Hᴀʟʟɢᴀss ᴇʟ...
Egy hét múlva, szombat...
- annyi jó ruhád van! - állapította meg Jimin mikor minden ruhám kidobáltam a szekrényből.
- hát persze. Minden reggel ezt csinálom. De ma lehet melegítőben megyek dolgozni... - Jimin megforgatta a szemét majd fel állt az ágyból és keresgélni kezdett...
- oh igen. - emelete fel a ruha darabokat majd hozzám vágta.
- oh nem! Felejtsd el!
- de még mennyire! - vett fel a kezébe majd el cipelt a fürdőig és be lökött a ruhákkal együtt majd be csukta az ajtót. - hajrá Harin!
- ha én innen kiteszem a lábam te halott leszel!
- Bocsika nem hallom. - hát nem volt más választásom úgy hogy fel vettem majd ki mentem és elindultam vissza a szobába.
- remélem meg vagy elégedve... Indulhatunk?
- azta...Nézett rám a férfi tátott szájjal.
- azért gyere le a fellegekből...
- gyakrabban is járhatnál így.
- hé nem tetszik ahogy öltözködök?
- nem azt mondtam... De ez fhuu... Szóhoz sem jutok. Egyébként nem ma találkozol Tae-Hyungal?
- de...
- legalább most majd rá jön mit veszített...
- vagy megerőszakol aztán kinyír... Azért nem mindegy!═════════ ❃ ═════════
- azta picsa! - állt fel Lee mikor be léptünk az örsre Jiminnel.
- fogd be pofád! - indultam meg az iroda felé...
- nem tudom el dönteni hogy mi történt.
- még jó hogy reggel át mentem. - szólalt meg Jimin.
- és milyen jól tetted. Néha ilyet is kell látni... De aztán a végén kitérek a hitemből és hetero leszek.
- Lee! - szóltam rá erélyesen. - ha nem fogjátok be akkor haza megyek és át öltözök.
- sajnos azt nem engedhetem. - tette két kezét a tarkójára majd hátra dőlt elégedetten. - hé hé hé! Úgy tűnik valaki téged akar Harin. - mutogatott a képernyőre. Oda mentem majd megnéztem mi a fene folyik itt...
- de hát ez... Itt van.
- mi? - érdeklődött Jimin majd látta hogy két bizottsági kamerát ki lőttek.
- ezt nem hiszem el komolyan! - húztam ki a fiókot majd ki vettem belőle két fegyvert és az egyiket Jiminnek adtam, és elindultunk kintre.
- nahát nahát! - emeltem a fegyverem a maszkos emberre. - vajon ki lehet a maszk mögött...
- szemét kurva! - hallottam meg a női hangot.
- ahh... Szóval egy lány vagy. Add fel magad!
- soha!
- kitartó vagyok... De tudd meg hogy addig nem nyugszok meg még rá nem jövök ki vagy! - néztem rá szúrósan mire futni kezdett.
- hozd a motort! - utasítottam jimint én pedig fel ültem mögé. Mikor már eléggé közel kerültünk hozzá Jimin le lassított én pedig bele kapaszkodtam és vissza rántottam... Jimin közelebb ment majd le húzta a maszkját.
- Jia!? - kérdeztük egyszerre Jiminnel.
- te honnan ismered?
- az egyetemről. És te?
- csak egy régi ismerős... Sajnálom de velünk kell jönnöd! - közölte vele Jimin majd hátra bilincselve a kezét elindult vele én pedig utánuk motorral.┏━━━━ • ✿ • ━━━━┓
- hát ez gyors volt! - ült le Lee majd elkezdett gépelni.
- nem volt nehéz dolgunk. Jimin felkészült mindenre így helyettem is gondolkodott. - néztem mosolyogva az említettre.
- sziasztok. - lépett be Jungkook majd felakasztotta a kabátját. - ahhoz képest hogy augusztus van kissé társul hozzá egy kis hideg.
- mit terveztél mára? - kérdeztem érdeklődve.
- azta... Dögös vagy ma! - állapította meg miközben végig nézett rajtam. - egyébként arra gondoltam a négyesen szét nézhetnénk.
- köszönöm... Én is arra gondoltam. A múltkor nem volt elég időnk hogy együtt szét nézzünk. - mondtam Kooknak majd elő vettem a telefont ugyanis jött egy üzenetem... Tae-Hyungtól persze.... - ha esetlegesen nem lesz ma valami fontos kis akció akkor hatkor elmehetnék?
- hát persze. Amúgy is mindig itt vagy mikor kell szóval megérdemled.
YOU ARE READING
"ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ" ㉿ⲓⳑⳑⲝⲅ ( Tae-Hyung, Tae FF)
Teen FictionA " the killers" második évadja ︻╦╤─'- 2022.