1
" birkez daha ağlayalım, mutsuz sonlara "Bir gün sonra gözlerimi açmıştım . Başımda serumumla ilgilenen hemşire vardı " kanat..." hemsire bana baktı " lütfen dinlenin " ayağa kalkmaya çalıştım " kanata gitmem lazım benim "
Hemşire suratını bozuşturdu " kanat bey mi ? Onun durumu gayet iyi " hemşirenin söyledikleri içime su serpsede " yok ben görmeden rahat edemem " hemşire elime serumu verdi . kanatın odasına gittim , sandalye çekip kanatın saçını okşadım . " sana birşey oldu diye çok korktum kanat " dedim alnına öpücük kondurarak " üzgünüm, burda olmanın tek sebebi benim " gözyaslarim benden habersiz akmaya başladı ." Sen benim herşeyimmişsin , sevdiğim adammışsın , belki bir gün ayrılırız, birbirimizden nefret edecek duruma geliriz ama benim sana olan aşkım hiç bitmezmiş kanat , seni kaybetmek ...senin olmadığın dünyada yaşayamam ben " deyip koltuktan kalkacağım sırada elime bir el dokundu . " aşk sen demek ekim , sözlükteki anlamının yanına ekim yazmaları lazımmış " istemsizce güldüm " hâline bak kanat ya , bide iltifat ediyosun " kanat elini çekerek beni yanına oturttu " bu iltifatın ödülü nerede ?" Kanatın yüzüne eğildim ve yanağını öptüm " bu mu sadece? Yüzümün diğer kısımları " dedi çocuk edasıyla " o da iyileşince iyileşmenin ödülü olsun kanat bey "...
5 gün sonra
"Kanat... bak şunuda ye " bulduğum bütün sağlıklı şeyleri kanata yedirmekle meşgul oldugum 5 günün sonundaydık " ya ekim yeter " gözlerimi devirdim " iyi yeme , zaten iyilik yapanda kabahat " kanat kolumdan tuttu . " kızım niye trip atıyorsun durduk yere ya hem sevgilin hasta , hasta birine trip atılmaz " gülerek kolumu ayırmaya çalıştım " hayır efendim iyileştin sen , istediğim kadar trip atabilirim " kanat beni kucakladı " ya kanat indirsene" cevap vermeden yürümeye devam etti . " ya trip atmayacağım tamam " dememe rağmen beni dinlemeyip yatağa koydu . " ya hem hastayım diyosun , hem beni kucaklıyosun " Kanat üzerime çıktı " senin bir sözün vardı ... iyileşince öpecektin beni ödül olarak yani " gülümsedim . Kanatın dudaklarına bir buse kondurup geri çekildim. " tamam , öptüm hadi kalk " kanat kalkmak için kullandığım elimi geri yatağa koyup dudaklarıma yapıştı , öpüşü gittikçe derinleşiyordu gıcıklık olsun diye dudağını ısırdım. Kanat aniden geri çekildi " ahh, kızım ne'yapıyosun " güldüm " hak etmiştin, ayrıca bu son zamanlarda çok yaramaz oluyorsun!bu beni bugün beşinci öpüşün yeter kanat ya " kanat güldü ve dudağıma buse kondurdu " altıncı oldu kahraman kız ayrıca ben senin üstündeyken bu kadar rahat konuşman olmuyor ekim hanım" rahatsızca yerimden kalkmâya çalıştım " kaçabileceğini mi ? Sanıyorsun " dedi ciddî bakışla , " tamam hadi kalk kanat " kanat tekrar dudaklarıma gitti ve öpmeye başladı .elini belimden içeri sokmustu , dilini dudaklarımdan iceri keşfe çıkarmıştı . Gömleğimin düğmelerini yavaşça açmaya başladı . Bende onun tişörtünü çıkardım " kanattt" bu gelen kanatın annesi suna ablanın sesiydi . Hemen yerimden fırladım " kanat kalk annen görücek " kanat oflayarak kalktı ve badisini giydi . Bende gömleğinin düğmelerini düzelttim . Suna hanım bana bakıp " hadi ekim kızım sofra hazır sizde gelin " deyip gitti . Kanat bana döndü " biliyormusun ? Hiç aç değilim bence gitmemeliyiz " dügmelerimi tekrar açmaya başladı " kokun çok güzel ben onla bile doyuyorum zaten " kanatın elini gömleğimden çektim " ben açım ama " kanati sonunda oflayarakda olsa aşağı indirmeyi başarmıştım.
7 ay sonra
Can elimi tuttu " o zaman sevgilim olmaya ne dersin " kanat karşımda dolu gözlerle bakıyordu "olur " gülümsedim " olur sevg-" demeye kalmadan kanat canı yumruklamaya başladı " ekimden uzak dur !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dur Gitme / Ekkan +18
Romantik" Elleri ellerimdeyken sonsuza dek orada duracağını sanmıştım, yanılmışım " Ekkan Duybeni