába... - mondtam Jiminnek majd bele öntöttem a kis port.
- remélem tudod mit csinálsz. - mondta Jimin majd a bögrével együtt távozott.Igen tudom mit csinálok...az életem árán is megfoglak védeni Harin!
YOU ARE READING
"ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ" ㉿ⲓⳑⳑⲝⲅ ( Tae-Hyung, Tae FF)
Teen FictionA " the killers" második évadja ︻╦╤─'- 2022.