𝐭𝐢𝐳𝐞𝐧 ö𝐭ö𝐝𝐢𝐤 𝐫é𝐬𝐳

10 1 0
                                    

𝐕á𝐠𝐲𝐨𝐦 𝐫á𝐝,..

🔞!!

Másnap két kereső csoport is elindult hogy megkeressék Lisat.
- fogalmam sincs hogy történhetett meg ez. - hajtottam a fejem Yoonah vállára.
- ez nem a te hibád. Egyébként is nincs rá bizonyíték hogy ő a gyilkos.
- beszéltem Tae-val és azt mondta Lisa hamarabb haza tért mint ő.
- és mit mondott még?
- tudod meséltem hogy találtam két karkötőt a gyilkosságok napján. - bólintott a lány emlékezetül. - azok Taehyhung karkötőei voltak. Viszont Lisánál is volt egy ugyanolyan.
- tehát annak a ribinek mégis lehet hozzá köze...
- nagy valószínűséggel igen. És most kicsúszott a kezem közül. - álltam fel majd majd az ablakba támaszkodtam. - pedig már éreztem hogy közel járunk... - mondtam mire Jimin be nyitott.
- Harin tudnál jönni egy kicsit?
- persze. - elköszöntem a barátnőmtől az estére majd Jiminnel át mentünk az én szobámba. A srác be zárta az ajtót majd le ültünk. - esetleg baj van?
- Nina...
- el mondtad neki? - tettem kezem az övére.
- el de azt mondta hogy sajnálja de már van más neki.
- mégis olyan jól kijöttök. Azt hittem lesz valami... Sajnálom Jimin
- ah nincs semmi baj. - nézett rám mosolyogva. - megfogsz bocsátani Tae-nek igaz?
- nem tudom... Ez nagyon nehéz Jimin... Viszont nem tudok rá nem haragudni. Nem merek újra bdle vágni, sőt még abban se vagyok biztos hogy igazat mondd e...
- én a helyedben nem foglalkoznék vele. Veszélyes ember. Rajta a jó isten se tudna segíteni, ő egy begeg pszicholpata gyilkos.
- tudom de...
- Harin ne gyengülj el. Nem bizhatsz meg benne immár soha többé. - fogott rá az arcomra. Úgy tűnik kicsit ideges. - azt akarom mondani hogy felejtsd el és nézz szét magad körül hogy hány ember van itt neked.
- Jimin...
- lehet hogy én se bántam veled mindig jól de én nem egy idióta vagyok aki képes lenne fegyvert fogni a fejedhez vagy fenyegetni. Szeretlek Harin és csak megakarlak védeni tőle kerüljön az bármibe is. - hajolt hozzám közelebb Jimin és ajkát az enyémnek tapasztotta. Kezdett kicsit hevesebbre váltani közben kezével az övem kezdte el kicsatolni. - Soha egy nő nem jelentett nekem ennyit mint te Harin. - nyögte ki két csók között. Egy perce se akart elengedni.
- Jimin... kérlek. - jött ki egy halk sóhaj mikor a számról át tért a nyakamra. Nyelvével halvány köröket tett végig a kucscsontomig majd gyengéden meg is szívta azt. Időm se volt ellenkezni már megéreztem az ujjait a fehérneműm körül. A szemembe nézett majd újra az ajkaimra kapott ekkor az ujjait el vitte teljesen a fehérneműmbe. - Nedves vagy Harin. - mondta majd belém martotta az egyik ujját. az érzés miatt eleresztettem egy nyögést majd a fejem a vállára hajtottam. A másik kezével rá fogott az enyémre és magához nyomta mire nekem kikerekedett a szemem. - látod ezt teszed velem. - tért vissza a nyakamhoz miközben villám szerű gyorsasággal kigombolta a nadrágját és lejebb húzta. Miért hagyom neki ezt? Ki húzta az ujját amivel bennem játszadozott eddig majd kettővel tért vissza. - három éve nem voltál senkivel igaz? - nézett rám a kérdése után mire én nemlegesen megráztam a fejem. Jimin el mosolyodott majd kezem a farkára helyezte jelezve hogy ő már lassan készen áll. El kezdett a kezem fel le huzogatni, mire ő be harapta az ajkát és el fektetett az ágyon. Lassan le húzta rólam a nadrágom és a hajamra hajolt majd egy pár csókot ott is hagyott viszont el kezdett egyre lejjebb haladni... Mikor az ajkait és nyelvét megéreztem lent
- jiminh... - tettem gyorsan a kezem a számra Nehogy valaki meghalljon minket. A srác fel nézett rám a combjaim mögül majd vissza tápázkodott felém. A csípőmre markolt miközben el kezdett lassan belém hatolni. Attól a rég vágyott érzéstől libabőrös lettem és úgy bele markoltam az ágyneműbe mintha az életem múlna rajta. Halk nyögések között Jimin egyre gyorsabban kezdett mozogni és egyre erősebben fogta a csípőm is. - Tudod mit akarok Harin? - lökött egyre mélyebbre mire úgy éreztem fel tudnék robbanni. A srác a fülemhez hajolt. - beléd akarok élvezni. Látni akarom azt amikor addig duglak hogy már azt se tudod hol vagy. És azt is ahogy a gyönyör csúszik az arcodra. - válaszul csak össze rezzentem hisz az mellett hogy őrületesen döfköd egyre gyorsabban ujjaival fentebb is el kezdett izgatni.
- én ... Mindjárt - nyögtem ki nehezen a szavakat mire ajkaira hajoltam. Jimin tudta mit kell tennie és végszónak olyan erősen és gyorsan kezdett el mozogni bennem ujjaival pedig kívül folyamatosan körkörös mozdulatokkal fokozta az izgalmat.
És végül...sikitani tudtam volna attól a Kéjes érzéstől ami már oly régen volt hogy el felejtettem hogy milyen jó is.
De Jimin nem állt meg a mozgásban.
Már éreztem hogy ő is bármelyik pillanatban eldurranhat viszont a farka még mindig bennem mozgott.
- Jimin lassan ki kéneh... - és még be se fejeztem mikor lökött egy utolsót és éreztem hogy belül eláraszt a forró nedv. Feleszméltem mire ő fejét az enyémnek döntötte és próbált megnyugodni. Még éreztem a meredező testrészét bennem és azt is hogy milyen gyorsan ver az szíve. Nem hazudott valóban ez volt a terve hogy bennem fog elmenni... Én pedig nem tudom miért de megbánást éreztem. Jimin adott egy puszit a homlokomra majd kihúzta magát belőlem és két ujját vissza dugta.
Éreztem ahogy az ujjai mozgására lassan kezd kifolyni belőlem a test nedve mire végül kihúzta belőlem és jelezte hogy nyissam ki a számat. Nyeltem egyet majd az ujjait amivel előbb még engem kényeztetett most a számban helyezte el. Jimin megnyalta ajkait majd a szemembe nézett.
- nem tudod elképzelni hogy mennyire vágytam arra hogy végre magáévá tehesselek Harin. - én pedig másra se tudtam gondolni csak arra hogy mi lesz majd ezután...

"ᴛᴀᴇ-ʜʏᴜɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ" ㉿ⲓⳑⳑⲝⲅ ( Tae-Hyung, Tae FF)Where stories live. Discover now