"Dur..." dedim kanata , bana hicbir şey demeden böyle çekip gidemezdi ve bende onun canını yakacak şeyler demezsem intikam alamazdım . " canla sevgiliyim biliyorsun zaten..." durdum . Ona bunu yapabilir miydim ? İcımdeki ses yapma diyodu sevdiğin adama bunu yapma " çünkü ona aşığım fark ettim ki sana hiç aşık olmamışım, heves miş . Herkesin elde etmeye çalıştığı o çocuga sadece bu durum yüzünden sevgili olmuşum..." gözleri anlatıyordu herşeyi, bıraksam benim yanımda olmasa , ağlardı. Ne dese ortaya attığım bu ateşi söndüremezdi artık " ekim..." kelimeler dudaklarından zar zor söküldü , konuşamadı . " ben seni sen beni sevmesende severim , karşılıksız " o an çok kötü birşey yaptığımı anladım. Ama onun yaptığı daha kötü ve acınısaydı. Zorbalık yapmıştı , leylayla sevgili olmuştu, bana gün yüzü göstermemişti ve sonra gelmiş " bunun bir mecburiyet " olduğunu iddia edip affetmemi beklemişti . Karşımdan öylece geçip gitti . Bitmiştik...bitmiştim . Canın yanına gitmeye ve bu sevgili muhabbetin ne olduğunu dair sorular soracaktım ." Can!" Dedim tüm sesimle , irkilmiş bir şekilde arkasını döndü . " neydi bu o yaptığın?" Can elleriyle başını kaşarken "ha? O oyundu , kıskandırma oyunu " içim rahatlamıştı " çok korktum can , sen benim arkadaşımsın " can gün boyunca espri yapıp durmuş daha sonra eve gitmisti . bugün birine gidicektim , yakın arkadaşıma onunla çok geç tanışıp çok erken ayrıldığım biriydi . Ölüm bizi ayırdı ve bugün öldügü gündü , taksiyle yarım saatte gelmiştim, ellerimde en sevdiği çiçek laleler , yine onun güzel kokusunu içine çekecekti . Gözümden yaş damladı . Mezarının başında ellerim topragını güzelce kavradı " gitti o elif , sana dert yakinmak değilde güzel haber vermek için gelmek isterdim ama... Sende gittin be elif " dedim ve biraz kanattan bahsettim ona , böyle dedikoduları çok severdi ve ben haksız olsam bile haklıymışım gibi davranırdı . Onun yanından gitmek için kalktığım sırada bir ağlama sesi geldi . Bir erkekdi , ilerledikçe o kişi kanattan başka biri değildi . Ne işi vardı burada ? Rıza günay... ölen babası " baba , ben acı çekiyorum hani derdin ya " her acı zamanla geçer " geçmiyor , deniyorum unutmak istiyorum, gitmek istiyorum olmuyor...kalbim çok ağrıyor baba yanında banada var mı yer ? " bu ne demek oluyordu , kanatın kendine zarar verme düşüncesi beni kendime getirmişti " kanat!" Dedim , beni gördü birşey demedi . Yavaşça yanına gittim ve oturdum . Kanat birşey demeden konuşmaya başladım " çoçugunuzun benim yüzünden acı çekmesini istemezdim rıza bey ama kendisi...ben oğlunuzu çok sevdim , seviyorum. O benim dünyamdaki tek nefesti, ben ise onun karanlıgındaki tek aydınlık , ikimizin birbirimize ihtiyacı var . Karanlık içine hapseder insanı oysa küçük bir ışık seni kurtarır , nefeste öyle alamadığım her an kanat geliyor aklıma , bakıyorum nefes alıyorum , kanatı düşünmeye başlamışım , ben ona aşığım ve aramızın böyle olması beni ondan daha çok uzuyor ama böyle olması gerekiyordu, belkide " durdum kanatın gözlerine baktım, gözleri kıpkırmızı bir çocuk edasıyla beni dinliyordu, söylediğim her kelime her söz ruhuna şifa oluyordu " belkide birbirimize daha sıkı bağlanmamız için bunların olması gerekiyordu. " dedim ve kanata sarıldım , kollarını sardı bana sanki biri beni alıpda götürecekmiş gibi sıkı sardı kolları , " hâlâ sevgili miyiz ?
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dur Gitme / Ekkan +18
Romance" Elleri ellerimdeyken sonsuza dek orada duracağını sanmıştım, yanılmışım " Ekkan Duybeni