"12" final

890 35 5
                                    

Olay günü( kanattan)

Elimde para dolu çantayı ozanın bulaştığı mafyalardan birinin önüne attım " verdim işte paranı bırak melisayı!" Ozan gerizekalısı mafyaları dolandırmaya kalkmış ,sonucunda melisayı kaçırmışlardı . Aptal! Diye boşuna demiyordum ben bu çoçuga, ama o kadar parayıda o bulmuştu . " iyi salın kızı " melisa koşarak yanıma geldi , iyimisin der gibi baktım Oda kafasını salladı . " durun bakalım..." arkamı döndüm " bu paralar sahte lan ! Kimi kandırıyorsun sen! Kanat efendi" ismimi nerden biliyordu ki? Anlamsız bir huzursuzluk kapıldı içime, " bunun o güzel sevgiline mâl olacağının farkında değil miydin? Yoksa" ekimden mi bahsediliyordu ? Kafamı anlamsız şekilde salladım " ekim diyorum october hani " aniden adamın yakasına yapıştım " o kıza dokunursan seni öldürürüm anladın mı?" Adamları silahını bana doğrulttular. Bir'anda polis sirenleri gelmeye başladı, ozan polisi aramış olmalıydı." Bunu ödeteceğim Kanat !" Dedi başlarını polis kelepçelerken " aynen ödetirsin!"
..
..
..
Sinirle bola solonuna geldim bu gerizekalı yüzünden ekime birşey yapabilirdi bunun hesabını sormam lazımdı! Bide pişkin pişkin dans ediyordu. Yakasını tuttuğum gibi yumruk attım " kanat ne'yapıyorsun" yere düştüğünde üstüne çıkıp yumruk atmaya başladım, bir süre sonra ayrılmıştık " kız yerde baygın yatıyor koşun!" diye ses geldiğimde aklıma gelen ihtimalle boğazım düğümlendi, ekim olmaması için dua ettim ama bazen dualar için geç kalabiliyorduk " ekim güleryüz bıçaklanmış!"

:
:
:
:
* ekimin ölümünden 3 hafta sonra *

" sevgilim ben geldim " dedim ekimin mezarına çiçegimi koyarak , oysa yeni bulmuştum onu " sensiz uyuyamıyorum,aklımdan bir saniye olsun çıkmıyorsun biliyorum benim suçum , keşke ben ölseydim ekim ! " gözyaşlarım topragını ıslatıyordu" beni affet ekim..." mezarına sarılarak gözlerimi kapattım , gözlerimi açtığımda ağaçların arkasında ekimi gördüm, gözlerimi kırpıştırdıgımda kimse yoktu . Hayal miydi? Rüyada mıydım? Bilmiyordum, akşama kadar orada öylece durup,ağladım. En sonunda annem gelip eve götürmüştü . Elimde bir avuç toprak kalmıştı. Gelicem dedim gelicem yanına sevgilim çok yakında...

Yazar'dan

Genç kız kendi mezarının başında sevdiği adamın onun için ağlamasını izledi. Polis onu bir süre saklayacaktı ama kanattan saklanmasina gerek yoktu.o en azından öyle düşünüyordu " kanat!" Dedi, kanat arkasını dönüp baktığında şaşkınlığı kırmızı gözleri arasından belli oluyordu.
Ayağa kalktı " ekim bu bir hayal olmalı" ekim kanatın kolunu sıktıgında kanat acıyla geri çekildi " hayal değilmiş..." dedi sevinçle gülerek, kollarını sevdiği kadına doladı. " sen yokken, gözüme uyku girmedi ekim...sensizlik kabus gibi birşeydi lütfen bir kez daha yaşatma" ekim kanatın alnını alnına yasladı" birdaha bensiz olmayacaksın sevgilim... " kanat ekimin önünde eğildi " biliyorum...yer çok müsait değil . Yüzükde yok ama ben beklemek istemiyorum ekim ben kaç zamandır sensiz uyandım artık uyanmak istemiyorum benimle evlenir Misin? " ekim düşünür gibi yaptı, o da çok istiyordu sevdiği adamla evlenmeyi, ama henüz erkendi. " erken değil mi? Kanat " kanat yüzünü buruşturup ayağa kalktı. " en azından kabul et sonra evleniriz " ekim gülerek " evlenme teklifini 3 yıl önce mi ediyorsun!" Dedi kahkayla " 3 yıl çok uzun 1 yıla evleniriz" ekim kanatın sırtına atladı " keşke hiç ayrı kalmasaydık " kanat onu ssırtında taşırken " nerdeydin bunca zamandır seni gormemin şaşkınlığıyla sormayı unuttum ekim " ekimin gözünden bir yaş aktı " polis sakladı beni kanat aslında hala kaçağım ama...neyse senin sebep olduğunu söyledi beni bıcaklayan çocuk kanat !" Dedi, sırtından inerek, aklına geri gelen o düşünceler huzursuz etmişti onu " e-ekim inanmadın değil mi? B-benim alakam yok " eekim Kanatı kendine çekip dudaklarını dudaklarına bastırdı.
Geri çekildi " inanmadım ...hic bir  zaman  " .

2  yıl sonra

  " evet! Evet!evet!" Dedim kanata bakarak, bugün evleniyorduk. Nikâh cuzdanini elime aldığımda kanatın ayağına bastım." Ahh!" Diye geriye sıçrayan kanatı görürken kulağıma fısıldadi" hemen evimize gidelim bence, intikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir" yüzüm aniden kızarırken bu sefer kanat güldü " şaka yaptım ama istersen şaka olarak kalmaz" kanatın omzuna vurdum " sus! Hadi dans edelim" dedim, ellerimden tutup ortaya getirdi beni, ellerimi omzuna koydum, onun eli belimdeydi
" sonsuza kadar mutlu yasayalım sevgilim," dedim yanağından öperek " zaten yaşayacağız, ama hanemizi genisletmeyeyi düşünüyorum buna 4 kız 4 erkek eklenebilir " gözlerimi büyüttüm " gereksiz hayallere kapılmayın kanat bey, 1 kız 1 erkek olur olcaksada ayrıca şuan çocuk düşünmüyoruz " kanat oflayarak" tamam patronum , sen nasıl istiyorsan"
...
~SON~  

Dur Gitme / Ekkan +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin