!10! kanlı parti

725 42 12
                                    

2 Ay sonra
" sevgilim, baloya geliyor musun?" Dedim kanata, ellerimi tuttu  " benimle partner olmak isteyen biri olmadı daha " dedi trip atar gibi ," o zaman benimle partner olurmusunuz kanat bey " kanat güldü " seve seve olurum ekim hanım " kanat belimden tutup bana sarıldı . okula geldiğimizde ayrılarak sınıflarımıza gittik . " ekim?" Ayşe bana kocaman sarıldı " kızım napıyorsun " diye cemkirdim . " yarın parti var ve dağhan beni davet etti " aysenin plotonigi  daghandan mı bahsediyorduk " ee niye mutlu oldun bu kadar " ayşe aşık mı olmuştu? Hemde tipine bile bakmam dediği çocuğa " aşık oldum..."

:
:
:
.

Parti günü

" alo kanat..." cevap vermediği ilk 10 saniyeden sonra cevap vermeyi akıl edebildi " ekim, ben gelemiyorum"  yüzüm aniden düştü. Ne demek gelemiyorum ?  Beni tek mi bırakıyordu , bozulmuştum ama belli etmedim." Birşey mi oldu ?" Dedim,biraz sinirle " ekim gelemiyorum dedim üsteleme kapatmam lazım" deyip suratıma kapattı . Gelmeyecek olmasını son dakika söylemiş üstüne üzerime kapatmıştı.  Annem odadan içeri girdi " kızım hadi kanat geldi mi ?" Anneme ne cevap vereceğimi düşündüm,kadın zaten kanata zar zor ikna olmuştu " arka mahallede bekliyormuş ben çıkayım "  dedim , annem ikna olmuş gibi geri gitti ve güzel olduğumu eklemeyi unutmadı .
Üstümde kırmızı renkte bir balo elbisesi vardı , altımda ise siyah topuklu ayakkabı  , saçlarımıda açık bırakmıştım.  Tek eksigim partnerdi . Kanatın mantıklı bir açıklaması yoksa onu bir süre affetmeyi düşünmüyordum.

Balo yerine hazalla beraber geldik , normalde gitmeyecektim ama annemin kanattan nefret etmesini istemiyordum . Sonuçta bir gün damadı olabilirdi tabi o zamana kadar sevgilim olarak kalabilirse...

Balo'da herkes partneriyle dans etmeye başlamıştı . Çalan müzik bir süre sonra kulağımı rahatsız ettiği için tuvalete gittim ve kanatı aramaya başladım, 3 kez üst üste aradım ve üçünüde açmadı, melisada ortalıklarda yoktu , ikisinin beraber olma ihtimali beni deli ediyordu.
Yada başına bir gelmişti, tırnaklarimi stresten yolmaya başladım .

Bir süre sonra dışardaki kalabalığın arasından sesler gelmeye başladı. Kapıyı açmaya çalıştım ama kapı açılmıyordu . Tuvaletten benim yapmadığım kilit sesi geldi , yüzü maskeli ve tamamen siyah giymiş bir erkekti ve git-gide bana yaklaşıyordu , elindeki bıçağın keskin kısmını boynuma gelicek şekilde tutuyordu

" yapma...lütfen" cevap vermeden bana doğru geliyordu, bende geriye doğru gidiyordum. Adam bana tam yaklaştığında kaçamadan bıçağı karnıma yedim " ahh" , yere oturdum . Ağrısı umrumda değildi,  sadece ölmek istemiyordum . Adam beni bıçakladığı bıçağı karnımdan sertçe çekti , göz kapaklarım direniyordu, ama bu savaşı kazanamayacagım belliydi , kendimden geçtiğim sırada bir ses duydum " kanat günayın selamı var , kim derdiki biricik sevgilisini bu hale getirmek isteyeceğini "
.

Hayır kanat değildi,  yapmazdı . O  bana kıyamazdı bile , bilinçim tamamen gittiğinde bile aklımda kanat vardı.

.
.

.

.

Yazar'dan

Balo salonun'da işler karışmıştı , kanat
Ozana deli gibi yumruk sallıyordu." Bırak öldüreceksin " kanatı ozandan ayırdılar. " kız yerde baygın yatıyor,  koşun " diye bir ses geldi tuvaletten , çoğunluğun yarisi oraya bakarken kanati derinden sarsan bir ses daha geldi " ekim güleryüz bıçaklanmış"
    

Dur Gitme / Ekkan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin