3
" Sev yada git "İçeri geçerken kanatın elinde poşet gördüm. " Onda ne var " eliyle poşeti gösterip " bira " cevap vermeye fırsat vermeden balkona geçti . O sırada hazal'da tuvaletten çıkmış, balkona girmişti . Bende onun arkasından girdim . " Selam " dedi Hazal neşeli bir sesle " seni merak ettim , buraya geleceğini baştan söylemeliydin " Hazal kanata gülerek " ahh , emin ellerdeyim merak etme " kanat bana bakarak " şüphem yok zaten ona " dedi . Orjinal biraları doldururken hazırda olan bir tanesi olduğunu gibi kafama diktim . " Ekim ne'yaptın kızım yavaş " elimdeki bardağı masaya bırakıp yeni doldururken orjinale " birşey olmaz " dedim . İki gün önce azizin söylediklerini , leylanı n kanata aşık olması ve en önemlisi bu çocuğun benimde aklımı karıştırması ... Herşey daha ne kadar kötü olabilir ? Ahh, babamın bizi evden kovacak olmasınıda unutmayalım . Orjinalle Hazal baya iyi anlaşıp dans etmeye başlamıştı . Hatta daha ne kadar ileri giderler diye düşününce orjinalin hazalı kucaklayarak evine götürmesi ani bir şok yapıp üstüne iki tane daha içmem bende fena kafa yapmıştı . " Git " dedim kanata , bana bakarak " neden bana bu kadar ön yargılısın " dedi sandelyemi kendine çekerek " benim yerimde olsan sende sana ön yargılı olurdun " bana baktı son kez ve ayaklandı " nereye ?" Güldü " git dedin ya " gıcıklık olsun diye kanata yaklaştım ve vücuduna değdim , ellerimi boynuna doladım . O bana şaş kın gözlerle bakarken " gidiceksin ama önce bana hesap vericeksin " dedim . " Neden ?" Cevap vermedi bende devam ettim " neden beni kandırdın ? Onca yaşadığım acıları gördükten sonra sen neden bir tane daha yara açmak istedin... " Bedenlerimiz ayrıldı " neyden bahsettiğini anlamıyorum " kahkaha atmaya başladım " ya sen şaka mısın ?! Ya inansaydım sana , ya kaptırsaydım kendimi sana" arkasına bakmadan gitti . Ne bekliyordum sanki o kanat günaydı . Herkesin peşinden koştuğu şerefsiz bir erkek di sadece fazlası değil. Kapı çalınca orjinal ve Hazal geldi düşüncesiyle kapıyı açtım ama gelen kanatdı. " Kanat?" Cevap vermeden dudaklarıma yapıştı. Öpüşü sertti, canımı yakıyordu . Ayağıyla kapıyı kapatıp beni duvara itti ." Tek istediğim sensin " dedi . Bana tekrar yaklaştı ve öpmeye başladı . Bende ona karşılık veriyordum . Beni kucağına aldı elleri kalçamdaydı . Dokunduğu yerler sanki bir ateş gibi yanıyordu...
Öperek beni kendi odama getirdi . Bedenim yatakla buluştu. Oda üstüme çıktı. Bluzumu çıkardı bende onun gömleğini çıkarmaya çalıştım . Fazla içtiğim'den çıkaramadım . O kendi işini hallettikten sonra karşımda sadece boxserlaydı . Bende kendi pantolunumu çıkarmıştım . O tekrar üstüme çıkıp boynumu öpmeye başladı . Elimi onun pürüzsüz sırtında gezdiriyordum . Dudakları göğüsümün ortasından başlayarak alta doğru her yerimi öpüyordu. Bu bana zevk veriyordu . Kilodumu çıkardı . Kendi boxserınıda çıkarıp köşeye attı . Gözleri onay almak istercesine baktı " yap şunu " dedim. O ise beklemeden yavaşca içimde gel gitler yapmaya başladı . " Ahh , hızlı " daha hızlı yapmaya başladığında zevkten dört köşeydim . Dudakları tekrar dudaklarımla buluştu . Öpüşü her dakika daha ateşli bir hal alıyordu . Nefes nefes kaldığımız zaman ayrılıp yatağın diğer taraflarına geçtik ....
Sabah gözlerimi açtığım anda itibaren başım ağrımaya başlamıştı . Tuvalete gideceğim sırada üstümde hiç bir şey olmadığı fark ettim . Paniklemeye başladığımda yanımda uyuyan kanatı gördüm ." Kanat ?! " Benim bağırmamla yerinde fırlayarak kalkmıştı. " Ne'oldu" üstümü yorganla kapatarak " ne işin var burda " kanat elini başını koydu . " Allah kahretsin " yatakta öylece donuk bir şekilde duruyordum" aramızda bir şey oldu mu ?" Kanat üstünü giyerek " oldu galiba " ben nasıl böyle bir şey yapmıştım . O sırada annem bana seslendi " ekim!" Erken gelmişti ... " Olamaz kanat annem seni görmesin " derken fırladığım için üstüm açılmıştı ve üstümde hiç bir şey yoktu . Kanat gülerek " yakıyosunn " kanata vurarak pencereden attım . Yani 1 katta olduğumuzdan atladı . Bende hemen üstümü giyip etrafı toparladım. Ne' yapmıştım ben ? Off
Annem odama girdi anda bana tokat attı . " Sen sevgilisi olan adamla yatacak seviyeye mi geldin ? " Gözümde yaşlar aktı . Annem bana ilk defa vuruyordu . " Babanda duydu herkes duydu senin rezilliğini ,sevgilisi sizin fotoğrafları-
Nızı herkese atmış . " Annem bavulu
Alıp eşyalarımı koymaya başladı .
" Anne ne'yapıyosun " annem beni ittirdi " al bunu git evden birdaha da gelme ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dur Gitme / Ekkan +18
Roman d'amour" Elleri ellerimdeyken sonsuza dek orada duracağını sanmıştım, yanılmışım " Ekkan Duybeni